Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Odklejony magnes przepustnica 2,0 GDi
Autor Wiadomość
mike-s 
Forumowicz

Auto: PININ 2.0 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2014
Posty: 44
Skąd: OLSZTYN
Wysłany: 11-05-2016, 13:20   Odklejony magnes przepustnica 2,0 GDi

Witam a myślałem że takie rzeczy się nie zdarzają.
Przyczyną skoków obrotów była zacinająca się przepustnica czyli odklejony jeden magnes neodymowy z ośki przepustnicy. Kiedyś oglądając filmiki na You Tube wpadłem na opis przyczyn i naprawy więc wracając do domu 230Km w trybie awaryjnym z przyczepą byłem pewien na 99% że to to . Po rozebraniu przepustnicy potwierdziły się moje przypuszczenia.
naprawa przepustnicy to około 750zł na aledrogo .pl szukając i pytając wpadłem na klej CX80 i takowy zakupiłem do 315 cz 350 Stopni C podali mi także Loctite nie pamietam numery
czy ktoś miał możliwość używania takowego CX80?
po złożeniu wszystkiego i paru innych części(wymiana czujników temperatury po roku zaczął mi chodzić wentylator) i odpaleniu samochód od razu wchodzi na 1,5 tys obrotów i nie za bardzo chce zejść dopiero jak się trochę przejadę to wchodzi na 1 tys(norma).???
przy okazji podkręciłem trochę śrubkę od położenia przepustnicy po przy całkowitym zamknięciu zacinała się o korpus ustawiłem tak żeby dobrze chodziła.
przy dodawaniu gazu wkręca się okej po odjęciu gazu spada do 1 lekko podbija i potem znowu spada do 1 ? co to może być? co ma wpływ na długi czas tzw. ssania wyższe obroty?
i co jest przyczyną podbicia obrotów ??? proszę o pomoc
 
 
romek atomek 
Forumowicz

Auto: pajero pinin 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 333
Skąd: wola justowska / kraków
Wysłany: 11-05-2016, 15:15   

cześć.

szukaj na forum w dziale CARI user BARTEK. bo to zrobiłeś to tak właśnie na OKO spaprałeś wszystko .. przykleić magnes nie jest tak prosto niby że w tym samym miejscu - a do tego już trzeba mieć sprzęt - Bartek taki zrobił. TPS kręciłeś - też źle - bo on ma zadanie trzymać sztywno parametry jeżeli wyjdzie parametr za skalę - będa problemy .. ustawia się go w granicach *,48v a *,52 - już nie pamiętam dokładnie - ale ważny jest ten ZAKRES - inaczej zaczną się problemy ..

rada :
1) znaleźć Bartka na privie - napisać / wysłać mu przepustnicę do ponownego klejenia w oparciu o jego tool's'a.. zrobił ich juz dużo - wszystkie OK.
2) TPS ustawić wg serwisówki na zadane napięcia.

edit : jak mi TPS spadl o parę dziesiątych wolta - też silnik wszedł w awaryjny .. ( po prostu już mi się konczy - ustawiłem go pod wartości serwisowe i odkładam kaskę na nowy ) ":)
 
 
mike-s 
Forumowicz

Auto: PININ 2.0 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2014
Posty: 44
Skąd: OLSZTYN
Wysłany: 11-05-2016, 17:02   

Romek mógł byś sprecyzować który to ten Robert nie mogę go znaleść
z góry dziękuję
ms
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 819 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20943
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 11-05-2016, 18:21   

mike-s napisał/a:
mógł byś sprecyzować który to ten Robert nie mogę go znaleść

Nie Robert a Bartek :wink: .
http://forum.mitsumaniaki...viewprofile&u=6
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
mike-s 
Forumowicz

Auto: PININ 2.0 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2014
Posty: 44
Skąd: OLSZTYN
Wysłany: 11-05-2016, 19:09   

myślałem Bartek a wpisałem Robert :)

[ Dodano: 13-05-2016, 21:23 ]
wysłałem na priva ale jakoś cisza może urlop?

[ Dodano: 23-05-2016, 19:11 ]
z Bartkiem cisza będę musiał chyba zainwestować z tymi gośćmi z Alledrogo
naprawa mojej przepustnicy 600zł wymieniają całą ośkę z magnesami na nową.
jak mam czekać nie wiadomo jak długo no i jeszcze nie być pewnym to chyba lepiej to zrobić profesjonalnie o ile ktoś tam robił i potwierdza ich jakość???
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 819 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20943
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 23-05-2016, 19:37   

Tutaj masz namiar na Bartka:
https://www.facebook.com/SerwisMitsuManiakow/
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
yanes 
Forumowicz

Auto: O2i SS2 4x4TDI,Audi A5 Q TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 111
Skąd: Podhale
Wysłany: 23-05-2016, 21:16   

Mnie pomogło wysłanie przepustnicy do tej firmy http://www.bba-reman.com/...ct_bba_reman_pl problemy się od razu skończyły. Z gwarancja kosztowało mnie to coś ponad 700 zł.
_________________

 
 
Łukaszek 
Nowy Forumowicz
Łukasz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2024
Posty: 3
Skąd: Kożuchów
Wysłany: 26-06-2024, 19:08   

Witam ma ktoś magnes na zbyciu do przepustnicy do Carisma 1.8 gdi 122 km rok2002
_________________
Lukasz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.