 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.0 V6] Pozycjoner biegów |
Autor |
Wiadomość |
adrianoss24
Forumowicz
Auto: Pajero II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2014 Posty: 36 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: 21-12-2015, 09:19 [3.0 V6] Pozycjoner biegów
|
|
|
Cześć, wczoraj chciałem zdjąć i rozebrać pozycjoner biegów w automatycznej skrzyni lecz pokruszył się on całkiem i nie ma go jak zamontować. Da się bez niego jeździć? Które piny i gdzie muszę zmostkować aby był cały czas w pozycji N? Pozdrawiam
[ Dodano: 22-12-2015, 16:33 ]
Założyłem nowy pozycjoner i dalej samochód nie odpala :/ Po przekręceniu kluczyka słychać tylko jak przekaźniki tykają. i na pozycji N i P, hamulec oczywiście wciśnięty. Prąd nie dociera do kabla od rozrusznika. Jak podłączę rozrusznik na krótko odrazu działa i odpala. Co może być powodem że dalej mi blokuje rozrusznik? Gdzie mogę jakoś obejść tą blokadą N i P? Proszę o pomoc |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 22-12-2015, 21:18
|
|
|
- Zdejmij pozycjoner ze skrzyni - pozostawiając połączenie z instalacją auta.
- Przestaw ręcznie wybierak w pozycjonerze na pozycję "P" (skrajną).
- Ustaw lewarek skrzyni biegów na pozycję "N" lub "P".
- Włącz zapłon i spróbuj odpalić - oczywiście na zaciągniętym ręcznym .
Napisz o efekcie. |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
adrianoss24
Forumowicz
Auto: Pajero II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2014 Posty: 36 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: 23-12-2015, 16:31
|
|
|
Ok, jutro tak zrobię. Dodam jeszcze tylko, że na starym pozycjonerze czasem odpalał po 10lub więcej przekręceniach kluczykiem. Potem już zdechło całkiem.
[ Dodano: 24-12-2015, 14:38 ]
Zrobiłem tak jak napisałeś. Dalej to samo, słychać jedynie przekaźniki jak tykają, a na kabel do rozrusznika prąd nie idzie. |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 24-12-2015, 16:25
|
|
|
W takim razie uszkodzenie jest poza skrzynią i pozycjonerem.
Jeżeli w tym modelu/egzemplarzu obwód rozruchu zamykany jest pedałem hamulca - tam trzeba sprawdzić. Poza tym - okablowanie. Oczywiście wszystko przy założeniu, że już wcześniej została sprawdzona stacyjka... |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
adrianoss24
Forumowicz
Auto: Pajero II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2014 Posty: 36 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: 25-12-2015, 11:58
|
|
|
Stacyjkę sprawdziłem odrazu, kiedyś mi pękła i jest spięta na trytkę ale dochodzi do niej prąd i na ostatnim położeniu kluczyka zamyka obwód. Poszukam dalej i dam znać jak znajdę
[ Dodano: 18-01-2016, 16:06 ]
przeczyściłem wszystkie styki na przekaźnikach, bezpiecznikach, poprawilem luty na stacyjce oraz wszystkie wtyczki od skrzyni biegów przeczyściłem i pajero odpala z kluczyka nie chcę zakładać następnego tematu, więc napiszę tutaj. Jakiś czas temu, mialem problem, na 4H auto nie jechalo, tylko wyło, minimalnie się toczyło tylko. na 2H, 4HLC i 4LLC było wszystko ok. Po jakims czasie się naprawiło, jezdzilo rowniez na 4H. Niestety tydzień temu stało się to znowu, podczas jazdy, tak nagle lecz tym razem do przodu nie jedzie na żadnej pozycji reduktora, tak jakby sprzęgło się ślizgało. Ale do tyłu jedzie bez problemu. Skrzynia automatyczna, olej caly czas w poziomie był, 2 dni temu wymienilem olej + filtr ale nic to nie zmieniło. Możliwe że to wina reduktora? Jak to sprawdzić? Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|