To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero Pinin - Odklejony magnes przepustnica 2,0 GDi

mike-s - 11-05-2016, 13:20
Temat postu: Odklejony magnes przepustnica 2,0 GDi
Witam a myślałem że takie rzeczy się nie zdarzają.
Przyczyną skoków obrotów była zacinająca się przepustnica czyli odklejony jeden magnes neodymowy z ośki przepustnicy. Kiedyś oglądając filmiki na You Tube wpadłem na opis przyczyn i naprawy więc wracając do domu 230Km w trybie awaryjnym z przyczepą byłem pewien na 99% że to to . Po rozebraniu przepustnicy potwierdziły się moje przypuszczenia.
naprawa przepustnicy to około 750zł na aledrogo .pl szukając i pytając wpadłem na klej CX80 i takowy zakupiłem do 315 cz 350 Stopni C podali mi także Loctite nie pamietam numery
czy ktoś miał możliwość używania takowego CX80?
po złożeniu wszystkiego i paru innych części(wymiana czujników temperatury po roku zaczął mi chodzić wentylator) i odpaleniu samochód od razu wchodzi na 1,5 tys obrotów i nie za bardzo chce zejść dopiero jak się trochę przejadę to wchodzi na 1 tys(norma).???
przy okazji podkręciłem trochę śrubkę od położenia przepustnicy po przy całkowitym zamknięciu zacinała się o korpus ustawiłem tak żeby dobrze chodziła.
przy dodawaniu gazu wkręca się okej po odjęciu gazu spada do 1 lekko podbija i potem znowu spada do 1 ? co to może być? co ma wpływ na długi czas tzw. ssania wyższe obroty?
i co jest przyczyną podbicia obrotów ??? proszę o pomoc

romek atomek - 11-05-2016, 15:15

cześć.

szukaj na forum w dziale CARI user BARTEK. bo to zrobiłeś to tak właśnie na OKO spaprałeś wszystko .. przykleić magnes nie jest tak prosto niby że w tym samym miejscu - a do tego już trzeba mieć sprzęt - Bartek taki zrobił. TPS kręciłeś - też źle - bo on ma zadanie trzymać sztywno parametry jeżeli wyjdzie parametr za skalę - będa problemy .. ustawia się go w granicach *,48v a *,52 - już nie pamiętam dokładnie - ale ważny jest ten ZAKRES - inaczej zaczną się problemy ..

rada :
1) znaleźć Bartka na privie - napisać / wysłać mu przepustnicę do ponownego klejenia w oparciu o jego tool's'a.. zrobił ich juz dużo - wszystkie OK.
2) TPS ustawić wg serwisówki na zadane napięcia.

edit : jak mi TPS spadl o parę dziesiątych wolta - też silnik wszedł w awaryjny .. ( po prostu już mi się konczy - ustawiłem go pod wartości serwisowe i odkładam kaskę na nowy ) ":)

mike-s - 11-05-2016, 17:02

Romek mógł byś sprecyzować który to ten Robert nie mogę go znaleść
z góry dziękuję
ms

Bizi78 - 11-05-2016, 18:21

mike-s napisał/a:
mógł byś sprecyzować który to ten Robert nie mogę go znaleść

Nie Robert a Bartek :wink: .
http://forum.mitsumaniaki...viewprofile&u=6

mike-s - 11-05-2016, 19:09

myślałem Bartek a wpisałem Robert :)

[ Dodano: 13-05-2016, 21:23 ]
wysłałem na priva ale jakoś cisza może urlop?

[ Dodano: 23-05-2016, 19:11 ]
z Bartkiem cisza będę musiał chyba zainwestować z tymi gośćmi z Alledrogo
naprawa mojej przepustnicy 600zł wymieniają całą ośkę z magnesami na nową.
jak mam czekać nie wiadomo jak długo no i jeszcze nie być pewnym to chyba lepiej to zrobić profesjonalnie o ile ktoś tam robił i potwierdza ich jakość???

Bizi78 - 23-05-2016, 19:37

Tutaj masz namiar na Bartka:
https://www.facebook.com/SerwisMitsuManiakow/

yanes - 23-05-2016, 21:16

Mnie pomogło wysłanie przepustnicy do tej firmy http://www.bba-reman.com/...ct_bba_reman_pl problemy się od razu skończyły. Z gwarancja kosztowało mnie to coś ponad 700 zł.
Łukaszek - 26-06-2024, 19:08

Witam ma ktoś magnes na zbyciu do przepustnicy do Carisma 1.8 gdi 122 km rok2002


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group