Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] Silnik 4G15 - zmiana z 12V na 8V. Potencjalne pro
Autor Wiadomość
pbuhne
[Usunięty]

  Wysłany: 11-03-2007, 22:45   [C62A 1.5] Silnik 4G15 - zmiana z 12V na 8V. Potencjalne pro

Witam forumowiczow :)

Serduszko mojego lancerka (12V) najpewniej zakonczylo swoj zywot... brak kompresji na 2 garach... Nie wiem jeszcze dokladnie co jest przyczyna ale juz sie nastawiam na drugi silnik.

Mam pytanka:
1. Wydaje mi sie ze z mechanicznej strony zmiana jest bezproblemowa, tak ?
2. ECU - czy komp od 12 bedzie dzialal z 8 ?
3. Jakie inne problemy moga sie pojawic ?

Tytulem wyjasnienia - pytam bo 8v moge obejrzec niedaleko siebie, w okolicy natomiast nie znalazlem 12v... Roznica paru kucy nie jest dla mnie istotna...

Z gory dziekuje za pomoc :)
Ostatnio zmieniony przez akbi 13-06-2007, 14:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 11-03-2007, 23:00   

Inny aparat zapłonowy, konieczny także zakup cewki WN (w 8V jest zewnętrzna).
Lekka przeróbka wiązki elektrycznej (z w/w względów).
Nie wiem jak ECU, ale myślę że będzie działać bez problemów.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24297
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-03-2007, 08:37   

silniki roznia sie tylko glowica i paroma elementami osprzetu (inny aparat zaplonowy, troche zmieniona wiazka przewodow) - jak pisal Josie; ECU jest inne, ale silniki spokojnie beda chodzic z tym, ze mapy wtrysku sie roznia - wieksze roznice dotycza ECU 8v z lat 88-89, gdzie bylo ono diametralnie inne
cala reszta - skrzynia, blok, naped, mocowania itp. - to samo
 
 
pbuhne
[Usunięty]

Wysłany: 12-03-2007, 18:04   

Dzieki chlopaki, wiem teraz na czym stoje w tej kwesti :)

Jutro glowica zostanie zdjeta i obejrzy sie co tam w cylindrach i glowicy slychac... Po dzisiejszym pomiarze cisnienia sprezania "az" 5 po zalaniu olejem na jednym z garow... :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.