To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Star Techniczne - Rośnie temperatura, spada moc

wojtekw8888 - 20-06-2016, 14:03
Temat postu: Rośnie temperatura, spada moc
Witam wszystkich.

Jeżeli ten temat gdzieś już był to poproszę o wskazanie. Nie znalazłem więc piszę.

Piszę z prośbą o radę i opinię. Przydałby mi się jakiś doktor House od samochodów, który dokonałby właściwej diagnozy mojej usterki (czterech mechaników się poddało). Chodź w dziedzinie mechaniki jestem laikiem postaram się opisać sytuację.
Jeżdżę Mitsubishi Spacestarem z 2003 roku 1.9 DID. W czasie letnich miesięcy (30 st C) pojawia się następująca usterka:
- rośnie wskazówka od temperatury silnika
- samochód traci moc (podobno wchodzi w tryb awaryjny) (nie potrafię ocenić co jest pierwsze – utrata mocy czy wzrost temperatury)
- gdy wyłączam klimatyzację po pewnym czasie wskazówka wraca do równowagi a samochód do skuteczności
- gdy nie włączam klimatyzacji usterka nie pojawia się

Podłączenie się pod komputer nie dało mechanikom żadnej informacji. Wymieniłem termostat i czujnik od temperatury. Płynu chłodzącego nie ubywa. Podkreślam, że ostatnio usterka pojawiła się we wrześniu, a teraz pierwszy raz w czerwcu. Całą zimę nie pojawił się żaden objaw: dlatego wykluczam uszczelkę pod głowicą.

Nie włączają się żadne kontrolki.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

amper1 - 04-09-2018, 14:19

Odnawiam temat.
Ktoś coś wie na ten temat? :evil:

jawlo - 06-09-2018, 16:21

Miałem podobne objawy.
Wymieniłem główną chłodnicę i po problemie.

tommo1982 - 20-09-2018, 22:16
Temat postu: Re: Rośnie temperatura, spada moc
wojtekw8888 napisał/a:
Witam wszystkich.

Jeżeli ten temat gdzieś już był to poproszę o wskazanie. Nie znalazłem więc piszę.