| Odklejony magnes przepustnica 2,0 GDi | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | mike-s   Forumowicz
 
 Auto: PININ 2.0 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 31 Maj 2014
 Posty: 44
 Skąd: OLSZTYN
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-05-2016, 12:20   Odklejony magnes przepustnica 2,0 GDi |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam a myślałem że takie rzeczy się nie zdarzają. Przyczyną skoków obrotów była zacinająca się przepustnica czyli odklejony jeden magnes neodymowy z ośki przepustnicy. Kiedyś oglądając filmiki na You Tube wpadłem na opis przyczyn i naprawy więc wracając do domu 230Km w trybie awaryjnym z przyczepą byłem pewien na 99% że to to . Po rozebraniu przepustnicy potwierdziły się moje przypuszczenia.
 naprawa przepustnicy to około 750zł na aledrogo .pl  szukając i pytając wpadłem na klej CX80 i takowy zakupiłem do 315 cz 350 Stopni C podali mi także Loctite nie pamietam numery
 czy ktoś miał możliwość używania takowego CX80?
 po złożeniu wszystkiego i paru innych części(wymiana czujników temperatury po roku zaczął mi chodzić wentylator) i odpaleniu samochód od razu wchodzi na 1,5 tys obrotów i nie za bardzo chce zejść dopiero jak się trochę przejadę to wchodzi na 1 tys(norma).???
 przy okazji podkręciłem trochę śrubkę od położenia przepustnicy po przy całkowitym zamknięciu zacinała się o korpus ustawiłem tak żeby dobrze chodziła.
 przy dodawaniu gazu wkręca się okej po odjęciu gazu spada do 1 lekko podbija i potem znowu spada do 1 ? co to może być? co ma wpływ na długi czas tzw. ssania wyższe obroty?
 i co jest przyczyną podbicia obrotów ??? proszę o pomoc
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | romek atomek   Forumowicz
 
 Auto: pajero pinin 1.8GDI
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 6 razy
 Dołączył: 18 Lis 2014
 Posty: 333
 Skąd: wola justowska / kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-05-2016, 14:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | cześć. 
 szukaj na forum w dziale CARI user BARTEK. bo to zrobiłeś to tak właśnie na OKO spaprałeś wszystko .. przykleić magnes nie jest tak prosto niby że w tym samym miejscu - a do tego już trzeba mieć sprzęt - Bartek taki zrobił.   TPS kręciłeś - też źle - bo on ma zadanie trzymać sztywno parametry jeżeli wyjdzie parametr za skalę - będa problemy .. ustawia się go w granicach *,48v a *,52 - już nie pamiętam dokładnie - ale ważny jest ten ZAKRES - inaczej zaczną się problemy ..
 
 rada :
 1) znaleźć Bartka na privie - napisać / wysłać mu przepustnicę do ponownego klejenia w oparciu o jego tool's'a.. zrobił ich juz dużo - wszystkie OK.
 2) TPS ustawić wg serwisówki na zadane napięcia.
 
 edit : jak mi TPS spadl o parę dziesiątych wolta - też silnik wszedł w awaryjny .. ( po prostu już mi się konczy - ustawiłem go pod wartości serwisowe i odkładam kaskę na nowy ) ":)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mike-s   Forumowicz
 
 Auto: PININ 2.0 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 31 Maj 2014
 Posty: 44
 Skąd: OLSZTYN
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-05-2016, 16:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | Romek mógł byś sprecyzować który to ten Robert nie mogę go znaleść z góry dziękuję
 ms
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bizi78   Mitsumaniak
 Reklamożerca.
 
  
 Auto: MSS 1.3 family 01r.
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 824 razy
 Dołączył: 01 Sty 2010
 Posty: 21075
 Skąd: Częstochowa
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mike-s   Forumowicz
 
 Auto: PININ 2.0 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 31 Maj 2014
 Posty: 44
 Skąd: OLSZTYN
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-05-2016, 18:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | myślałem Bartek a wpisałem Robert   
 [ Dodano: 13-05-2016, 21:23 ]
 wysłałem na priva ale jakoś cisza może urlop?
 
 [ Dodano: 23-05-2016, 19:11 ]
 z  Bartkiem cisza będę musiał chyba zainwestować z tymi gośćmi z Alledrogo
 naprawa mojej przepustnicy 600zł wymieniają całą ośkę z magnesami na nową.
 jak mam czekać nie wiadomo jak długo no i jeszcze nie być pewnym to chyba lepiej to zrobić profesjonalnie o ile ktoś tam robił i potwierdza ich jakość???
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bizi78   Mitsumaniak
 Reklamożerca.
 
  
 Auto: MSS 1.3 family 01r.
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 824 razy
 Dołączył: 01 Sty 2010
 Posty: 21075
 Skąd: Częstochowa
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | yanes   Forumowicz
 
 Auto: O2i SS2 4x4TDI,Audi A5 Q TDI
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 5 razy
 Dołączył: 09 Lip 2009
 Posty: 111
 Skąd: Podhale
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-05-2016, 20:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mnie pomogło wysłanie przepustnicy do tej firmy  http://www.bba-reman.com/...ct_bba_reman_pl   problemy się od razu skończyły. Z gwarancja kosztowało mnie to coś ponad 700 zł. |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Łukaszek   Nowy Forumowicz
 Łukasz
 
 Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 26 Cze 2024
 Posty: 3
 Skąd: Kożuchów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-06-2024, 18:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam ma ktoś magnes na zbyciu do przepustnicy do Carisma 1.8 gdi 122 km rok2002 |  
				| _________________ Lukasz
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |