To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C62A 1.5] Silnik 4G15 - zmiana z 12V na 8V. Potencjalne pro

Anonymous - 11-03-2007, 22:45
Temat postu: [C62A 1.5] Silnik 4G15 - zmiana z 12V na 8V. Potencjalne pro
Witam forumowiczow :)

Serduszko mojego lancerka (12V) najpewniej zakonczylo swoj zywot... brak kompresji na 2 garach... Nie wiem jeszcze dokladnie co jest przyczyna ale juz sie nastawiam na drugi silnik.

Mam pytanka:
1. Wydaje mi sie ze z mechanicznej strony zmiana jest bezproblemowa, tak ?
2. ECU - czy komp od 12 bedzie dzialal z 8 ?
3. Jakie inne problemy moga sie pojawic ?

Tytulem wyjasnienia - pytam bo 8v moge obejrzec niedaleko siebie, w okolicy natomiast nie znalazlem 12v... Roznica paru kucy nie jest dla mnie istotna...

Z gory dziekuje za pomoc :)

josie - 11-03-2007, 23:00

Inny aparat zapłonowy, konieczny także zakup cewki WN (w 8V jest zewnętrzna).
Lekka przeróbka wiązki elektrycznej (z w/w względów).
Nie wiem jak ECU, ale myślę że będzie działać bez problemów.

Krzyzak - 12-03-2007, 08:37

silniki roznia sie tylko glowica i paroma elementami osprzetu (inny aparat zaplonowy, troche zmieniona wiazka przewodow) - jak pisal Josie; ECU jest inne, ale silniki spokojnie beda chodzic z tym, ze mapy wtrysku sie roznia - wieksze roznice dotycza ECU 8v z lat 88-89, gdzie bylo ono diametralnie inne
cala reszta - skrzynia, blok, naped, mocowania itp. - to samo

Anonymous - 12-03-2007, 18:04

Dzieki chlopaki, wiem teraz na czym stoje w tej kwesti :)

Jutro glowica zostanie zdjeta i obejrzy sie co tam w cylindrach i glowicy slychac... Po dzisiejszym pomiarze cisnienia sprezania "az" 5 po zalaniu olejem na jednym z garow... :(



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group