Carisma - Techniczne - [Cari 1.6] prowadnica wstecznego biegu (metalowa blaszka)
cieniu71 - 17-10-2015, 00:02 Temat postu: [Cari 1.6] prowadnica wstecznego biegu (metalowa blaszka) Witam.
Jestem nowy na forum, także od razu sie witam.
Mam pytanie, gdyż nie mam ogranicznika w wrzucaniu biegu 1 i wstecznego. Tzn. Nie musze podniesc pierscienia by wrzucic wsteczny. Pierscien dziala.
Pojechalem do serwisu i gosc od dolu zajrzal i powiedzial, ze brakuje takiej blaszki-prowadniczki, ktora jest na dwie sruby i ktora nie pozwala wychalac sie drazkowi skrzyni gdy nie zaciagamy pierscienia- wiec tego brakuje i przez to jak za mocno do siebie dam drazek to mi wbije wsteczny.
Wiecie moze jak to sie nazywa i czy mozna to dostac ?
Bylbym wdzieczny i pozdrawiam wszystkich Maniakow Mitsubishi, oraz przepraszam za brak polskich znakow.
Ziemba. - 17-10-2015, 01:34
Witaj.
Moim zdaniem (jeżeli chcesz najtaniej) najlepiej będzie pojechać na jakiś szrot, gdzie stoi jakaś Carisma 1.6, 1.8 SOCH (nie GDI), 1.9TD i poprosić o tą część lub samemu ją wykręcić (jeśli jest taka możliwość) wtedy jest taniej.
A jak się to fachowo nazywa to nie wiem. Ogranicznik?
Po prostu powiesz czego potrzebujesz to sprawdzą czy to mają.
Zapraszam do działu "Nasze Miśki", gdzie opisujemy swoje auta.
[ Dodano: 17-10-2015, 01:37 ]
cieniu71 napisał/a: | Pojechalem do serwisu i gosc od dolu zajrzal i powiedzial, ze brakuje takiej blaszki-prowadniczki, ktora jest na dwie sruby i ktora nie pozwala wychalac sie drazkowi skrzyni gdy nie zaciagamy pierscienia |
To jest pod mieszkiem lewarka.
apg2312 - 17-10-2015, 02:20
Poszukaj na tym schemacie (są 4 podstrony)
http://www.mitsubishi-mot...sub_group%3D200
Będziesz miał numer części, i zawsze wtedy jeszcze masz sklepy motoryzacyjne lub ASO. W ASO na pewno Ci sprowadzą, do Cari są dostępne wszystkie części, z tym, że cena za taką pierdółkę może być...hmmm...cokolwiek spora
robertdg - 17-10-2015, 05:42
cieniu71 napisał/a: | Pojechalem do serwisu i gosc od dolu zajrzal i powiedzial, ze brakuje takiej blaszki-prowadniczki, | Ten mechanizm jest od wewnątrz lewarka, od spodu to można sobie zobaczyć pręt sterujący a nad nim mieszek osłonowy lewarka
http://allegro.pl/lewarek...5677495313.html
plecho1 - 17-10-2015, 07:55
Najprawdopodobniej masz źle ustawiony drążek łączący skrzynie z lewarkiem zmiany biegów, pewnie ktoś przy wymianie tulejek lub podczas jakichś innych czynności naprawczych rozłączył go w niewłaściwym miejscu i stąd te problemy. Najlepiej zacznij od jego właściwego ustawienia, jak to zrobić masz opisane tutaj http://forum.mitsumaniaki...1424993#1424993
cieniu71 - 17-10-2015, 15:25
Gosc w serwisie ASO powiedzial, ze wszystko jest ok tylko brakuje tego elementu.
Takze to chyba to co na zdjeciu z allegro. Coz chyba bede musial kupic caly lewarek
Dzieki!
plecho1 napisał/a: | Najprawdopodobniej masz źle ustawiony drążek łączący skrzynie z lewarkiem zmiany biegów, pewnie ktoś przy wymianie tulejek lub podczas jakichś innych czynności naprawczych rozłączył go w niewłaściwym miejscu i stąd te problemy. Najlepiej zacznij od jego właściwego ustawienia, jak to zrobić masz opisane tutaj http://forum.mitsumaniaki...1424993#1424993 |
[ Dodano: 27-10-2015, 00:03 ]
Witam.
Nadal nie mogę znaleźć tej blaszki, macie może jakieś dojścia?
Wrzucam foto mojej skrzyni. Dokładnie brak jej po lewej stronie, gdzie opisałem problem wyżej.
Pozdrawiam.
apg2312 - 27-10-2015, 00:46
Szczerze ? Najprostsze i chyba najszybsze rozwiązanie to jakiś szrot. No chyba, że masz narzędzia, to wtedy sam sobie możesz dogiąć taką blaszkę wg wzoru.
Ale ja tam bym się nie bawił w dorabianie - Allegro, OLX, szukasz Cari na części we Wrocławiu, podjeżdżasz, demontujesz i po problemie.
|
|
|