To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Carisma 1.8 GDI - PYTANIA

marcol - 28-11-2016, 15:43
Temat postu: Carisma 1.8 GDI - PYTANIA
Witam,
Jako, że jestem nowy na forum może najpierw się przedstawię :) Mam na imię Adrian, 18 lat, jestem świeżym kierowcą, prawo jazdy posiadam dopiero 3 tygodnie :) Na pierwsze auto postawiłem na mitsubishi carisme 1.8 GDi 125km, wersja po liftowa 2000r w pakiecie dynamic. Teraz mam do was pare pytań:
1) Po odpaleniu na zimnym silniku od razu auto chodzi na 2000obr. (nie zawsze aczkolwiek często), ojciec miał wersje 1 98r ten sam silnik i to nie występowało. Czy to normalne?
2) Auto pochodzi na postoju 15 minut zagrzeje się mniej więcej do połowy zakresu i od razu załącza się wentylator, czy to też jest normalne? U ojca to nie występowało.
3) Opony. Ma ktoś z was założone 195/65/15? Pytanie czy obcierają na uskokach u was?
4) Wymiana radia. Czy da się założyć inne radio tak aby móc dalej sterowac funkcjami komputera?

To by było na tyle :) Dziękuję i pozdrawiam :)

plecho1 - 28-11-2016, 15:54

Witamy na forum tylko szkoda, że niemiłe niespodzianki związane z tym autem Cię tu przywiodły.
Wszytko o co pytasz w zasadzie już było poruszane na forum i wystarczyło użyć wyszukiwarki.
1 i 2. Podstawa to diagnostyka, tu masz opisane jak sprawdzić błędy w tym roczniku http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
3. Takie opony są standardowe w tej wersji http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=32302
4.http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3194

Anonymous - 28-11-2016, 17:43

Witaj
W swojej cari mam alusy z oponami r15/195/60 ale to jest max jaki może być ale jakbyś założył dystanse to szerokość mogła by się zwiększyć max 205/55-50/r16 , r17/205/40-35