To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [2G 95-99] jakie silniki??????

Anonymous - 03-03-2007, 12:27
Temat postu: [2G 95-99] jakie silniki??????
mam pewien problem-a mianowicie ogladam sobie eclipsy na allegro (2g) <bo przymierzam sie do jej kupna> i jakos cos mnie zastanawia--bo w zwyklej wersji tzn bez turbo sa dwa silniki (prosze mnie poprawic jesli sie myle) oba sa 16 zaworowe i dwu litrowe tylko z zewnatrz roznia sie wygladem-jeden ma ta plaska srebna pokrywe a drugi ta mniej plaska z wypukleniem i czarna. chcialbym sie dowiedzeic czym roznia sie te dwa silniki-chodzi mi tu o:
-rodzaj wtrysku (bezposredni posredni sekfencja czy nie)
-ile one maja kucy??
-czy obydwa maja przeplywomierze czy czujniki cisnienie zasanego powietrza
ktory jest bardziej wadliwy itp itd
z gory dziekuje a na dole daje linki do zdjec obydwoch silnikow bo nie wiem czy jasno wypowiedzialem roznice wygladu pomiedzy nimi dwoma::):):)

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2210844 srebny plaski:):)

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2158900 czarny wypukly:P

Tomasz82 - 03-03-2007, 13:28

stebrny 4g63 doch 16v i tu rozrzad jest po lewej a w tym drugim jest juz zmiana i jest po prawej.tego drugiego czarnego to nie znam wiec nie bede wprowadzac w blad.kazdy silnik z ukladem wtryskowym musi posiadac przeplywomierz,pozdrawiam

[ Dodano: 03-03-2007, 14:36 ]
a strony okreslamy siedzac w samochodzie jako kierowca

Anonymous - 03-03-2007, 14:52

Ten drugi to 420A, silnik wydłubany z Chryslera przez inżynierów Mitasubishi. Trochę ciężej dostać do niego cześci niż do 4G63, no i jakoś to tak wyszło, że Klipery zjeżdzające z taśm produkcyjnych, zaopatrzone w silnik Chryslera, były dość nierówne pod względem mocy.

O rozrządzie nic nie wiem, ale z tego co się orientuję to Booster w swoim 2G zmieszal dwa rodzime silniki Mitsubishi (z 1G i 2G) i wyszła ciekawa hybryda :D Z 2G blok, a głowica juz z 1G z większymi dolotami.

Jeżeli o mnie chodzi to 4G63 lepiej mi się kojarzy, zwłaszcza, jeżeli ma dodatkowo oznaczenie "T" ;)

Anonymous - 04-03-2007, 12:21

no tak albo przelpywomierz albo czujnik podcisnienia powietrza w zaleznosci jaki to jest typ silnika- czy typu "L" czy "D"...:) no to teraz juz mam jako takie rozeznanie:):):) dzieki Wam:) pozdro
Anonymous - 10-03-2007, 00:05

moje zdanie o 420a jest takie, ze ten silnik lepiej nadaj sie do katowania, jego wytrzymalosc na serii ma granice 250-270 km, a 4g63(srebrny) okolo 195km.
acha silniczek 420a ładniej warczy:)))))) ale czesci to fakt sa drozesze, a wymiana rozrzadu trudna

Anonymous - 26-03-2007, 19:14

a ja nie zgodze sie ze 420a jest chryslerowski :) jest to rodzima produkcja mitsu ktora to zostala odsprzedana chryslerowi... pozniej juz jest zamotka bo w DSM montowali i te i te silniki :/ a DSM to chrysler i mitsu... wiec i 420a i 4g63 to silniki mitsu... a silnik w neonie 420 jest innym silnikiem ... jest kilka podobnych elementow ale w sumie nie wiele...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group