Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] brak mocy na niskich obrotach
Autor Wiadomość
K
[Usunięty]

Wysłany: 05-03-2007, 16:40   [CA1A 1.3] brak mocy na niskich obrotach

Colcik nie bardzo chce się zbierać, dopiero jak wejdzie na obroty to czuję, że ma pełną moc. W zasadzie, czy wciskam wolno pedał gazu, czy nagle, efekt jest podobny przyspiesza po swojemu :D , a nawet jak mu przygazuję za szybko to go przymuli i przyspiesza lepiej dopiero po lekkim odjęciu gazu. (świece, filtry, paski wymienione) Aha... może to bez związku, ale słyszę w trakcie jazdy dochodzący z silnika, jakiś cichutki gwizd ( świst ), który milknie po odjęciu gazu, (niezależny od prędkości raczej od obrotów)
Ostatnio zmieniony przez karolgt 18-10-2007, 00:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 05-03-2007, 16:44   

sprawdz zaplon lekko go przyspiesz, skontroluj tez pasek rozrzadu czy jest na punktach
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
K
[Usunięty]

Wysłany: 05-03-2007, 17:20   

Zapłon podobno jest ok. dzisiaj mechanik sprawdzał. Mówił, że mógłby go przyspieszyć, ale zacznie coś tam stukać.
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 05-03-2007, 17:22   

ymm a czy mechanik sprawdzał ze zmasowanym złączem??
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 05-03-2007, 17:26   

A ogólna kondycja silnika..... to 1.3 który jak ma słabą kompresję dobrze jeździł nie będzie.......na 2.0 gdzie jak ucieknie 50 koników to dopiero poczujesz jakąś różnicę...
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
K
[Usunięty]

Wysłany: 05-03-2007, 17:38   

hm.. tego to nie wiem. Za bardzo się nie przyglądałem, świecił jakąś lampą podpiętą do akumulatora :D Różnica byłaby istotna?
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 05-03-2007, 17:43   

byłaby kilku stopni i tak na prawde nie jest ustawiony bez masy...
źle ustawione zawory też potrafia zmulić..
sonda lambda..
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-03-2007, 20:08   

jechalem takim Coltem w czwartek i jest naprawde niezly jak na te 1.3
przede wszystkim zaplon do sprawdzenia - ze zmasowanym zlaczem
 
 
drozek
[Usunięty]

Wysłany: 05-03-2007, 23:23   

Dolacze sie do tematu, mam CJ0 1.3 i mam podobne objawy: lekko muli na niskich obrotach, dopiero tak od 3.5-4 k zaczyna plynac. Dodatkowo jak jest zimny to jest to zwiekszone. Jak duze jest prawdopodobienstwo,ze to wina paska rozrzadu?
Bo moj samochod ma 185k przebiegu i najprawdopodobniej jest czas wymienic pasek (kupilem niedawno samochod) i wlasnie sie do tego powoli zbieram.
 
 
K
[Usunięty]

Wysłany: 09-03-2007, 14:57   

Bez forum ani rusz. Musiałem mechanikowi podpowiedzieć jak ustawić zapłon w Colcie. Uprzednio jak sprawdzał był ponoć ok. a teraz po zmasowaniu złącza okazało się, że jest trochę przestawiony. Na dłużysz wykład nie miałem już ochoty zwłaszcza, że się na tym nie znam ( bo nie muszę :D ) tak więc odpuściłem sobie regulacje śrubki zgrubnej i TPS . Po przestawieniu zapłonu autko znacznie żywsze. Na gruntowną regulację muszę znaleźć kogoś, kto się zna na Mitsu. Ogólnie dzięki, zwłaszcza Krzyżakowi za Jego stronę www.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 09-03-2007, 16:16   

K napisał/a:
tak więc odpuściłem sobie regulacje śrubki zgrubnej i TPS . Po przestawieniu zapłonu autko znacznie żywsze. Na gruntowną regulację muszę znaleźć kogoś, kto się zna na Mitsu.
A ja ze swojej strony właśnie polecam samodzielną regulację według wskazówek na forum. Jest to w rzeczywistości dużo łatwiejsze niż w opisie. Sam kiedyś też nie miałem odwagi grzebać przy Misiu aż wreszcie się odważyłem i nie żałuję. Ustawiłem wszystko według wskazówek Krzyzaka i byla to pierwsza poprawna regulacja. mECHANICY grzebali, kręcili, kombinowali i wszystko o kant d*** potłuc. Miś się mulił, buczał, obroty mu skakały. Po mojej regulacji zaczął wreszcie jeździć jak należy! :lol:
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 09-03-2007, 16:34   

gregorbu napisał/a:
polecam samodzielną regulację

poza porzadanymi efektami dochodzi satysfakcja i dowartościowanie siebie--każdy to lubi :wink: :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.