To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Black DEVIL...

Owczar - 10-07-2011, 01:44

Robert, co Ty piszesz ;P Mój działa od 27 stopni :P
robertdg - 10-07-2011, 12:21

Nie moja bryka, ja się zdziwiłem, przyzwyczajony wsiadając do skromnego 130KM TDI i przy odpalaniu nie czuje klasycznego poruszenia TDI tylko przyjemne wrruuuummmm, a jak się dodaje gazu to jakoś dziwnie włosy na ciele dęba stają, a co do gazu to ja nie ustawiałem, wskaźnik optymalnie jest w okolicach połowy, na gaz przełacza się jak wskazówka jest przed ćwiartką wskazomierza. Na tylnej klapie pozostało TDI 4Motion, no i w zasadzie jedyne po czym można zauważyć różnice to garnek wydechu po prawej i lewej stronie auta :P

A no i co przemówiło za zmianą motoru, w TDI skończyły się pompowtryski, średnie spalanie było na poziomie 8l ON/100km, silnik nie nadawał się do remontu, właściciel nie chciał rezygnować z auta, bo pewne zna je od nowości, no to zainwestował, twierdzi, że eksploatacja na gazie to koszty około 20-30zł wyższe niż eksploatacja diesla na 100km, ale frajda z dwukrotnie większej mocy nieporównywalna

Owczar - 11-07-2011, 00:21

Mnie na LPG wychodzi podobnie do diesla. Ale VAG pali mniej ;) Swoją drogą moja siostra wróciła właśnie z wczasów Mondeo 130KM i spalił jej wtrasie 5,5l ON. Gdyby mój tyle palił i jeździł jak to mondeo to bym się zastanowił czy swap się opłaca. Mimo powszechnej opinii o dieslach forda, ten jeździ naprawdę fajnie. Ale klekocze okropnie. Jest dużo głośniejszy niż mój były klekot.

A tymczasem mały update tyłu:

sveno - 11-07-2011, 00:31

a gdzie znaczek "TD"??? :) i co to za paskudna antena? Z malucha ją zdjąłeś? :mrgreen:
Owczar - 11-07-2011, 00:33

sveno napisał/a:
a gdzie znaczek "TD"???


Nigdy go nie było ;) Bo w sumie po co? Przecież było słychać :D

sveno napisał/a:
i co to za paskudna antena? Z malucha ją zdjąłeś?


Mi się bardziej podoba od tej wysuwanej :P A tak na poważnie to antena do CB i Fm ;)

robertdg - 11-07-2011, 07:57

Owczar napisał/a:
Mnie na LPG wychodzi podobnie do diesla. Ale VAG pali mniej
Tam nigdy podobnie nie wyjdzie, wkońcy jest 8 żłopów pod machą :badgrin: 22l LPG/100km w mieście to taki wynik przeciętny
Owczar napisał/a:
Swoją drogą moja siostra wróciła właśnie z wczasów Mondeo 130KM i spalił jej wtrasie 5,5l ON.
Dobry egzemplarz tyle pali, ale za to w mieście to porażka, granice 8litrów to standard, w zimie na ktrótkich odcinkach nawet 10litrów, no ale to też nie przekłada się na 90KM 4D68. No i ten lakier, gdzie odprysk lakieru tam rdzewiuch :roll:
fj_mike - 18-07-2011, 16:35

Jak się nowe serduch sprawiło w czasie wyprawy nad morze?
Czekam na updejt :P

Owczar - 18-07-2011, 17:09

Napisałem wczoraj post i go nie wysłałem ;)

Ogólnie galant zrobił od swapu ponad 2,5k. Zarówno silnik jak i skrzynia bez zarzutu.

Ostatni wypad to 1000km w obie strony, bez żadnych problemów ;) Jazda z AT i 2,5 to prawdziwa przyjemność. Nauczyłem się sprawnie operować pedałem gazu i w zasadzie tipa używam bardzo rzadko. Jedyna wada to te 4 biegi, ale jakoś muszę przeboleć... Różnica w przełożeniach jest bardzo duża i jak chcę dynamicznie pojechać to trzeba go jednak przeciągnąć trochę.

