Pajero II - paliwo w oleju
aga78 - 16-12-2016, 19:25 Temat postu: paliwo w oleju Witam wszystkich mam pajero II 2,8 zaczeło przybywać oleju a mianowicie paliwo dostaje się do oleju może kto¶ miał taki problem w swoim mi¶ku mechanik powiedział że wtryski mog± lać ale by kopcił a tego nie robi drug± przyczyn± jest pompa wtryskowa a mianowicie jej nieszczelno¶ć może kto¶ wie co trzeba wymienić w pompie w poniedziałek daję auto do mechanika i chciałam się czego¶ dowiedzieć
pozdrawiam wszystkich na forum
jawaldek - 16-12-2016, 22:21
aga78 napisał/a: | może kto¶ wie co trzeba wymienić | wymień mechanika Przyczyny mog± być następuj±ce: uszkodzona uszczelka pod głowic±, zużyte pier¶cienie na tłokach. Mniejsze acz drogie zło to uszczelka pod głowic± bo to i po za wymian± uszczelki planowanie głowicy i najlepiej zrobić to kompleksowo. Zużyte pier¶cienie to już cały remont , kosztowny , silnika. SprawdĽ ci¶nienie na tłokach przy zimnym i rozgrzanym silniku. Ile Ci tego oleju przybyło ?? bo może tylko przelany jest ?? lub na różnych płaszczyznach mierzone->> chodzi o pochyło¶ć terenu.
Witaj na forum i pozostań tu dłużej
aga78 - 17-12-2016, 09:31
witam oleju przybyło 1cm ponad stan s±dzisz że niema to nic wspólnego z pomp± wtryskow±
jawaldek - 17-12-2016, 14:25
aga78 napisał/a: | niema to nic wspólnego z pomp± wtryskow± | i z wtryskami, nie dymi, nie pluje z rury wydechowe??? , dla tego szukaj innego mechanika bo chce się doktoryzować na Twojej kasie
aga78 - 17-12-2016, 15:05
mówił mi że to nie wtryski bo auto by dymiło to nie płyn chłodniczy bo olej jest czarny i żadki zostaje tylko pompa wtryskowa
jawaldek - 17-12-2016, 15:40
aga78 napisał/a: | zostaje tylko pompa wtryskowa | sprawdĽ PW
milo - 18-12-2016, 12:43
Cytat: | zostaje tylko pompa wtryskowa
|
Uszczelniacz pompy wtryskowej w tym miejscu moze paliwo przedostawac sie do oleju , pompa napedzana jest za pomoca kół zebatych które pracuja w oleju
U-96 - 30-12-2016, 09:32
Witam,
to na 99 % uszczelniacz pompy wtryskowej
Jeden z głównych mankamentów tego silnika i PW
Przede wszystkim nie do mechanika idĽ tylko do specjalistów od PW
2. Wymień wszystkie uszczelnienia w całej pompie (maj± zestawy naprawcze)
3. Bardzo ważne - wałek napędowy pompy na którym jest uszczelniacz jest wykonany z stosunkowo miękkiego materiału , bardzo często ma wytarty rowek po simeringu/uszczelniaczu, koniecznie trzeba to naprawić lub wymienić wałek
Ponieważ za chwilę będzie znowu ten sam problem
Paliwo w Oleju lub olej w Paliwie i gasn±cy zapowietrzaj±cy się silnik
W przypadku gdyby nie było drugiego wałka lub nie chciało się warsztatowi naspawać i szlifować wałka pompy polecam skrócić o 2-3 mm sprężynę uszczelniacza
Mocniej zaci¶nie uszczelniaj±ce wargi do wytartego wałka
Uszczelniacz oryginał polecam
Pozdr.
|
|
|