Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Problem po wymianie silnika
Autor Wiadomość
ulianka7777 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 34
Skąd: Sieniawka
  Wysłany: 08-06-2016, 20:49   [Cari 1.8 GDI] Problem po wymianie silnika

Witam. Nie wiem czy to właściwe miejsce na ten temat ale czy ktoś z dolnośląskiego a konkretnie ze Zgorzelca lub okolic ma może evoscana żeby zdjagnozować błąd p0190 po wymianie silnika?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-06-2016, 22:13   

Trzeba sprawdzic ciśnienie paliwa
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
ulianka7777 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 34
Skąd: Sieniawka
Wysłany: 08-06-2016, 23:29   

No tak a są jakieś domowe sposoby bo nie mam dostępu do komputera co mi to odczyta?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-06-2016, 06:48   

Tu masz opisane jak to zmierzyć za pomocą miernika uniwersalnego http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213 ale radzę jednak, mając ten "cudowny silnik, zaopatrzyć się w ten kabel Vag oraz w Evoscan oraz nauczyć się jego używania. Tu masz cały temacik co i jak http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
 
 
ulianka7777 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 34
Skąd: Sieniawka
Wysłany: 09-06-2016, 15:12   

No więc zmierzone voltomierzem i wyszło pomędzy 6,3-7,3 mpa. I teraz pytanie czy regulacja przepustnicy coś pomoże? Mam evoscan i kabel ale nie chce mi się połączyć z samochodem. Może jakieś pomysły?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-06-2016, 16:12   

Dokładnie który rocznik auta? Czy podpinając ten interfejs do laptopa instalowałeś sterowniki które są w paczce z Evoscanem czy sterowniki które dostałeś z kablem? Czy ten interfejs jest zbudowany na czipie FTDI232?
 
 
ulianka7777 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 34
Skąd: Sieniawka
Wysłany: 09-06-2016, 17:37   

rocznik 2000 a kabel dedykowany do mitsubishi także teoretycznie powinno śmigać a nie chce. Ze sterownikami próbowałem tak i tak i nie chce się połączyć
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-06-2016, 18:32   

Jeśli to rocznik z przed 2001 to czy robisz zworkę po między pinami 1 i 4 w złączu OBD? W tych rocznikach jest konieczna aby interfejs się połączył.
 
 
ulianka7777 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 34
Skąd: Sieniawka
Wysłany: 09-06-2016, 19:08   

Tą zworke trzeba robić w samochodzie czy w kablu? Bo ja zrobiłem to drugie. A w samochodzie to jak zrobić?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-06-2016, 19:53   

Najlepiej w kablu bo po skończonej diagnostyce trzeba ją rozłączyć. Jeśli interfejs na pewno jest na FTDI232 i zworkę zrobiłeś po między odpowiednimi pinami to musi się połączyć.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 09-06-2016, 20:18   

Może na złych pinach zrobiłeś zworkę :? .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
ulianka7777 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 34
Skąd: Sieniawka
Wysłany: 09-06-2016, 20:25   

1-4 tak? zlutowałem kawałkiem kabelka. Jak coś źle to nie krzyczcie
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 09-06-2016, 20:34   

Najlepiej wstaw fotkę ze zworką i bebechów wnętrza kabla.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
ulianka7777 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 34
Skąd: Sieniawka
Wysłany: 09-06-2016, 21:22   

http://przeklej.org/file/pbqrPD/IMG.0725.JPG
http://przeklej.org/file/3qHx5B/IMG.0726.JPG
http://przeklej.org/file/EMhGSJ/IMG.0731.JPG
http://przeklej.org/file/MtwWdi/IMG.0734.JPG
http://przeklej.org/file/s1L3GD/IMG.0728.JPG
http://przeklej.org/file/cY9r2s/IMG.0719.JPG
http://przeklej.org/file/7tHxov/IMG.0724.JPG
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-06-2016, 22:06   

Pokaż link do aukcji bo jakoś mi się wydaje, że to nie VAG KKL tylko jakiś klon interfejsu Elm327 który tu nie zadziała. Zworkę zrobiłeś ok ale jeśli nie jest to dokładnie interfejs taki jak napisałem wcześniej to tu nie zadziała.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.