[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] brak mocy na niskich obrotach
Anonymous - 05-03-2007, 16:40 Temat postu: [CA1A 1.3] brak mocy na niskich obrotach Colcik nie bardzo chce się zbierać, dopiero jak wejdzie na obroty to czuję, że ma pełną moc. W zasadzie, czy wciskam wolno pedał gazu, czy nagle, efekt jest podobny przyspiesza po swojemu , a nawet jak mu przygazuję za szybko to go przymuli i przyspiesza lepiej dopiero po lekkim odjęciu gazu. (świece, filtry, paski wymienione) Aha... może to bez związku, ale słyszę w trakcie jazdy dochodzący z silnika, jakiś cichutki gwizd ( świst ), który milknie po odjęciu gazu, (niezależny od prędkości raczej od obrotów)
wojmi1 - 05-03-2007, 16:44
sprawdz zaplon lekko go przyspiesz, skontroluj tez pasek rozrzadu czy jest na punktach
Anonymous - 05-03-2007, 17:20
Zapłon podobno jest ok. dzisiaj mechanik sprawdzał. Mówił, że mógłby go przyspieszyć, ale zacznie coś tam stukać.
Anonymous - 05-03-2007, 17:22
ymm a czy mechanik sprawdzał ze zmasowanym złączem??
Bartek - 05-03-2007, 17:26
A ogólna kondycja silnika..... to 1.3 który jak ma słabą kompresję dobrze jeździł nie będzie.......na 2.0 gdzie jak ucieknie 50 koników to dopiero poczujesz jakąś różnicę...
Anonymous - 05-03-2007, 17:38
hm.. tego to nie wiem. Za bardzo się nie przyglądałem, świecił jakąś lampą podpiętą do akumulatora Różnica byłaby istotna?
Anonymous - 05-03-2007, 17:43
byłaby kilku stopni i tak na prawde nie jest ustawiony bez masy...
źle ustawione zawory też potrafia zmulić..
sonda lambda..
Krzyzak - 05-03-2007, 20:08
jechalem takim Coltem w czwartek i jest naprawde niezly jak na te 1.3
przede wszystkim zaplon do sprawdzenia - ze zmasowanym zlaczem
Anonymous - 05-03-2007, 23:23
Dolacze sie do tematu, mam CJ0 1.3 i mam podobne objawy: lekko muli na niskich obrotach, dopiero tak od 3.5-4 k zaczyna plynac. Dodatkowo jak jest zimny to jest to zwiekszone. Jak duze jest prawdopodobienstwo,ze to wina paska rozrzadu?
Bo moj samochod ma 185k przebiegu i najprawdopodobniej jest czas wymienic pasek (kupilem niedawno samochod) i wlasnie sie do tego powoli zbieram.
Anonymous - 09-03-2007, 14:57
Bez forum ani rusz. Musiałem mechanikowi podpowiedzieć jak ustawić zapłon w Colcie. Uprzednio jak sprawdzał był ponoć ok. a teraz po zmasowaniu złącza okazało się, że jest trochę przestawiony. Na dłużysz wykład nie miałem już ochoty zwłaszcza, że się na tym nie znam ( bo nie muszę ) tak więc odpuściłem sobie regulacje śrubki zgrubnej i TPS . Po przestawieniu zapłonu autko znacznie żywsze. Na gruntowną regulację muszę znaleźć kogoś, kto się zna na Mitsu. Ogólnie dzięki, zwłaszcza Krzyżakowi za Jego stronę www.
Anonymous - 09-03-2007, 16:16
K napisał/a: | tak więc odpuściłem sobie regulacje śrubki zgrubnej i TPS . Po przestawieniu zapłonu autko znacznie żywsze. Na gruntowną regulację muszę znaleźć kogoś, kto się zna na Mitsu. | A ja ze swojej strony właśnie polecam samodzielną regulację według wskazówek na forum. Jest to w rzeczywistości dużo łatwiejsze niż w opisie. Sam kiedyś też nie miałem odwagi grzebać przy Misiu aż wreszcie się odważyłem i nie żałuję. Ustawiłem wszystko według wskazówek Krzyzaka i byla to pierwsza poprawna regulacja. mECHANICY grzebali, kręcili, kombinowali i wszystko o kant d*** potłuc. Miś się mulił, buczał, obroty mu skakały. Po mojej regulacji zaczął wreszcie jeździć jak należy!
Anonymous - 09-03-2007, 16:34
gregorbu napisał/a: | polecam samodzielną regulację |
poza porzadanymi efektami dochodzi satysfakcja i dowartościowanie siebie--każdy to lubi
|
|
|