 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] brak mocy na niskich obrotach |
Autor |
Wiadomość |
K [Usunięty]
|
Wysłany: 05-03-2007, 16:40 [CA1A 1.3] brak mocy na niskich obrotach
|
|
|
Colcik nie bardzo chce się zbierać, dopiero jak wejdzie na obroty to czuję, że ma pełną moc. W zasadzie, czy wciskam wolno pedał gazu, czy nagle, efekt jest podobny przyspiesza po swojemu , a nawet jak mu przygazuję za szybko to go przymuli i przyspiesza lepiej dopiero po lekkim odjęciu gazu. (świece, filtry, paski wymienione) Aha... może to bez związku, ale słyszę w trakcie jazdy dochodzący z silnika, jakiś cichutki gwizd ( świst ), który milknie po odjęciu gazu, (niezależny od prędkości raczej od obrotów) |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 18-10-2007, 00:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 05-03-2007, 16:44
|
|
|
sprawdz zaplon lekko go przyspiesz, skontroluj tez pasek rozrzadu czy jest na punktach |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
K [Usunięty]
|
Wysłany: 05-03-2007, 17:20
|
|
|
Zapłon podobno jest ok. dzisiaj mechanik sprawdzał. Mówił, że mógłby go przyspieszyć, ale zacznie coś tam stukać. |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-03-2007, 17:22
|
|
|
ymm a czy mechanik sprawdzał ze zmasowanym złączem?? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 05-03-2007, 17:26
|
|
|
A ogólna kondycja silnika..... to 1.3 który jak ma słabą kompresję dobrze jeździł nie będzie.......na 2.0 gdzie jak ucieknie 50 koników to dopiero poczujesz jakąś różnicę... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
K [Usunięty]
|
Wysłany: 05-03-2007, 17:38
|
|
|
hm.. tego to nie wiem. Za bardzo się nie przyglądałem, świecił jakąś lampą podpiętą do akumulatora Różnica byłaby istotna? |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-03-2007, 17:43
|
|
|
byłaby kilku stopni i tak na prawde nie jest ustawiony bez masy...
źle ustawione zawory też potrafia zmulić..
sonda lambda.. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-03-2007, 20:08
|
|
|
jechalem takim Coltem w czwartek i jest naprawde niezly jak na te 1.3
przede wszystkim zaplon do sprawdzenia - ze zmasowanym zlaczem |
|
|
|
 |
drozek [Usunięty]
|
Wysłany: 05-03-2007, 23:23
|
|
|
Dolacze sie do tematu, mam CJ0 1.3 i mam podobne objawy: lekko muli na niskich obrotach, dopiero tak od 3.5-4 k zaczyna plynac. Dodatkowo jak jest zimny to jest to zwiekszone. Jak duze jest prawdopodobienstwo,ze to wina paska rozrzadu?
Bo moj samochod ma 185k przebiegu i najprawdopodobniej jest czas wymienic pasek (kupilem niedawno samochod) i wlasnie sie do tego powoli zbieram. |
|
|
|
 |
K [Usunięty]
|
Wysłany: 09-03-2007, 14:57
|
|
|
Bez forum ani rusz. Musiałem mechanikowi podpowiedzieć jak ustawić zapłon w Colcie. Uprzednio jak sprawdzał był ponoć ok. a teraz po zmasowaniu złącza okazało się, że jest trochę przestawiony. Na dłużysz wykład nie miałem już ochoty zwłaszcza, że się na tym nie znam ( bo nie muszę ) tak więc odpuściłem sobie regulacje śrubki zgrubnej i TPS . Po przestawieniu zapłonu autko znacznie żywsze. Na gruntowną regulację muszę znaleźć kogoś, kto się zna na Mitsu. Ogólnie dzięki, zwłaszcza Krzyżakowi za Jego stronę www. |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 09-03-2007, 16:16
|
|
|
K napisał/a: | tak więc odpuściłem sobie regulacje śrubki zgrubnej i TPS . Po przestawieniu zapłonu autko znacznie żywsze. Na gruntowną regulację muszę znaleźć kogoś, kto się zna na Mitsu. | A ja ze swojej strony właśnie polecam samodzielną regulację według wskazówek na forum. Jest to w rzeczywistości dużo łatwiejsze niż w opisie. Sam kiedyś też nie miałem odwagi grzebać przy Misiu aż wreszcie się odważyłem i nie żałuję. Ustawiłem wszystko według wskazówek Krzyzaka i byla to pierwsza poprawna regulacja. mECHANICY grzebali, kręcili, kombinowali i wszystko o kant d*** potłuc. Miś się mulił, buczał, obroty mu skakały. Po mojej regulacji zaczął wreszcie jeździć jak należy! |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-03-2007, 16:34
|
|
|
gregorbu napisał/a: | polecam samodzielną regulację |
poza porzadanymi efektami dochodzi satysfakcja i dowartościowanie siebie--każdy to lubi |
|
|
|
 |
|
|