To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Słaba moc ,przyśpieszenie od 0 -100 około 18s. 2,0 did 140km

hucker - 04-10-2015, 16:21
Temat postu: Słaba moc ,przyśpieszenie od 0 -100 około 18s. 2,0 did 140km
Witam
Tak jak w temacie ,te 18sekund to zdecydowanie za wiele .Co może być przyczyną ?

rezon - 04-10-2015, 19:15

a jak z gruszką sterującą łopatkami turbiny?
hucker - 04-10-2015, 20:22

Nie sprawdzałem bo ciężko się tam dostać. Proszę o wskazówki jak sprawnie się za to zabrać.
Szef24 - 04-10-2015, 21:11

Fabrycznie jest chyba kolo 13 sekund ?? To już rewelacji nie robi :/
Orientuje się ktoś jakie przyspieszenie ma 2.0 DID po fabrycznym tuningu na 170 KM ??

hucker - 04-10-2015, 21:26

Gruszka szczelna i porusza dzwignią
kwachu30 - 04-10-2015, 21:29

a jakiś dymek zostaje za tobą jak tak to jaki kolor ?
hucker - 04-10-2015, 22:43

Brak dymu nawet podczas gwałtownego przyspieszania
Dodaj jeszcze za jak przyspieszam to przy obrotach silnika około 1200-1800 silnik jakby wibrował ,czy to może mieć związek ze słabą mocą?

[ Dodano: 06-10-2015, 17:45 ]
Sprawdziłem dokładnie dymek jest czarny podczas gwałtownego przyspieszania ,ale to chyba norma że troszkę zadymi (niewielka ilość)

Dodam jeszcze że jak przyspieszam to przy obrotach silnika około 1200-1800 silnik jakby wibrował ,czy to może mieć związek ze słabą mocą?

rezon - 06-10-2015, 18:43

Chyba bez kompa, najlepiej na hamowni to się nie obejdzie. Ogarnięty tuner sprawdzi co jest nie tak
hucker - 06-10-2015, 19:27

kompy nic nie pokazują
rezon - 06-10-2015, 21:43

Ciśnienie ładowania, czasy wtrysków - wszystko w normie? Czy tylko nie ma błędów?
hucker - 06-10-2015, 23:41

Tak fachowiec połączył się z odpalonym silnikiem i sprawdzał ciśnienie doładowania, prace wtryskiwaczy,obroty jałowe i inne rzeczy . Na koniec stwierdził że jest wszystko jak trzeba i nie może postawić diagnozy co jest uszkodzone.
rezon - 07-10-2015, 10:00

to pozostaje Ci hamownia u ogarniętego tunera
Bizi78 - 07-10-2015, 10:29

Felgi ci się mocno nie nagrzewają :?:
Może masz zapieczone hamulce :wink: .

hucker - 07-10-2015, 16:25

Jutro jade na politechnikę na skan auta, może się uda wjechać na hamowanie .
Hamulce się nie grzeją.
Dziś się sytuacja trochę zmieniła szarpie od 2000 obr.objew jest taki że turbina się załącza i rozłącza tak przez cały czas przyśpieszania od 2000 obr. w górę

emil_d - 07-10-2015, 21:35

hucker napisał/a:
Jutro jade na politechnikę na skan auta, może się uda wjechać na hamowanie .
Hamulce się nie grzeją.
Dziś się sytuacja trochę zmieniła szarpie od 2000 obr.objew jest taki że turbina się załącza i rozłącza tak przez cały czas przyśpieszania od 2000 obr. w górę


Gadałem dzisiaj z mechanikiem i to co mi powiedział to:
1. Jeśli szarpie na 1100 - 1200 obrotów przy równej jeździe (bez przyspieszania/hamowania silnikiem) to prawdopodobnie jeden z pompowtrysków nie domaga. Zobaczyć to można na kompie ale podczas jazdy lub na hamowni jak silnik jest obciążony.
2. Jeśli słabo przyspiesza to sprawdzałby filtr paliwa i pompę wstępną paliwa.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group