To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.6] Dziwny dźwięk

kokosowy - 03-10-2015, 14:06
Temat postu: [Cari 1.6] Dziwny dźwięk
Witam!
To mój pierwszy post na tym forum i od razu proszę was o pomoc :)
Od około 6 miesięcy jestem dumnym posiadaczem Carismy 1.6 w sedanie. 99' benzyna + gaz Stag4. Jak wspomniałem jestem bardzo zadowolony z zakupu, przede wszystkim nic się nie psuje i oszczędnie mi się jeździ :)
Jednak przechodząc do meritum, od dnia zakupu doświadczam słyszenia dziwnego dźwięku (trzeszczenie? gwiżdzenia?) w okolicach deski rozdzielczej pod stronie pasażera. Na początku przywykłem do niego, lecz z czasem stał się coraz bardziej irytujący. Dźwięk pojawia się przy delikatnych drżeniach samochodu, przy 2,2 tysiąca oraz 3,2 tysiąca obrotów.
Z chęcią pozbył bym się tego problemu, lecz nie mam pojęcia jak.
Proszę was o rady, zaznaczę, że jestem laikiem :D

rasiak1980 - 03-10-2015, 16:03

najgorsze to ustalić z którego miejsca dochodzi dźwięk u mnie przyczyna była banalna wpadł mi bilet parkingowy do otworów nadmuchu na szybę, będziesz potrzebować kogoś z dobrym słuchem i po prostu w czasie jazdy musi ktoś po kolei dociskać wszystkie elementy i nasłuchiwać czy jest poprawa później musisz kupić najlepiej coś co się nazywa Anti squeak tape w procesie produkcji tą taśmą podklejają w fabryce elementy które ze sobą się pasują własnie w celu takim żeby nie skrzypiało jest to cieńka taśma filcowa z drugiej strony jest zabezpieczona papierem woskowym warstwa którą przyklejasz z kolei elementy gumowe np uszczelki drzwi i inne gumy które ocierają o plastiki smaruje się olejem fuchsa CARBAFLO,
kokosowy - 03-10-2015, 16:36

Próbowałem już razem z osobą postronną się przejechać żeby nasłuchiwała. Nic z tego nie wyszło. Za to, gdy byłem u gazownika na serwisie to stwierdził, że dochodzi to z tłumika pod pasażerem (?), lecz nic tam nie znalazłem.