Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
paliwo w oleju
Autor Wiadomość
aga78 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero II 2,8
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 16 Gru 2016
Posty: 3
Skąd: Żywiec
Wysłany: 16-12-2016, 19:25   paliwo w oleju

Witam wszystkich mam pajero II 2,8 zaczeło przybywać oleju a mianowicie paliwo dostaje się do oleju może ktoś miał taki problem w swoim miśku mechanik powiedział że wtryski mogą lać ale by kopcił a tego nie robi drugą przyczyną jest pompa wtryskowa a mianowicie jej nieszczelność może ktoś wie co trzeba wymienić w pompie w poniedziałek daję auto do mechanika i chciałam się czegoś dowiedzieć
pozdrawiam wszystkich na forum
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 16-12-2016, 22:21   

aga78 napisał/a:
może ktoś wie co trzeba wymienić
wymień mechanika :? Przyczyny mogą być następujące: uszkodzona uszczelka pod głowicą, zużyte pierścienie na tłokach. Mniejsze acz drogie zło to uszczelka pod głowicą bo to i po za wymianą uszczelki planowanie głowicy i najlepiej zrobić to kompleksowo. Zużyte pierścienie to już cały remont , kosztowny , silnika. Sprawdź ciśnienie na tłokach przy zimnym i rozgrzanym silniku. Ile Ci tego oleju przybyło ?? bo może tylko przelany jest ?? lub na różnych płaszczyznach mierzone->> chodzi o pochyłość terenu.
Witaj na forum i pozostań tu dłużej ;)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
aga78 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero II 2,8
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 16 Gru 2016
Posty: 3
Skąd: Żywiec
Wysłany: 17-12-2016, 09:31   

witam oleju przybyło 1cm ponad stan sądzisz że niema to nic wspólnego z pompą wtryskową
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 17-12-2016, 14:25   

aga78 napisał/a:
niema to nic wspólnego z pompą wtryskową
i z wtryskami, nie dymi, nie pluje z rury wydechowe??? , dla tego szukaj innego mechanika bo chce się doktoryzować na Twojej kasie :|
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
aga78 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero II 2,8
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 16 Gru 2016
Posty: 3
Skąd: Żywiec
Wysłany: 17-12-2016, 15:05   

mówił mi że to nie wtryski bo auto by dymiło to nie płyn chłodniczy bo olej jest czarny i żadki zostaje tylko pompa wtryskowa
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 17-12-2016, 15:40   

aga78 napisał/a:
zostaje tylko pompa wtryskowa
sprawdź PW :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 18-12-2016, 12:43   

Cytat:
zostaje tylko pompa wtryskowa

Uszczelniacz pompy wtryskowej w tym miejscu moze paliwo przedostawac sie do oleju , pompa napedzana jest za pomoca kół zebatych które pracuja w oleju
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 30-12-2016, 09:32   

Witam,
to na 99 % uszczelniacz pompy wtryskowej
Jeden z głównych mankamentów tego silnika i PW
Przede wszystkim nie do mechanika idź tylko do specjalistów od PW
2. Wymień wszystkie uszczelnienia w całej pompie (mają zestawy naprawcze)
3. Bardzo ważne - wałek napędowy pompy na którym jest uszczelniacz jest wykonany z stosunkowo miękkiego materiału , bardzo często ma wytarty rowek po simeringu/uszczelniaczu, koniecznie trzeba to naprawić lub wymienić wałek
Ponieważ za chwilę będzie znowu ten sam problem
Paliwo w Oleju lub olej w Paliwie i gasnący zapowietrzający się silnik
W przypadku gdyby nie było drugiego wałka lub nie chciało się warsztatowi naspawać i szlifować wałka pompy polecam skrócić o 2-3 mm sprężynę uszczelniacza
Mocniej zaciśnie uszczelniające wargi do wytartego wałka
Uszczelniacz oryginał polecam

Pozdr.
_________________
Artur
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.