Przesunięty przez: Hubeeert 03-06-2007, 23:54 |
[CB4W 1.6] nowa sonda stary problem :( |
Autor |
Wiadomość |
ryzy [Usunięty]
|
Wysłany: 27-02-2007, 18:29 [CB4W 1.6] nowa sonda stary problem :(
|
|
|
Witam klubowiczów mam taki problem zapaliła mi sie kontrolna CE sprawdziłem błąd okazuje sie od sondy spalanie wzrosło do 12 litrów wiec kupiłem nowa sonde oczywiscie NGK/NTK wymieniłem no i po przejechaniu 20km znowu CE i znowu błąd sondy dodam jeszcze ze wymieniałem ja dwu krotnie za pierwszym razem na uzywana ale tez dobrą i ten sam objaw juz nie potrafie sobie z tym poradzic (tak po cichu myslałem moze by kondensatgory na ecu wymienic??) no i przy zimnym silniku szarpie to chyba czujnik temperatury jak myslicie?? Prosze pomozcie bo jestem na skraju załamania nerwowego
Pozdrawiam ryzy |
Ostatnio zmieniony przez akbi 30-05-2007, 17:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 27-02-2007, 19:13
|
|
|
ustaw zaplon a potem sprawdz sonde i instalacje elektryczna sondy kabelki |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 27-02-2007, 20:25
|
|
|
HAHA wiem co jest Twoim problemem - połączenie masowe między silnikiem a budą.
weź woltomierz, podłącz go między silnikiem (kolektorem ssącym np.) a masą samochodu..... jak podczas pracy silnika pokaże więcej jak 0.1V - do roboty - oczyść wszystkie połączenia między silnikiem a karoserią. U mnie było prawie 0.4V - po czyszczeniu.....0.05 i sonda przestała działać dla kompa w zakresie -0.4 - + 0.5V tylko w normalnym 0-0.9 |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 27-02-2007, 20:55
|
|
|
Bartek, dzieki za wsparcie |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
ryzy [Usunięty]
|
Wysłany: 27-02-2007, 22:03
|
|
|
Wielkie dzieki chłopaki za szybka odpowiedz jutro to sprawdze i dam znac co i jak |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-02-2007, 08:57
|
|
|
ryzy, Pomógł dla Bartka! |
|
|
|
 |
ryzy [Usunięty]
|
Wysłany: 28-02-2007, 11:20
|
|
|
Krzyzak no oczywiscie ze tak ja o takich rzeczach nie zapominam |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 28-02-2007, 13:22
|
|
|
No ale co pomogło?? |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-02-2007, 14:05
|
|
|
niezaleznie od tego czy w tym przypadku pomoglo, czy nie, to uwazam, ze informacja Bartka jest na tyle cenna, by jakos wypromowac ten topic
do pomocowych zaglada sie czesciej przez szukajke, wiec jest nadzieja, ze komus pomoze |
|
|
|
 |
ryzy [Usunięty]
|
Wysłany: 28-02-2007, 17:15
|
|
|
zgadzam sie z Toba Krzyzak a teraz mam jeszcze jedno pytanko ktore to miejsca mam przeczyscic gdzie one sie znajduja bo mechanik ze mnie początkujący
[ Dodano: 28-02-2007, 17:15 ]
aaa no i napiecie sprawdziłem wynosi 1.2 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 28-02-2007, 17:24
|
|
|
Wszystkie 3 kabelki (przy alternatorze, kolektorze ssącym i rozruszniku) łączące silnik z karoserią samochodu. Musisz dokładnie oczyścić przez rozłączenie, wyczyszczenie papierkiem ściernym i najlepiej chemią kontaktową i złożenie. Po złożeniu warto też zabezpieczyć te połączenia wazelinką lub gęstym stałym smarem. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-02-2007, 21:12
|
|
|
jeszcze pewnie bedzie masa przy skrzynce |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 28-02-2007, 22:05
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | jeszcze pewnie bedzie masa przy skrzynce |
Oczywiście - ale to drugi koniec masy idącej w okolice rozrusznika - dokładnie to przewód łączący jedną ze śrub rozrusznika z błotnikiem w okolicy akumulatora.
Ryzy - zdaj relację z efektów |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
ryzy [Usunięty]
|
Wysłany: 28-02-2007, 22:15
|
|
|
Dzis było troche roboty niestety i nie miałem czasu na to a teraz to jak by juz troche ciemno jest postaram sie to jutro zrobic i zdam relacje ofcourse
[ Dodano: 07-03-2007, 10:48 ]
Sory chłopaki zde tak pozno zdaje relacje ale neta nie miałem wyczysciłem styki ale napiecie dalej jakies duze bede szukał przyczyny dalej ale dzieki za pomoc |
|
|
|
 |
madar88 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-05-2007, 15:44
|
|
|
No i jak się sprawa zakończyła??:?
Według mnie przy sondzie czteroprzewodowej, a o takiej mowa brak dobrej masy na silniku nie ma nic do rzeczy, sonda jest bezpośrednio połączona z kompem (masa i sygnał)
masa nie idzie przez silnik. |
|
|
|
 |
|