Deska złożona ok, nic nie trzeszczy. W sierpniu zaczynam prace, które odkładam od dawna.
Do zrobienia jest:
-kompletny swap zawieszenia
-nowe tarcze 276mm na przód plus klocki
-zabezpieczenie kielichów i kilku miejsc podłogi gdzie wulkanizator uszkodził zabezpieczenie podnośnikiem
-naprawa nadkoli
-malowanie ramek drzwi i ramion wycieraczek
-wklejenie przedniej szyby na nowo
-przygasanie klimatronika
-kontrolka poziomu oleju
-wyjęcie chłodnicy oleju i przy okazji poprawienie spasowania przodu, bo jest makabra
-wypchnięcie 2 dużych wgniotek na drzwiach (chyba drzwiami stara ktoś przyłożył)
-ew malowanie zderzaka tył
-polerka całego auta
-ew wymiana świec i przewodów
-montaż pieca od Webasto

Kosmetyka i blacharskie prace chcę wykonać przed zlotem, reszta we wrześniu pewnie. Zawieszenie może uda się w sierpniu. Poczekałbym, ale lewa końcówka wali jak głupia, a łożysko PP na zakrętach wprawia w drgania całą karoserię.

wilukce - 18-07-2011, 23:12

No trochę masz pracy przy aucie, ale to chyba jak każdy (każdy MitsuManiak :P ) Ja też ostro pracuję teraz żeby każdy zarobiony grosz wpakować w Rekina. Inwestowanie w takie samochody jak Galant sprawia mi przyjemność. Wiem, że jak ja o niego będę dbał to on zadba o mnie. Taka prawda :) Życzę powodzenia i prawdopodobnie zobaczymy się na zlocie ( mam nadzieję ). JedzieszOwczar ? Bo w sumie nie widziałem Cię na liście.
Owczar - 19-07-2011, 00:42

Raczej jadę, ale muszę się rozejrzeć za kwaterą :/
m6riano - 19-07-2011, 07:20

Trzabyło wcześniej pisać jak rozmawialiśmy z Robsonem bodajże na majowym spocie..domek jest od maja zaklepany..i praktycznie już wypełniony.
Ale zawsze możesz wziąć namiot i sie koło nas rozbić...;-)

robertdg - 19-07-2011, 08:11

Jak się znieczuli, to będzie mu obojętne czy śpi na gklebie, na kamieniu czy drzewie, jeno się będzie przewracał jak leniwiec w Epoce Lodowcowej :P
m6riano - 19-07-2011, 08:27

I będzie można mu szyszki podrzucać na śniadanie.. :mrgreen:
Owczar - 20-07-2011, 16:16

Wrzucam dane z tempes GTX z pomiaru do setki:
2011-06-28 23:40

0-100 km/h: 8,6 s
0-400 m: 15,6 s
0-400 m: 129,5 km/h

0-10 km/h: 0,3 s
0-20 km/h: 0,7 s
0-30 km/h: 1,2 s
0-40 km/h: 1,9 s
0-50 km/h: 2,8 s
0-60 km/h: 3,6 s
0-70 km/h: 4,5 s
0-80 km/h: 5,7 s
0-90 km/h: 7,2 s
0-100 km/h: 8,6 s
0-110 km/h: 10,3 s
0-120 km/h: 12,5 s
0-130 km/h: 15,9 s

0-100 m: 6,1 s
0-200 m: 9,7 s
0-300 m: 12,8 s
0-400 m: 15,6 s

0-10 km/h: 1 m
0-20 km/h: 4 m
0-30 km/h: 9 m
0-40 km/h: 18 m
0-50 km/h: 31 m
0-60 km/h: 45 m
0-70 km/h: 64 m
0-80 km/h: 89 m
0-90 km/h: 128 m
0-100 km/h: 167 m
0-110 km/h: 218 m
0-120 km/h: 289 m
0-130 km/h: 410 m

0-100 m: 82,4 km/h
0-200 m: 105,9 km/h
0-300 m: 121,2 km/h
0-400 m: 129,5 km/h

Peak: 131 km/h

0-60 mph: 8,1 s
0-1/4 mi: 15,7 s
0-1/4 mi: 129,6 km/h
0-1/4 mi: 80,5 mph

Owczar - 20-07-2011, 16:26

Początkowo nawet nie zwróciłem uwagi, ale czas na 1/4 mili też wyszedł całkiem całkiem :)

Dla porównania:
1985 Mitsubishi Galant (Auto) 0-60 mph 14.3 Quarter mile 20.0

1989 Mitsubishi Galant GS 0-60 mph 9.6 Quarter mile 18.0

1991 Mitsubishi Galant VR-4 0-60 mph 7.2 Quarter mile15.6

1993 Mitsubishi Galant GS 0-60 mph 8.2 Quarter mile 16.2

1993 Mitsubishi Galant LS 0-60 mph 9.3 Quarter mile 17.0

1999 Mitsubishi Galant GTZ 0-60 mph 8.9 Quarter mile 16.5

2004 Mitsubishi Galant ES 0-60 mph 9.1 Quarter Mile 16.8

2004 Mitsubishi Galant GTS 0-60 mph 6.6 Quarter Mile 15.1

2007 Mitsubishi Galant Ralliart Edition 0-60 mph 6.1 Quarter Mile 14.3

2008 Mitsubishi Galant Sport 0-60 mph 8.9 Quarter Mile 16.6

2011 Mitsubishi Galant 0-60 mph Coming Soon



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group