To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Check Engine P0304!

Kamacz - 26-07-2015, 18:21
Temat postu: Check Engine P0304!
Siemka, Mam problem z moim autkiem.. zaczął wywalać błąd P0304, a dokładnie "wypadanie zapłonu w cylindrze 4" Czym może być to spowodowane? podmieniałem cewki i dalej to samo. Wtrysk?
robertdg - 26-07-2015, 18:32

Sprawdzałeś świece :?:
Kamacz - 26-07-2015, 22:44

świeczki były wymieniane jakieś 3/4 miesiące temu, a tydzień temu założyłem nowy Katalizator bo pewien idio** go wyciął i ten problem się pojawił. Może jednak coś z listwą wtryskową?
plecho1 - 26-07-2015, 23:08

A jakie założyłeś świeczki.
Taki błąd może powodować albo cewka (ale wykluczyłeś) albo świeca albo wtryskiwacz albo nieszczelność zaworów lub nieszczelność po między przepustnicą a głowicą na kanale czwartego cylindra.

Kamacz - 26-07-2015, 23:09

świece "denso" irydowe:)
plecho1 - 26-07-2015, 23:34

Sprawdź może kompresję to zawęzisz poszukiwania.
Kamacz - 31-07-2015, 17:35

Siemka, kompresja jest ok:)
robertdg - 31-07-2015, 18:46

Sprawdź wtryskiwacz
Grzesiek GDI - 31-07-2015, 19:35

witam jezeli chodzi o swiece to tylko ngk izfr6b bodajze symbol gdi tylko na tych chodzi pozdrawiam
Kamacz - 13-10-2015, 19:03

Cześć, a czy takie objawy mogą wpływać poprzez złe ustawienie rozrządu? od wymiany wyskakuję ten błąd i są przerwy w pracy silnika czyli mocne szarpnięcie nawet parę razy pod rząd.
wichura1 - 14-10-2015, 09:12

125KM czyli Carisma przed liftem? Jeżeli tak, to wymiana rozrządu może mieć duże znaczenie. Na rysunku poniżej, na kablu czujnika położenia wału (14932) widać dwie tulejki one muszą być umieszczone ,jak na fotce z mojego 1.6 (zaznaczone strzałką). Jeżeli są przed lub za, pasek rozrządu wyciera kabel, tracimy sygnał z czujnika położenia wału i samochód najpierw ma problemy, a później staje. To częsty problem z Carisma-mi i Space Star-ami (niewłaściwy montaż po wymianie paska rozrządu). Dlatego po liftingu kabel jest na stałe wmontowany w osłonę rozrządu, a do czujnika wpinany jest wtyczką.




Kamacz - 25-11-2015, 11:53

Siemka, Problem rozwiązany! Zapchany kolektor ssący:) Brak wypadania zapłonu i zero błędów.
wichura1 - 25-11-2015, 12:06

Czym zapchany? Przecież on ma spory przekrój. :shock:
Kamacz - 25-11-2015, 18:07

Zapchany poprzez uszkodzone uszczelniacze zaworowe:/


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group