To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - [3.2 DID] Dakar czy nie Dakar

gpls - 06-12-2015, 20:19
Temat postu: [3.2 DID] Dakar czy nie Dakar
Czym różni się dokładnie wersja Pajero III Dakar od nie-dakar, w rocznikach od 2004 roku, czyli już z kontrolą trakcji. Wyposażenie, blokady itp. Macie jakiś dobry opis co powinno być w wersji Dakar ?
PiotrKw - 06-12-2015, 21:16

Dakar posiada:
-srebrne "aluminiowe" wykończenie konsoli środkowej, nawiewów, dzwigni AT i reszty
-białe tarcze zegarów
-tapicerka skóra plus alcantara przez środek
- srebrny znaczek okrągły DAKAR na każdym przednim błotniku na wysokości szyby przedniej .

I to chyba wszystko co różni od pozostałych wersji.

gpls - 06-12-2015, 21:25

A wyposażenie mechaniczne, dodatkowa blokada tyłu, akumulatory dwa lub jeden, szyberdach, osłona na koło zapasowe?
PiotrKw - 06-12-2015, 21:45

Nie , nie ma to nic wspólnego z Dakarem, tak jak i naklejony znaczek Touarega :wink: :wink: kupiony na Allegro
To co wymieniłeś , są to opcje wyposażenia standardowego Pajero III

gpls - 06-12-2015, 21:53

Ok, dzięki za odp. Przeglądając ogłoszenia trafiłem kilka dakarow z końca produkcji trójki jednak ich ceny są bliskie czworkom minus pompa i zbiornik paliwa, wiec nie ma sensu tego kupować.
Zakatek - 07-12-2015, 10:23

Potwierdzam wcześniejsze stwierdzenie. Jakiś czas temu posiadałem pajero z 2005 roku i mialem wewnatrz skorę z alkantarą, białe wstawki i zegary. Na zewnatrz mialem rownież relingi/ rury z przodu i z tyłu, a jednak nie mialem emblematu dakar na błotnikach :)
zbyszekm2 - 07-12-2015, 13:38

Bo ktoś malował błotniki i nie nakleił ze starych. Tak myślę :)
Bartek5 - 08-12-2015, 12:40

Również miałem pajero z 2005 ze srebrnymi plastikami, zegarami relingami i alcantarą ,natomiast w dokumentacji mi pisało, że to wersja instyle a/t . dakar ma dodatkowo felgi 18, srebne/niklowane wstawki na zderzakach, znaczki na błotnikach.
gpls - 08-12-2015, 13:27

Ogólnie Dakar pajero III, użytkowanie, wrazeni wrazeni jazdy do pierwszych modeli PajeroIV to przepaść czy pojazdy porównywalne?
PiotrKw - 08-12-2015, 15:10

gpls napisał/a:
to przepaść czy pojazdy porównywalne?


Przyjechałem moim ośmio letnim Pajero III ( jak jeszcze miałem ) do dealera Mitsu i pojechałem na jazde próbną Pajero IV . Szału nie było , zupełnie nie wiedziałem za co miałbym dopłacić 160 tys zł ( mój był bardzo dobrze utrzymany , mechanicznie bez zarzutu ) . :wink: Jedyny plus to brak felernej pompy która możliwe , że by mnie czekała , ale może nie ???

gpls - 08-12-2015, 15:57

A hałas n biegu jałowym i w czasie jazdy? Czwórka ma commonrail , trójka pompę.
PiotrKw - 08-12-2015, 17:20

Hm... było to z 2,5 roku temu , ale pamiętam, że zdziwiło mnie to , ze nie jest ciszej w IV niz w moim . Nawet pytałem o wyciszenie ale mówili coś że w 2014 będzie dodatkowo wyciszony , czy coś w tym stylu.
Georg - 08-12-2015, 23:09

gpls napisał/a:
Ogólnie Dakar pajero III, użytkowanie, wrazeni wrazeni jazdy do pierwszych modeli PajeroIV to przepaść czy pojazdy porównywalne?

Jeździłem tym i tym, chociaż czwórką tylko na szosie. Komfort jazdy (praca zawieszenia, zachowanie na zakrętach) absolutnie porównywalny.
Co zauważyłem, to silnik czwórki pracuje bardziej miękko na biegu jałowym i przy przegazówkach. Natomiast w jeździe (z przyśpieszeniem i na obciążeniu) trójka wydaje się wyraźnie cichsza.

gpls - 08-12-2015, 23:16

Dzięki Georg to pomoc ocena tych dwóch aut. Żeby tak jeszcze było porównanie dyskoteki dwójki z końca produkcji do pojarki III, te auta wydają mi się podobne... podobne gabaryty, dyskoteka ma chyba lepszy silnik na pompowtryskach.
Georg - 09-12-2015, 12:02

gpls napisał/a:
lepszy silnik na pompowtryskach

Pompowtryskiwacze... hmm, no cóż :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group