[02-06]Lancer CS0 - [CS9 2.0DOHC] Lancer cs 2.0 problem alternator ladowanie
tomasz18091982 - 30-12-2015, 21:18 Temat postu: [CS9 2.0DOHC] Lancer cs 2.0 problem alternator ladowanie Witam wszystich
Mam problem z lancerem jest to 2.0 bp csw z 07r problem dotyczy mianowicie ladowania
Zapaja sie jednoczesnie kontrolka akumulatora i hamulca recznego
W serwisie stwierdzili ze alternator wiec wymienili w nim regulator napiecia i mostek diodowy i jeszcze jakis przewod
Teraz ladowanie wynosi 13,3 wczesniej 12
kontrolki znowu sie zapalaja np jak dojezdzam do swiatel i wbijam z 2 na 1 i chce stanac a jak dodam lekko gazu to nikna, raz tez mrogly podczas jazdy na wybojach
Co dalej z tym robic pomozcie? Co to moze byc i jak to naprawic?
Lancuś - 30-12-2015, 21:46
Sprawdź masę silnika. Albo masz gdzieś uwaloną masę albo uszkodzoną wiązkę. Ciężko coś więcej powiedzieć.
robertdg - 31-12-2015, 09:44
Jeżeli alternator po regeneracji na stole podaje własciwe napecie ładowania, problemu nalezy doszukiwać się w wiązce auta, głowne przewody masowe, pradowe, bezpiecznik, przekaźnik, etc
tomasz18091982 - 03-01-2016, 10:05
Mielu jakus problem z alteratorem u nie moglu go spr na stole tylko dopiero w sam po zamontowaniu i ladowal.
[ Dodano: 03-01-2016, 10:08 ]
Mieli problem jakis zeby altera spr na stole dopiero go spr po zamontowaniu w sam
W dalszym ciagu obie kontrolki zapalaja sie jak chce sie zatrzymac chociaz nie zawsze. A po dodaniu delikatnie gazu gasna i juz sie nie zapalaja
plecho1 - 03-01-2016, 13:17
Jakie jest napięcie ładowania na biegu jałowym i przy 3 tys. obrotów?
tomasz18091982 - 03-01-2016, 17:28
Na biegu jalowym 12,8 przy ok 2800obrotow wynosi 14,4 a przy 3tys 14,6
plecho1 - 03-01-2016, 18:03
Jeśli przy jeszcze wyższych obrotach niż 3000 napięcie jest jeszcze wyższe, to raczej jest coś nie tak z regulatorem napięcia.
tomasz18091982 - 03-01-2016, 18:57
Powyzej 3000 Jest stale 14,6
Na jalowym nie ma ladowania wogule do ok 2700 nie laduje bo jest 12,8 dopiero od 2800 obr laduje
[ Dodano: 05-01-2016, 21:03 ]
Orientuje sie ktos moze gdzie i w jakiej cenie dostane regulator napiecia. Najlepiej orginal lub bdb jakosci zamiennik ???
mialem jeden zamiennik ale jakis pasc.do alternatora do lancera motor 2.0 16v 07r
plecho1 - 06-01-2016, 10:45
Chyba taniej będzie kupić używany sprawny alternator.
cobretti - 06-01-2016, 11:06
Objaw pasuje nieco do ślizgającego się paska, ale domyślam się że to sprawdzone. Co do regulatora, to jest to jest urządzenie elektroniczne więc zdecydowana większość jego awarii to całkowity brak ładowania. Bardziej obstawiałbym szczotki/ich bieżnie, to można by sprawdzić jaki amperarz altek daje , lub "skrót" w zwojach ale bez miernika małych rezygnacji można jedynie organoleptycznie ocenić ich stan po kolorze.
tomasz18091982 - 06-01-2016, 12:41
na 100% regulator ,mialem juz 2 zamienniki wsadzone po vinie dobrane i jakies felery od jednego producenta na zimnym ok a jak sie zagrzeje to juz nie laduje a na starym wsadzonym spowrotem dziala bez zarzutu bez obciazenia 14,6 na obciazeniu wszystko wlaczone 14,1
Nie chce kupowac alka uzywanego bo napewno bedzie do roboty cos przy nim na juz lub niedlugu a tu mam tylko ten regulator do wymiany chociaz jeszcze na szczotkach do wiosny pojezdze
Tym bardziej ze teraz przy okazji wymienilem rolke,napinacz z rolkarolka i pasek mikro,wsio na japonskich betach robie
[ Dodano: 06-01-2016, 12:43 ]
Wole zregenerowac ten i miec prwnosc ze jest sprawne w 100% niz kupic grata kolejnego
Chytry placi dwa razy
cobretti - 06-01-2016, 13:52
Święte słowa, szkłem dupy nie pode..... . Nie mniej jednak ja się upieram przy innym uszkodzeniu niż regler. Ja mam za daleko do Cb aby zmierzyć prąd jaki jest w stanie wytworzyć Twój altek. Podpytaj kto w okolicy ma cęgi prądowe, bez wyciągnięcie alternatora sądzę się nie obędzie.
Pozdrawiam
plecho1 - 06-01-2016, 13:52
tomasz18091982 napisał/a: | Wole zregenerować ten i mieć pewność że jest sprawne w 100% niż kupić grata kolejnego | Tu będziesz miał pewność jak kupisz nowy oryginalny regulator, jeśli rozważasz zamiennik to na Twoim miejscu wolał bym kupić używany alternator i zrobić mu przegląd wymieniając najprawdopodobniej tylko łożyska na jakieś markowe lub przerzucając z niego sam regulator to Twojego starego. Ale zrobisz jak uważasz.
Ps. Pozwoliłem sobie poprawić błędy w cytowanym fragmencie.
Jeśli alternator nie zwiększa napięcia po wyżej tych 14,6V, gdzie może być też błąd pomiaru z powodu nieprofesjonalnego sprzętu, to może faktycznie nie jest to wina regulatora a np. uzwojenia stojana lub mostka prostowniczego.
tomasz18091982 - 06-01-2016, 21:23
Myslalem o nowym orginalnym regulatorze napiecia ale nie wiem gdzie dostane muszą poszukac lub jakis dobry zamiennik
A jak nie to w ostatecznosci chyba kupie uzywany na allegro ok 200z i zrobie z dwoch jeden
W moim mostek diodowy wymienili i stwierdzili ze zadnych nawet najmniejszych luzow,maja profesjonalny sprzęt
Carloss - 24-01-2016, 07:37
U mnie w 4G63 napięcie na ok. 900 obr. i z włączonymi światłami, jest jakieś 14,5V - wartości poniżej 14V są za niskie.
|
|
|