[3.2 DID] Dakar czy nie Dakar |
Autor |
Wiadomość |
gpls
Forumowicz
Auto: PajeroIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2013 Posty: 61 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 06-12-2015, 20:19 [3.2 DID] Dakar czy nie Dakar
|
|
|
Czym różni się dokładnie wersja Pajero III Dakar od nie-dakar, w rocznikach od 2004 roku, czyli już z kontrolą trakcji. Wyposażenie, blokady itp. Macie jakiś dobry opis co powinno być w wersji Dakar ? |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 06-12-2015, 21:16
|
|
|
Dakar posiada:
-srebrne "aluminiowe" wykończenie konsoli środkowej, nawiewów, dzwigni AT i reszty
-białe tarcze zegarów
-tapicerka skóra plus alcantara przez środek
- srebrny znaczek okrągły DAKAR na każdym przednim błotniku na wysokości szyby przedniej .
I to chyba wszystko co różni od pozostałych wersji. |
|
|
|
 |
gpls
Forumowicz
Auto: PajeroIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2013 Posty: 61 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 06-12-2015, 21:25
|
|
|
A wyposażenie mechaniczne, dodatkowa blokada tyłu, akumulatory dwa lub jeden, szyberdach, osłona na koło zapasowe? |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 06-12-2015, 21:45
|
|
|
Nie , nie ma to nic wspólnego z Dakarem, tak jak i naklejony znaczek Touarega kupiony na Allegro
To co wymieniłeś , są to opcje wyposażenia standardowego Pajero III |
|
|
|
 |
gpls
Forumowicz
Auto: PajeroIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2013 Posty: 61 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 06-12-2015, 21:53
|
|
|
Ok, dzięki za odp. Przeglądając ogłoszenia trafiłem kilka dakarow z końca produkcji trójki jednak ich ceny są bliskie czworkom minus pompa i zbiornik paliwa, wiec nie ma sensu tego kupować. |
|
|
|
 |
Zakatek
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2009 Posty: 138 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 07-12-2015, 10:23
|
|
|
Potwierdzam wcześniejsze stwierdzenie. Jakiś czas temu posiadałem pajero z 2005 roku i mialem wewnatrz skorę z alkantarą, białe wstawki i zegary. Na zewnatrz mialem rownież relingi/ rury z przodu i z tyłu, a jednak nie mialem emblematu dakar na błotnikach |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 07-12-2015, 13:38
|
|
|
Bo ktoś malował błotniki i nie nakleił ze starych. Tak myślę |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Bartek5
Forumowicz

Auto: Z Pajero na LADA 4x4 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Maj 2010 Posty: 86 Skąd: Kalwaria Zeb.
|
Wysłany: 08-12-2015, 12:40
|
|
|
Również miałem pajero z 2005 ze srebrnymi plastikami, zegarami relingami i alcantarą ,natomiast w dokumentacji mi pisało, że to wersja instyle a/t . dakar ma dodatkowo felgi 18, srebne/niklowane wstawki na zderzakach, znaczki na błotnikach. |
|
|
|
 |
gpls
Forumowicz
Auto: PajeroIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2013 Posty: 61 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 08-12-2015, 13:27
|
|
|
Ogólnie Dakar pajero III, użytkowanie, wrazeni wrazeni jazdy do pierwszych modeli PajeroIV to przepaść czy pojazdy porównywalne? |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 08-12-2015, 15:10
|
|
|
gpls napisał/a: | to przepaść czy pojazdy porównywalne? |
Przyjechałem moim ośmio letnim Pajero III ( jak jeszcze miałem ) do dealera Mitsu i pojechałem na jazde próbną Pajero IV . Szału nie było , zupełnie nie wiedziałem za co miałbym dopłacić 160 tys zł ( mój był bardzo dobrze utrzymany , mechanicznie bez zarzutu ) . Jedyny plus to brak felernej pompy która możliwe , że by mnie czekała , ale może nie ??? |
|
|
|
 |
gpls
Forumowicz
Auto: PajeroIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2013 Posty: 61 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 08-12-2015, 15:57
|
|
|
A hałas n biegu jałowym i w czasie jazdy? Czwórka ma commonrail , trójka pompę. |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 08-12-2015, 17:20
|
|
|
Hm... było to z 2,5 roku temu , ale pamiętam, że zdziwiło mnie to , ze nie jest ciszej w IV niz w moim . Nawet pytałem o wyciszenie ale mówili coś że w 2014 będzie dodatkowo wyciszony , czy coś w tym stylu. |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 08-12-2015, 23:09
|
|
|
gpls napisał/a: | Ogólnie Dakar pajero III, użytkowanie, wrazeni wrazeni jazdy do pierwszych modeli PajeroIV to przepaść czy pojazdy porównywalne? |
Jeździłem tym i tym, chociaż czwórką tylko na szosie. Komfort jazdy (praca zawieszenia, zachowanie na zakrętach) absolutnie porównywalny.
Co zauważyłem, to silnik czwórki pracuje bardziej miękko na biegu jałowym i przy przegazówkach. Natomiast w jeździe (z przyśpieszeniem i na obciążeniu) trójka wydaje się wyraźnie cichsza. |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
gpls
Forumowicz
Auto: PajeroIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2013 Posty: 61 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 08-12-2015, 23:16
|
|
|
Dzięki Georg to pomoc ocena tych dwóch aut. Żeby tak jeszcze było porównanie dyskoteki dwójki z końca produkcji do pojarki III, te auta wydają mi się podobne... podobne gabaryty, dyskoteka ma chyba lepszy silnik na pompowtryskach. |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 09-12-2015, 12:02
|
|
|
gpls napisał/a: | lepszy silnik na pompowtryskach |
Pompowtryskiwacze... hmm, no cóż |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
|