Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.0 V6] Pozycjoner biegów
Autor Wiadomość
adrianoss24 
Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2014
Posty: 36
Skąd: Szprotawa
Wysłany: 21-12-2015, 09:19   [3.0 V6] Pozycjoner biegów

Cześć, wczoraj chciałem zdjąć i rozebrać pozycjoner biegów w automatycznej skrzyni lecz pokruszył się on całkiem i nie ma go jak zamontować. Da się bez niego jeździć? Które piny i gdzie muszę zmostkować aby był cały czas w pozycji N? Pozdrawiam

[ Dodano: 22-12-2015, 16:33 ]
Założyłem nowy pozycjoner i dalej samochód nie odpala :/ Po przekręceniu kluczyka słychać tylko jak przekaźniki tykają. i na pozycji N i P, hamulec oczywiście wciśnięty. Prąd nie dociera do kabla od rozrusznika. Jak podłączę rozrusznik na krótko odrazu działa i odpala. Co może być powodem że dalej mi blokuje rozrusznik? Gdzie mogę jakoś obejść tą blokadą N i P? Proszę o pomoc
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 22-12-2015, 21:18   

- Zdejmij pozycjoner ze skrzyni - pozostawiając połączenie z instalacją auta.
- Przestaw ręcznie wybierak w pozycjonerze na pozycję "P" (skrajną).
- Ustaw lewarek skrzyni biegów na pozycję "N" lub "P".
- Włącz zapłon i spróbuj odpalić - oczywiście na zaciągniętym ręcznym :wink: .
Napisz o efekcie.
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
adrianoss24 
Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2014
Posty: 36
Skąd: Szprotawa
Wysłany: 23-12-2015, 16:31   

Ok, jutro tak zrobię. Dodam jeszcze tylko, że na starym pozycjonerze czasem odpalał po 10lub więcej przekręceniach kluczykiem. Potem już zdechło całkiem.

[ Dodano: 24-12-2015, 14:38 ]
Zrobiłem tak jak napisałeś. Dalej to samo, słychać jedynie przekaźniki jak tykają, a na kabel do rozrusznika prąd nie idzie.
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 24-12-2015, 16:25   

W takim razie uszkodzenie jest poza skrzynią i pozycjonerem.
Jeżeli w tym modelu/egzemplarzu obwód rozruchu zamykany jest pedałem hamulca - tam trzeba sprawdzić. Poza tym - okablowanie. Oczywiście wszystko przy założeniu, że już wcześniej została sprawdzona stacyjka... :wink:
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
adrianoss24 
Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2014
Posty: 36
Skąd: Szprotawa
Wysłany: 25-12-2015, 11:58   

Stacyjkę sprawdziłem odrazu, kiedyś mi pękła i jest spięta na trytkę :D ale dochodzi do niej prąd i na ostatnim położeniu kluczyka zamyka obwód. Poszukam dalej i dam znać jak znajdę

[ Dodano: 18-01-2016, 16:06 ]
przeczyściłem wszystkie styki na przekaźnikach, bezpiecznikach, poprawilem luty na stacyjce oraz wszystkie wtyczki od skrzyni biegów przeczyściłem i pajero odpala z kluczyka :D nie chcę zakładać następnego tematu, więc napiszę tutaj. Jakiś czas temu, mialem problem, na 4H auto nie jechalo, tylko wyło, minimalnie się toczyło tylko. na 2H, 4HLC i 4LLC było wszystko ok. Po jakims czasie się naprawiło, jezdzilo rowniez na 4H. Niestety tydzień temu stało się to znowu, podczas jazdy, tak nagle lecz tym razem do przodu nie jedzie na żadnej pozycji reduktora, tak jakby sprzęgło się ślizgało. Ale do tyłu jedzie bez problemu. Skrzynia automatyczna, olej caly czas w poziomie był, 2 dni temu wymienilem olej + filtr ale nic to nie zmieniło. Możliwe że to wina reduktora? Jak to sprawdzić? Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.