To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Błąd P0170! Pomocy!

Kamacz - 25-11-2015, 19:07
Temat postu: Błąd P0170! Pomocy!
Siemka, dziś wyskoczył mi błąd P0170 (Fuel Trim) Dodam że zaczeły mi spadać obroty do 600rpm:/

[ Dodano: 25-11-2015, 19:44 ]
Dodam że nie wiem kiedy był wymieniany filtr w baku a auto mam od ponad roku, jak na 125KM to cienko się zbiera co może być przyczyną? Ps. Nie wiem kiedy był wymieniany filtr paliwa który jest zamontowany w baku:/

robertdg - 25-11-2015, 21:07

Może być kiepska jakośc paliwa, trzebaby podpiąc kompa i zrobic rejestr z jazdy
Kamacz - 30-11-2015, 19:00

Rozmawiałem z mechanikiem że może czas wymienić filtr paliwa:) do którego się miałem zabrać.. już odkąd go kupiłem:P

[ Dodano: 30-11-2015, 19:01 ]
Dodam iż jest w baku..

MichciuGT - 30-11-2015, 22:22

Kamacz napisał/a:
Dodam iż jest w baku..

są tego plusy, nie skoroduje i nie potrzeba wchodzić pod samochód ;)

W@sio - 30-11-2015, 22:44

Bład ten związany jest z korektą czasu wtrysku benzyny i jego przyczyną może być jakość paliwa, padający wtryskiwacz lub też padająca lambda. Wyjeździj to co masz w baku, zalej do pełna dobrą benzyną 98 lub więcej... zresetuj kompa i zobacz co się będzie działo :-)
Kamacz - 05-12-2015, 16:39

"W@sio" dziękuje za informacje, a zawalony filtr w pompie (baku) może być przyczyną wyświetlenia tego błędu? Jak samodzielnie mogę sprawdzić wtryskiwacze? Czy lepiej dobry warsztat?
tyku - 05-12-2015, 16:55

Kamacz, Kup sobie 30-050 STP Professional Formuła - do czyszczenia wtryskiwaczy silników benzynowych i zalej tak jak pisze W@sio, 98 lub lepszą z schella. :wink:
MichciuGT - 05-12-2015, 19:02

Kamacz napisał/a:
a zawalony filtr w pompie (baku) może być przyczyną wyświetlenia tego błędu?


zdaje mi się że mógłby wyjść błąd z ciśnieniem paliwa (albo i nie wyjść wcale... przy zapełnionym filtrze), a nie z korektami, a poza tym filtr paliwa wymienia się po przebiegu/paru latach zapobiegawczo, bo zwiększa się opór przepływu wraz z ilością wyłapywanych zanieczyszczeń i zwiększa się ilość przepuszczanych zanieczyszczeń wraz z jego zapełnianiem które mogą doprowadzić do uszkodzenia pompy wysokiego ciśnienia i wtryskiwaczy.

Przed zalewaniem środków do czyszczenia układu paliwowego polecam wymienić filtr paliwa w zbiorniku + można wymienić dodatkowo filterek na wejściu pompy wysokiego ciśnienia.

agnes7676 - 14-02-2022, 18:08

Witam czy ciężko wymienić ten filtr paliwa ? Jaka cena w ASO ?
plecho1 - 14-02-2022, 22:42

W ASO pewnie kosmiczna :) a wymiana niezbyt skomplikowana, pewnie większość mechaników sobie poradzi. Pod tylną kanapą jest otwór którym dostajemy się do pompy. Po odpięciu przewodów pompa wychodzi tym otworem.
Bizi78 - 15-02-2022, 08:49

Zamiennik filtra kupisz za kilkadziesiąt złotych.
Wymiana prosta.
W dziale MSS wrzucałem fototutka, ale fotki na hostingu umarły :? .

Edit.
Zrobiłem reupload fotek :wink: .
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1547591#1547591

agnes7676 - 16-02-2022, 03:20

Oj raczej nie dam rady sama 🙄 podajcie chłopcy jakiegoś linka do tego filtra na allegro 😊
A jakie są objawy zużytego już filtra paliwa 🤔
Czy to ten filtr ?
⬇️
https://allegro.pl/listing?string=MR911602&order=n&strategy=NO_FALLBACK

Bizi78 - 16-02-2022, 05:03

agnes7676, podaj na PW numer vin auta to sprawdzę w katalogu.
Ten filtr był stosowany w cari 1.6 do lipca 2002r. bodajże.

agnes7676 - 16-02-2022, 05:40

Bizi78 napisał/a:
agnes7676, podaj na PW numer vin auta to sprawdzę w katalogu.
Ten filtr był stosowany w cari 1.6 do lipca 2002r. bodajże.


XMCLNDA1A3F008630 😊

Bizi78 - 16-02-2022, 06:19

Po pracy sprawdzę.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group