To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - Kontrolki od napędów . Czemu mrugają ?

sebo_runner - 21-08-2016, 17:16
Temat postu: Kontrolki od napędów . Czemu mrugają ?
Witam !
Nie wiem czy to normalne. Ale w czasie jazdy kontrolki od kół mi mrugają. Tył nie mruga bo jest stały. Jak dopne przód to świeca 4 koła. Dopne reduktor to swieci reduktor. Dopne blokadę swieci blokada. Ale jak jadę na 2H to mrugają 2 koła z przodu plus reduktor. ( tylne się świecą )

Czy to norma ? Napędy wszystkie działają bez zarzutów

mario998 - 21-08-2016, 20:09
Temat postu: Re: Kontrolki od napędów . Czemu mrugają ?
sebo_runner napisał/a:
Witam !
Nie wiem czy to normalne. Ale w czasie jazdy kontrolki od kół mi mrugają. Tył nie mruga bo jest stały. Jak dopne przód to świeca 4 koła. Dopne reduktor to swieci reduktor. Dopne blokadę swieci blokada. Ale jak jadę na 2H to mrugają 2 koła z przodu plus reduktor. ( tylne się świecą )

Czy to norma ? Napędy wszystkie działają bez zarzutów



A czy po wyłaczeniu napedów cofasz autem kilka metrów tak jest chyba w serwisówce jesli sie nie mylę . przełaczając z 4 h na 2 h nie ma potrzeby cofac autem ale juz wszysko powyzej 4h to po wyłaczneiu reduktora producent chyba zaleca cofnac autem kilka metrów i powinny zgasnąc kontrolki tak jest przynajmniej u mnie jesli sie myle niech mnie ktos poprawi

Rander - 22-08-2016, 09:15
Temat postu: Re: Kontrolki od napędów . Czemu mrugają ?
mario998 napisał/a:
sebo_runner napisał/a:
Witam !
Nie wiem czy to normalne. Ale w czasie jazdy kontrolki od kół mi mrugają. Tył nie mruga bo jest stały. Jak dopne przód to świeca 4 koła. Dopne reduktor to swieci reduktor. Dopne blokadę swieci blokada. Ale jak jadę na 2H to mrugają 2 koła z przodu plus reduktor. ( tylne się świecą )

Czy to norma ? Napędy wszystkie działają bez zarzutów



A czy po wyłaczeniu napedów cofasz autem kilka metrów tak jest chyba w serwisówce jesli sie nie mylę . przełaczając z 4 h na 2 h nie ma potrzeby cofac autem ale juz wszysko powyzej 4h to po wyłaczneiu reduktora producent chyba zaleca cofnac autem kilka metrów i powinny zgasnąc kontrolki tak jest przynajmniej u mnie jesli sie myle niech mnie ktos poprawi


To jeszcze zależy, czy Sebo ma SuperSelect (nie potrzeba cofać), czy ES.

Mruganie kontrolek przy włączonych napędach to najczęściej brak podciśnienia, natomiast mruganie przy wyłączonych wskazuje na problem z czujnikami.
Ale ja tego jeszcze nie miałem okazji robić, więc tylko teoretyzuję.

sebo_runner - 22-08-2016, 09:25

Skrzynia SS wiec chyba nie muszę cofać z tego co zauważyłem z jazdy w terenie. Moze byc te mruganie przez ABS ? Bo widziałem że jeden czujnik mam ucięty kabel
jawaldek - 22-08-2016, 11:12

Rander napisał/a:

Mruganie kontrolek przy włączonych napędach to najczęściej brak podciśnienia
a przy wyłączonych ?? Zimny silnik - nie mruga, po rozgrzaniu silnika przy ponownym uruchomieniu mruga. Jak temp na zewnątrz po niżej komfortu termicznego nie mrugają. Przy jeździe w deszczu nie mrugają :)
sebo_runner - 22-08-2016, 13:08

Nic nie rozumiem :(
ppkss4_ - 17-09-2016, 09:09

Problem z kontrolkami rozwiązany?
Prawdopodobnie przyczyną jest czujnik położenia wajchy reduktora. W redaktorze jest 5 czujników o ile się nie mylę. Jak przełączysz napęd na 2H to drążek od reduktora mocno dociśnij do tyłu w pozycje 2H. Jeśli to nie pomoże to sprawdź czujniki bo lubia się zapiekac. Moduł od kontrolek nie dostaje sygnałów z reduktora.

[ Dodano: 17-09-2016, 09:19 ]
Zobacz zasadę działania kontrolek i sam zdiagnozujesz który czujnik nie podaje sygnału. Pobierz PDF
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85524



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group