Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Problem po wymianie silnika
ulianka7777 - 08-06-2016, 20:49 Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Problem po wymianie silnika Witam. Nie wiem czy to właściwe miejsce na ten temat ale czy ktoś z dolnośląskiego a konkretnie ze Zgorzelca lub okolic ma może evoscana żeby zdjagnozować błąd p0190 po wymianie silnika?
robertdg - 08-06-2016, 22:13
Trzeba sprawdzic ciśnienie paliwa
ulianka7777 - 08-06-2016, 23:29
No tak a są jakieś domowe sposoby bo nie mam dostępu do komputera co mi to odczyta?
plecho1 - 09-06-2016, 06:48
Tu masz opisane jak to zmierzyć za pomocą miernika uniwersalnego http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213 ale radzę jednak, mając ten "cudowny silnik, zaopatrzyć się w ten kabel Vag oraz w Evoscan oraz nauczyć się jego używania. Tu masz cały temacik co i jak http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
ulianka7777 - 09-06-2016, 15:12
No więc zmierzone voltomierzem i wyszło pomędzy 6,3-7,3 mpa. I teraz pytanie czy regulacja przepustnicy coś pomoże? Mam evoscan i kabel ale nie chce mi się połączyć z samochodem. Może jakieś pomysły?
plecho1 - 09-06-2016, 16:12
Dokładnie który rocznik auta? Czy podpinając ten interfejs do laptopa instalowałeś sterowniki które są w paczce z Evoscanem czy sterowniki które dostałeś z kablem? Czy ten interfejs jest zbudowany na czipie FTDI232?
ulianka7777 - 09-06-2016, 17:37
rocznik 2000 a kabel dedykowany do mitsubishi także teoretycznie powinno śmigać a nie chce. Ze sterownikami próbowałem tak i tak i nie chce się połączyć
plecho1 - 09-06-2016, 18:32
Jeśli to rocznik z przed 2001 to czy robisz zworkę po między pinami 1 i 4 w złączu OBD? W tych rocznikach jest konieczna aby interfejs się połączył.
ulianka7777 - 09-06-2016, 19:08
Tą zworke trzeba robić w samochodzie czy w kablu? Bo ja zrobiłem to drugie. A w samochodzie to jak zrobić?
plecho1 - 09-06-2016, 19:53
Najlepiej w kablu bo po skończonej diagnostyce trzeba ją rozłączyć. Jeśli interfejs na pewno jest na FTDI232 i zworkę zrobiłeś po między odpowiednimi pinami to musi się połączyć.
Bizi78 - 09-06-2016, 20:18
Może na złych pinach zrobiłeś zworkę .
ulianka7777 - 09-06-2016, 20:25
1-4 tak? zlutowałem kawałkiem kabelka. Jak coś źle to nie krzyczcie
Bizi78 - 09-06-2016, 20:34
Najlepiej wstaw fotkę ze zworką i bebechów wnętrza kabla.
ulianka7777 - 09-06-2016, 21:22
http://przeklej.org/file/pbqrPD/IMG.0725.JPG
http://przeklej.org/file/3qHx5B/IMG.0726.JPG
http://przeklej.org/file/EMhGSJ/IMG.0731.JPG
http://przeklej.org/file/MtwWdi/IMG.0734.JPG
http://przeklej.org/file/s1L3GD/IMG.0728.JPG
http://przeklej.org/file/cY9r2s/IMG.0719.JPG
http://przeklej.org/file/7tHxov/IMG.0724.JPG
plecho1 - 09-06-2016, 22:06
Pokaż link do aukcji bo jakoś mi się wydaje, że to nie VAG KKL tylko jakiś klon interfejsu Elm327 który tu nie zadziała. Zworkę zrobiłeś ok ale jeśli nie jest to dokładnie interfejs taki jak napisałem wcześniej to tu nie zadziała.
|
|
|