 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2G 95-99] jakie silniki?????? |
Autor |
Wiadomość |
kwasik [Usunięty]
|
Wysłany: 03-03-2007, 12:27 [2G 95-99] jakie silniki??????
|
|
|
mam pewien problem-a mianowicie ogladam sobie eclipsy na allegro (2g) <bo przymierzam sie do jej kupna> i jakos cos mnie zastanawia--bo w zwyklej wersji tzn bez turbo sa dwa silniki (prosze mnie poprawic jesli sie myle) oba sa 16 zaworowe i dwu litrowe tylko z zewnatrz roznia sie wygladem-jeden ma ta plaska srebna pokrywe a drugi ta mniej plaska z wypukleniem i czarna. chcialbym sie dowiedzeic czym roznia sie te dwa silniki-chodzi mi tu o:
-rodzaj wtrysku (bezposredni posredni sekfencja czy nie)
-ile one maja kucy??
-czy obydwa maja przeplywomierze czy czujniki cisnienie zasanego powietrza
ktory jest bardziej wadliwy itp itd
z gory dziekuje a na dole daje linki do zdjec obydwoch silnikow bo nie wiem czy jasno wypowiedzialem roznice wygladu pomiedzy nimi dwoma::):):)
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2210844 srebny plaski:):)
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2158900 czarny wypukly:P |
|
|
|
 |
Tomasz82
Mitsumaniak

Auto: Colt c58 gti 2.0
Zaproszone osoby: 5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 677 Skąd: RAWA MAZ
|
Wysłany: 03-03-2007, 13:28
|
|
|
stebrny 4g63 doch 16v i tu rozrzad jest po lewej a w tym drugim jest juz zmiana i jest po prawej.tego drugiego czarnego to nie znam wiec nie bede wprowadzac w blad.kazdy silnik z ukladem wtryskowym musi posiadac przeplywomierz,pozdrawiam
[ Dodano: 03-03-2007, 14:36 ]
a strony okreslamy siedzac w samochodzie jako kierowca |
_________________ Colt c58 gti 2.0
Nissan interstar 2.5 cdti
Fiat Albea (firma)
Honda TRX250 (qadomania)
 |
|
|
|
 |
kaspersky [Usunięty]
|
Wysłany: 03-03-2007, 14:52
|
|
|
Ten drugi to 420A, silnik wydłubany z Chryslera przez inżynierów Mitasubishi. Trochę ciężej dostać do niego cześci niż do 4G63, no i jakoś to tak wyszło, że Klipery zjeżdzające z taśm produkcyjnych, zaopatrzone w silnik Chryslera, były dość nierówne pod względem mocy.
O rozrządzie nic nie wiem, ale z tego co się orientuję to Booster w swoim 2G zmieszal dwa rodzime silniki Mitsubishi (z 1G i 2G) i wyszła ciekawa hybryda Z 2G blok, a głowica juz z 1G z większymi dolotami.
Jeżeli o mnie chodzi to 4G63 lepiej mi się kojarzy, zwłaszcza, jeżeli ma dodatkowo oznaczenie "T" |
|
|
|
 |
kwasik [Usunięty]
|
Wysłany: 04-03-2007, 12:21
|
|
|
no tak albo przelpywomierz albo czujnik podcisnienia powietrza w zaleznosci jaki to jest typ silnika- czy typu "L" czy "D"...:) no to teraz juz mam jako takie rozeznanie:):):) dzieki Wam:) pozdro |
|
|
|
 |
matim [Usunięty]
|
Wysłany: 10-03-2007, 00:05
|
|
|
moje zdanie o 420a jest takie, ze ten silnik lepiej nadaj sie do katowania, jego wytrzymalosc na serii ma granice 250-270 km, a 4g63(srebrny) okolo 195km.
acha silniczek 420a ładniej warczy:)))))) ale czesci to fakt sa drozesze, a wymiana rozrzadu trudna |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 26-03-2007, 19:14
|
|
|
a ja nie zgodze sie ze 420a jest chryslerowski jest to rodzima produkcja mitsu ktora to zostala odsprzedana chryslerowi... pozniej juz jest zamotka bo w DSM montowali i te i te silniki :/ a DSM to chrysler i mitsu... wiec i 420a i 4g63 to silniki mitsu... a silnik w neonie 420 jest innym silnikiem ... jest kilka podobnych elementow ale w sumie nie wiele... |
|
|
|
 |
|
|