To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Wymiana oryginalnych świateł przeciwmgielnych

rkarolek - 14-03-2016, 08:55
Temat postu: Wymiana oryginalnych świateł przeciwmgielnych
Witam
Chciałbym w Outlanderze II (2012) wymienić światła przeciwmgielna na takie combo przeciwmgielne+dzienne LED (http://sklephadron.pl/lampy-dzienne-drl/2927-swiatla-dzienne-drl-przeciwmglowe-maxled-duolight-okragle.html)
Miał może ktoś z takowymi do czynienia?

Druga sprawa jak zabrać się do tej wymiany, da rade dostać się do mocowania przeciwmgielnych bez demontażu zderzaka? (od spodu?)

Z góry dzięki za wszelkie uwagi :)

Pozdrawiam

rezon - 14-03-2016, 09:18

o ile pamiętam to trzeba od nadkola tam się dostać
rkarolek - 14-03-2016, 09:26

Ech... liczyłem że da się od dołu, ale widać trzeba będzie poczekać aż zrobi się trochę cieplej
Bizi78 - 14-03-2016, 10:02

Co do przeciwmgielnych przednich, to trzeba przekręcić delikatnie ozdobną obudowę w lewo i powinny pokazać się pod nią trzy śrubki :wink: .
http://mmc-autoelectric.o...0461AB00ENG.pdf

supeer - 14-03-2016, 11:12

Nie wolalbys sterownik swiatel i z drogowych zrobic dzienne? Dla mnie, bardziej bezpieczna wersja z uwagi na wyzsze polozenie swiatel niz przecimigelne.
michalch - 14-03-2016, 11:15

Nie ma potrzeby zdejmowania zderzaka, ani też kombinowania z nadkolem. Ja u siebie wymieniłem halogeny na ledy, ale bez funkcji halogena. Zdejmujesz obudowę srebrną, przez odkręcenie jej w lewo, następnie wykręcasz halogeny. Żeby przeprowadzić przewody jest bardzo dużo miejsca na ręce pomiędzy chłodnicą a silnikiem, także wszystko da się zrobić przez otwory w zderzaku i od góry. Powodzenia.
rkarolek - 14-03-2016, 11:19

supeer napisał/a:
Nie wolalbys sterownik swiatel i z drogowych zrobic dzienne? Dla mnie, bardziej bezpieczna wersja z uwagi na wyzsze polozenie swiatel niz przecimigelne.

Nie do końca rozumiem....
Jak z drogowych mogę zrobić dzienne? (mam Xenony)

kubabrzesko - 14-03-2016, 11:50

Jak ktoś ma normalne zarowki to można specjanym modulem zmniejszyć napiecie i wtedy długie swiecą słabiej .Niestety przy xenonach się nie da
jurellas - 14-03-2016, 13:10

Nie wiem jak Wy tam macie w lampionach ale u mnie jest żarnik ksenon tylko na światła krótkie,długie to jakieś inne żarówki ale na bank nie są to ksenony.Jakiś czas temu wymieniałem przetwornicę pod reflektorem i miałem te detale na dłoni. Pomysł z podwójną funkcją przeciwmgielnego jest ciekawa,ja zamontowałem okrągłe ledy obok przeciwmgielnych i tak do końca nie jestem tym zachwycony bo odstają do przodu jak żabie gały :-)
rkarolek - 14-03-2016, 14:27

Widziałem na ulicy Outka z takimi światłami jak podałem w linku, wyglądało to za..... :)
rezon - 14-03-2016, 15:46

odnośnie demontażu halogenów - to chyba jednak zależy czy masz poliftowego czy przed liftowego
Bizi78 - 14-03-2016, 16:31

rezon napisał/a:
odnośnie demontażu halogenów - to chyba jednak zależy czy masz poliftowego czy przed liftowego

Ale kolega już to wyjaśnił w pierwszym poście :wink: :

Cytat:
Chciałbym w Outlanderze II (2012)

jurellas - 14-03-2016, 18:46

Rzeczywiście :) tak bywa jak czytam bez okularów :-/
tomko - 14-03-2016, 19:17

jeśli Glonojad to może można wykorzystać światła doświetlające zakręty ? Kiedyś nad tym się zastanawiałem.
apollo99 - 14-03-2016, 21:21

można też założyć halogeny z asx,mają w jednej lampie przeciwmgielne i drl i pasują idealnie tylko do dziennych trzeba poprowadzić instalację. Ja tydzień temu założyłem w swoim outlanderze I i wyglądają super,a całkowity koszt to 400pln za części(lampy,kawałek fabrycznej instalacji z kostkami do drl,moduł świateł dziennych) +3 godz. pracy przy montażu wszystkiego.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group