To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - [CB4W 1.6] nowa sonda stary problem :(

Anonymous - 27-02-2007, 18:29
Temat postu: [CB4W 1.6] nowa sonda stary problem :(
Witam klubowiczów mam taki problem zapaliła mi sie kontrolna CE sprawdziłem błąd okazuje sie od sondy spalanie wzrosło do 12 litrów wiec kupiłem nowa sonde oczywiscie NGK/NTK wymieniłem no i po przejechaniu 20km znowu CE i znowu błąd sondy dodam jeszcze ze wymieniałem ja dwu krotnie za pierwszym razem na uzywana ale tez dobrą i ten sam objaw juz nie potrafie sobie z tym poradzic :( (tak po cichu myslałem moze by kondensatgory na ecu wymienic??) no i przy zimnym silniku szarpie to chyba czujnik temperatury jak myslicie?? Prosze pomozcie bo jestem na skraju załamania nerwowego :D

Pozdrawiam ryzy

wojmi1 - 27-02-2007, 19:13

ustaw zaplon a potem sprawdz sonde i instalacje elektryczna sondy kabelki
Bartek - 27-02-2007, 20:25

HAHA wiem co jest Twoim problemem ;) - połączenie masowe między silnikiem a budą.

weź woltomierz, podłącz go między silnikiem (kolektorem ssącym np.) a masą samochodu..... jak podczas pracy silnika pokaże więcej jak 0.1V - do roboty - oczyść wszystkie połączenia między silnikiem a karoserią. U mnie było prawie 0.4V - po czyszczeniu.....0.05 i sonda przestała działać dla kompa w zakresie -0.4 - + 0.5V tylko w normalnym 0-0.9 ;)

wojmi1 - 27-02-2007, 20:55

Bartek, dzieki za wsparcie
Anonymous - 27-02-2007, 22:03

Wielkie dzieki chłopaki za szybka odpowiedz jutro to sprawdze i dam znac co i jak :)
Krzyzak - 28-02-2007, 08:57

ryzy, Pomógł dla Bartka!
Anonymous - 28-02-2007, 11:20

Krzyzak no oczywiscie ze tak ja o takich rzeczach nie zapominam ;)
JaGrab3 - 28-02-2007, 13:22

No ale co pomogło??
Krzyzak - 28-02-2007, 14:05

niezaleznie od tego czy w tym przypadku pomoglo, czy nie, to uwazam, ze informacja Bartka jest na tyle cenna, by jakos wypromowac ten topic
do pomocowych zaglada sie czesciej przez szukajke, wiec jest nadzieja, ze komus pomoze

Anonymous - 28-02-2007, 17:15

zgadzam sie z Toba Krzyzak a teraz mam jeszcze jedno pytanko ktore to miejsca mam przeczyscic gdzie one sie znajduja bo mechanik ze mnie początkujący :D

[ Dodano: 28-02-2007, 17:15 ]
aaa no i napiecie sprawdziłem wynosi 1.2 :shock:

Bartek - 28-02-2007, 17:24

Wszystkie 3 kabelki (przy alternatorze, kolektorze ssącym i rozruszniku) łączące silnik z karoserią samochodu. Musisz dokładnie oczyścić przez rozłączenie, wyczyszczenie papierkiem ściernym i najlepiej chemią kontaktową i złożenie. Po złożeniu warto też zabezpieczyć te połączenia wazelinką lub gęstym stałym smarem.
Krzyzak - 28-02-2007, 21:12

jeszcze pewnie bedzie masa przy skrzynce
Bartek - 28-02-2007, 22:05

Krzyzak napisał/a:
jeszcze pewnie bedzie masa przy skrzynce


Oczywiście - ale to drugi koniec masy idącej w okolice rozrusznika - dokładnie to przewód łączący jedną ze śrub rozrusznika z błotnikiem w okolicy akumulatora.

Ryzy - zdaj relację z efektów ;)

Anonymous - 28-02-2007, 22:15

Dzis było troche roboty niestety i nie miałem czasu na to a teraz to jak by juz troche ciemno jest :D postaram sie to jutro zrobic i zdam relacje ofcourse :)

[ Dodano: 07-03-2007, 10:48 ]
Sory chłopaki zde tak pozno zdaje relacje ale neta nie miałem :( wyczysciłem styki ale napiecie dalej jakies duze bede szukał przyczyny dalej ale dzieki za pomoc ;)

Anonymous - 04-05-2007, 15:44

No i jak się sprawa zakończyła??:?

Według mnie przy sondzie czteroprzewodowej, a o takiej mowa brak dobrej masy na silniku nie ma nic do rzeczy, sonda jest bezpośrednio połączona z kompem (masa i sygnał)
masa nie idzie przez silnik.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group