Pajero II - Kontrolki od napędów . Czemu mrugają ?
sebo_runner - 21-08-2016, 17:16 Temat postu: Kontrolki od napędów . Czemu mrugają ? Witam !
Nie wiem czy to normalne. Ale w czasie jazdy kontrolki od kół mi mrugają. Tył nie mruga bo jest stały. Jak dopne przód to świeca 4 koła. Dopne reduktor to swieci reduktor. Dopne blokadę swieci blokada. Ale jak jadę na 2H to mrugają 2 koła z przodu plus reduktor. ( tylne się świecą )
Czy to norma ? Napędy wszystkie działają bez zarzutów
mario998 - 21-08-2016, 20:09 Temat postu: Re: Kontrolki od napędów . Czemu mrugają ?
sebo_runner napisał/a: | Witam !
Nie wiem czy to normalne. Ale w czasie jazdy kontrolki od kół mi mrugają. Tył nie mruga bo jest stały. Jak dopne przód to świeca 4 koła. Dopne reduktor to swieci reduktor. Dopne blokadę swieci blokada. Ale jak jadę na 2H to mrugają 2 koła z przodu plus reduktor. ( tylne się świecą )
Czy to norma ? Napędy wszystkie działają bez zarzutów |
A czy po wyłaczeniu napedów cofasz autem kilka metrów tak jest chyba w serwisówce jesli sie nie mylę . przełaczając z 4 h na 2 h nie ma potrzeby cofac autem ale juz wszysko powyzej 4h to po wyłaczneiu reduktora producent chyba zaleca cofnac autem kilka metrów i powinny zgasnąc kontrolki tak jest przynajmniej u mnie jesli sie myle niech mnie ktos poprawi
Rander - 22-08-2016, 09:15 Temat postu: Re: Kontrolki od napędów . Czemu mrugają ?
mario998 napisał/a: | sebo_runner napisał/a: | Witam !
Nie wiem czy to normalne. Ale w czasie jazdy kontrolki od kół mi mrugają. Tył nie mruga bo jest stały. Jak dopne przód to świeca 4 koła. Dopne reduktor to swieci reduktor. Dopne blokadę swieci blokada. Ale jak jadę na 2H to mrugają 2 koła z przodu plus reduktor. ( tylne się świecą )
Czy to norma ? Napędy wszystkie działają bez zarzutów |
A czy po wyłaczeniu napedów cofasz autem kilka metrów tak jest chyba w serwisówce jesli sie nie mylę . przełaczając z 4 h na 2 h nie ma potrzeby cofac autem ale juz wszysko powyzej 4h to po wyłaczneiu reduktora producent chyba zaleca cofnac autem kilka metrów i powinny zgasnąc kontrolki tak jest przynajmniej u mnie jesli sie myle niech mnie ktos poprawi |
To jeszcze zależy, czy Sebo ma SuperSelect (nie potrzeba cofać), czy ES.
Mruganie kontrolek przy włączonych napędach to najczęściej brak podciśnienia, natomiast mruganie przy wyłączonych wskazuje na problem z czujnikami.
Ale ja tego jeszcze nie miałem okazji robić, więc tylko teoretyzuję.
sebo_runner - 22-08-2016, 09:25
Skrzynia SS wiec chyba nie muszę cofać z tego co zauważyłem z jazdy w terenie. Moze byc te mruganie przez ABS ? Bo widziałem że jeden czujnik mam ucięty kabel
jawaldek - 22-08-2016, 11:12
Rander napisał/a: |
Mruganie kontrolek przy włączonych napędach to najczęściej brak podciśnienia | a przy wyłączonych ?? Zimny silnik - nie mruga, po rozgrzaniu silnika przy ponownym uruchomieniu mruga. Jak temp na zewnątrz po niżej komfortu termicznego nie mrugają. Przy jeździe w deszczu nie mrugają
sebo_runner - 22-08-2016, 13:08
Nic nie rozumiem
ppkss4_ - 17-09-2016, 09:09
Problem z kontrolkami rozwiązany?
Prawdopodobnie przyczyną jest czujnik położenia wajchy reduktora. W redaktorze jest 5 czujników o ile się nie mylę. Jak przełączysz napęd na 2H to drążek od reduktora mocno dociśnij do tyłu w pozycje 2H. Jeśli to nie pomoże to sprawdź czujniki bo lubia się zapiekac. Moduł od kontrolek nie dostaje sygnałów z reduktora.
[ Dodano: 17-09-2016, 09:19 ]
Zobacz zasadę działania kontrolek i sam zdiagnozujesz który czujnik nie podaje sygnału. Pobierz PDF
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85524
|
|
|