Pajero II - [3.0 V6] Pozycjoner biegów
adrianoss24 - 21-12-2015, 09:19 Temat postu: [3.0 V6] Pozycjoner biegów Cześć, wczoraj chciałem zdjąć i rozebrać pozycjoner biegów w automatycznej skrzyni lecz pokruszył się on całkiem i nie ma go jak zamontować. Da się bez niego jeździć? Które piny i gdzie muszę zmostkować aby był cały czas w pozycji N? Pozdrawiam
[ Dodano: 22-12-2015, 16:33 ]
Założyłem nowy pozycjoner i dalej samochód nie odpala :/ Po przekręceniu kluczyka słychać tylko jak przekaźniki tykają. i na pozycji N i P, hamulec oczywiście wciśnięty. Prąd nie dociera do kabla od rozrusznika. Jak podłączę rozrusznik na krótko odrazu działa i odpala. Co może być powodem że dalej mi blokuje rozrusznik? Gdzie mogę jakoś obejść tą blokadą N i P? Proszę o pomoc
Georg - 22-12-2015, 21:18
- Zdejmij pozycjoner ze skrzyni - pozostawiając połączenie z instalacją auta.
- Przestaw ręcznie wybierak w pozycjonerze na pozycję "P" (skrajną).
- Ustaw lewarek skrzyni biegów na pozycję "N" lub "P".
- Włącz zapłon i spróbuj odpalić - oczywiście na zaciągniętym ręcznym .
Napisz o efekcie.
adrianoss24 - 23-12-2015, 16:31
Ok, jutro tak zrobię. Dodam jeszcze tylko, że na starym pozycjonerze czasem odpalał po 10lub więcej przekręceniach kluczykiem. Potem już zdechło całkiem.
[ Dodano: 24-12-2015, 14:38 ]
Zrobiłem tak jak napisałeś. Dalej to samo, słychać jedynie przekaźniki jak tykają, a na kabel do rozrusznika prąd nie idzie.
Georg - 24-12-2015, 16:25
W takim razie uszkodzenie jest poza skrzynią i pozycjonerem.
Jeżeli w tym modelu/egzemplarzu obwód rozruchu zamykany jest pedałem hamulca - tam trzeba sprawdzić. Poza tym - okablowanie. Oczywiście wszystko przy założeniu, że już wcześniej została sprawdzona stacyjka...
adrianoss24 - 25-12-2015, 11:58
Stacyjkę sprawdziłem odrazu, kiedyś mi pękła i jest spięta na trytkę ale dochodzi do niej prąd i na ostatnim położeniu kluczyka zamyka obwód. Poszukam dalej i dam znać jak znajdę
[ Dodano: 18-01-2016, 16:06 ]
przeczyściłem wszystkie styki na przekaźnikach, bezpiecznikach, poprawilem luty na stacyjce oraz wszystkie wtyczki od skrzyni biegów przeczyściłem i pajero odpala z kluczyka nie chcę zakładać następnego tematu, więc napiszę tutaj. Jakiś czas temu, mialem problem, na 4H auto nie jechalo, tylko wyło, minimalnie się toczyło tylko. na 2H, 4HLC i 4LLC było wszystko ok. Po jakims czasie się naprawiło, jezdzilo rowniez na 4H. Niestety tydzień temu stało się to znowu, podczas jazdy, tak nagle lecz tym razem do przodu nie jedzie na żadnej pozycji reduktora, tak jakby sprzęgło się ślizgało. Ale do tyłu jedzie bez problemu. Skrzynia automatyczna, olej caly czas w poziomie był, 2 dni temu wymienilem olej + filtr ale nic to nie zmieniło. Możliwe że to wina reduktora? Jak to sprawdzić? Pozdrawiam
|
|
|