[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Nie odpala
Paweł8501 - 02-11-2016, 19:15 Temat postu: [EA5A/W 2.5] Nie odpala Witam, wszystkich forumowiczów.
Wczoraj przywiozłem Galanta 2.5 v6 2001r z DE i mam problem z odpaleniem, kupując sprzedawca zapewniał ze uszkodzony jest rozrusznik wiec go wymieniłem, rozrusznik normalnie kręci pompka podaje a silnik nie startuje, po tym jak puszczę kluczyk to tak jakby cos łapał. Dodam że iskra jest z tym że na moje oko (laika) trochę słaba, swiece kable kopułka nowa.
Proszę o porady od czego zacząć i gdzie szukać?
robertdg - 02-11-2016, 19:16
Skoro słaba iskra trzeba sprawdzić aparat zapłonowy
Paweł8501 - 02-11-2016, 19:24
robertdg napisał/a: | Skoro słaba iskra trzeba sprawdzić aparat zapłonowy |
A jak mozna sprawdzić aparat zapłonowy?
cirus - 02-11-2016, 19:37
Rozkrec przeczysc styki sprawdz czy nie sa pojarane, a w ogole to sprawdz paliwo swiece mokre po kreceniu?
Paweł8501 - 02-11-2016, 20:07
cirus napisał/a: | Rozkrec przeczysc styki sprawdz czy nie sa pojarane, a w ogole to sprawdz paliwo swiece mokre po kreceniu? |
Swiece mokre tak że chyba aparat bedzie do wymiany
Hugo - 02-11-2016, 20:14
Paweł8501 napisał/a: | silnik nie startuje, po tym jak puszczę kluczyk to tak jakby cos łapał | Aparat zapłonowy kaput. Iskra jest, ale za słaba, kompresja ją zdmuchuje i tyle. Miałem identyczny przypadek. Po wymianie aparatu odpalił od strzała.
Paweł8501 - 02-11-2016, 21:52
Hugo napisał/a: | Paweł8501 napisał/a: | silnik nie startuje, po tym jak puszczę kluczyk to tak jakby cos łapał | Aparat zapłonowy kaput. Iskra jest, ale za słaba, kompresja ją zdmuchuje i tyle. Miałem identyczny przypadek. Po wymianie aparatu odpalił od strzała. |
Wielkie dzieki o to mi chodziło. Trzeba wymienić cały aparat czy wystarczy cewke w aparacie? jeżeli aparat to jak go pozniej ustawić trzeba mieć lampę?
Hugo - 02-11-2016, 22:13
Można wymienić samą cewkę. Paweł8501 napisał/a: | jeżeli aparat to jak go pozniej ustawić trzeba mieć lampę? | Nie, aparat pasuje tylko w jednym położeniu.
dmi - 02-11-2016, 22:16
zregenerować moduł i/lub kupić cewkę ,zacznij od cewki, Kup tylko i wyłącznie nową Oyodo/Mobiletron np tą: http://allegro.pl/cewka-z...6564206010.html
Nie baw się w żadną za 100zł np. firmy NTY. Szajs.
Jeśli cewka nie pomoże to moduł zapłonowy do regeneracji.
Krzyzak - 02-11-2016, 22:30
Hugo napisał/a: | aparat pasuje tylko w jednym położeniu. | jako część to tak, ale można kręcić motylkiem wchodzącym w wałek rozrządu i zamontować dobrze jak i o 180° przekręconym
Paweł8501 - 02-11-2016, 23:38
Krzyzak napisał/a: | Hugo napisał/a: | aparat pasuje tylko w jednym położeniu. | jako część to tak, ale można kręcić motylkiem wchodzącym w wałek rozrządu i zamontować dobrze jak i o 180° przekręconym |
To juz sam nie wiem, czy wymieniać cewkę czy wysłac aparat do regeneracji, tam mogli by stwierdzić czy cewka do wymiany lub ewentualnie sam moduł co radzicie?
Z motylkiem to faktycznie, ale chyba najlepiej zrobić zdj palca w jakim jest położeniu (bo jego inaczej nie założy?) Pozniej w takim samym go włożyć o ile nie bede ruszał silnikiem, tak?
Hugo - 03-11-2016, 07:45
Paweł8501 napisał/a: | bo jego inaczej nie założy? | Nie. Paweł8501 napisał/a: | Pozniej w takim samym go włożyć o ile nie bede ruszał silnikiem, tak? | Tak.
Paweł8501 - 03-11-2016, 12:10
Paweł8501 napisał/a: | To juz sam nie wiem, czy wymieniać cewkę czy wysłac aparat do regeneracji, tam mogli by stwierdzić czy cewka do wymiany lub ewentualnie sam moduł co radzicie? |
robertdg - 03-11-2016, 16:49
Zawsze możesz kupić uzywany sprawny aparat
zimnylech - 07-11-2016, 16:43
Witam dopnę się do tematu, pacjent 2.5 V6 97"
Po myciu silnika auto odpalało, trochę pojeździło bez żadnych szwanków. Po 3 dniach postoju auto kręci, kręci ale nie odpala.
Wymieniłem kopułkę, palec, świece, kable i dziś cewkę. Brakuje mi już pomysłu co może go boleć.
Z góry dziękuje za propozycje rozwiązania problemu.
|
|
|