[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Cewka zapłonowa
DMX - 29-07-2010, 12:33
sam czyscilem lacznie z kolektorem (to moj pierwszy raz byl ale chyba wszystko ok kolektor na blysk wewnatrz ... moze cos zle zlozylem?? ale raczej nie i jeszcze jedno tak czytam ze pod kolektor ssacy ida 2 uszczeli?? dzies na forum wyczytalem.... ja wymienilem jedna pod kolektorem i nic nie wiem o 2 ...
Marti - 04-08-2010, 10:32
Members only napisał/a: | a czy te uszczelki na gniazdach świec też są wymienialne?? |
TU katalog z uszczelkami do mitsubishi
kupiłem dzisiaj niby dobrą uszczelkę kompletną w punkcie sieci hurtowni Gordon i co? wcisnęli mi uszczelkę od 2.0 Hyundaia..... - muszę szukać po numerach katalogowych albo zadzwonię do Japaneze......
EDIT:
Tak z ciekawości zadzwoniłem do ASO i:
- uszczelka coś koło 126 zł netto i 3 dni czekania (z Holandii)
- uszczelka "kanału świecy" 54 zł netto/ szt z dnia na dzień
Właściwą (mam nadzieję bo taką zamówiłem - będzie jutro) uszczelkę ma Hart w swojej ofercie - 82 zł brutto
wilukce - 07-11-2010, 22:50
Chciałem się zapytać czy w galancie v6 jest jedna cewka zapłonowa, czy więcej - 3 ,6 ?
bieniak - 07-11-2010, 23:35
to zależy od modelu:) przed liftem napewno jest jedna z kopułką i palcem rozdzielacza wszystko złożone w jedną całość i wychodzi 6 przewodów
misiu-bisi - 08-11-2010, 18:41
dla tych co nie mogą znalezdź cewek nigdzie poza serwisem-na stronie janmora(www.janmor.pl) można kupić do ea2xx za 137pln za sztukę nową
endriu323f - 15-11-2010, 15:06
Dla tych którzy potrzebują przewodów pod cewkami ( łączników ) są dostępne w firmie (www.janmor.pl) jak pisał kolega wcześniej.
W bardzo niskiej cenie 22zł. za sztukę , na allegro chyba cosik po 60zł. za sztukę.
Zamówiłem dziś 4szt. dla siebie i kolegi . Jak zamontuje to zdam relacje z efektów.
m6riano - 15-11-2010, 19:41
endriu323f napisał/a: | Dla tych którzy potrzebują przewodów pod cewkami ( łączników ) są dostępne w firmie (www.janmor.pl) jak pisał kolega wcześniej.
W bardzo niskiej cenie 22zł. za sztukę , na allegro chyba cosik po 60zł. za sztukę.
Zamówiłem dziś 4szt. dla siebie i kolegi . Jak zamontuje to zdam relacje z efektów. |
To kupiłeś fajki czy przewody?
endriu323f - 15-11-2010, 21:01
m6riano napisał/a: | To kupiłeś fajki czy przewody? |
Fajki pod cewki !
Arturro-86 - 15-11-2010, 21:33
endriu323f napisał/a: | Dla tych którzy potrzebują przewodów pod cewkami ( łączników ) są dostępne w firmie (www.janmor.pl) jak pisał kolega wcześniej.
W bardzo niskiej cenie 22zł. za sztukę , na allegro chyba cosik po 60zł. za sztukę.
Zamówiłem dziś 4szt. dla siebie i kolegi . Jak zamontuje to zdam relacje z efektów. |
A jeździsz na LPG Bo jak tak, to sam chętnie posłucham, jak się te fajki spisują, bo chyba też zapowiada się wymiana u mnie Póki co o firmie "Jan-mor" zbyt pozytywnych opinii nie słyszałem...
misiu-bisi - 15-11-2010, 22:23
Arturro-86 napisał/a: | endriu323f napisał/a: | Dla tych którzy potrzebują przewodów pod cewkami ( łączników ) są dostępne w firmie (www.janmor.pl) jak pisał kolega wcześniej.
W bardzo niskiej cenie 22zł. za sztukę , na allegro chyba cosik po 60zł. za sztukę.
Zamówiłem dziś 4szt. dla siebie i kolegi . Jak zamontuje to zdam relacje z efektów. |
A jeździsz na LPG Bo jak tak, to sam chętnie posłucham, jak się te fajki spisują, bo chyba też zapowiada się wymiana u mnie Póki co o firmie "Jan-mor" zbyt pozytywnych opinii nie słyszałem... |
powtórzę za Hubeertem: " OPINIE SĄ JAK DZIURY W DU..IE. KAŻY MA SWOJĄ" ja jezdzę już 4 auto na janmorach wszstkie miały lpg i nigdy nie miałem najmniejszych problemów-po sprzedaniu te auta dalej na tych przewodach śmigają-jakbym sł
uchał wszystkich opini to bym nic nie kupił tylko ori w serwisie chyba
Hugo - 15-11-2010, 22:28
Zamówiłem fajki pod cewki, ale czekam na przesyłkę. Ostatnio wymieniałem popychacze, więc odkręcałem cewki zapłonowe i przeżyłem szok. Fajki u góry są tak sparciałe, że nie uszczelniają na styku fajka-pokrywa zaworów i przy obecnej aurze dostaje się tam wilgoć. Inaczej nie potrafię wytłumaczyć dosłownie kropel wody (jak rosa) na górnej części fajek (obu identycznie). Co ciekawe przewody zapłonowe są OK i tam na fajkach ani śladu wilgoci. Po wytarciu fajek od cewek szmatką do sucha nie to auto. Woilne obroty wyższe i idealnie równe (wcześniej falowały). Auto nie poszarpywało podczas jednostajnej jazdy. Tak trwało kilka dni i znów kijowe obroty. Czekam na te nowe fajki i montuję. Założę się, że po tych kilku dniach znów "wlazła" tam wilgoć. Zaznaczam, ze dużo jeżdzę po sporych kałużach, co pewnie spotęgowało wilgoć pod maską, bo auto garażowane. Wszystko układa się w logiczną całość. Będą nowe fajki, będzie szczelnie i... powinno być miodzio
m6riano - 15-11-2010, 22:37
Na pewno będzie...ja te swoje mogę pochwalić...;-)
wilukce - 04-12-2010, 13:04
Ja mam takie pytanie. Autko trochę mi się dławi i trochę przerywa na niskich obrotach. Jak przyłożę rękę do kolektora to co jakiś czas czuję lekkie drganie. Ewidentnie wina iskry. Na LPG problem się nasila. Chcę wymienić kable i świece, ale zastanawiam się czy taki objaw może dotyczyć cewki ? Miał ktoś kiedyś przypadek, że autko lekko drgało na niskich, miało normalną moc, a mimo to po wymianie kabli i świec problem został ? Cewka jak nawala to w ogóle auto odpali ?
endriu323f - 04-12-2010, 15:36
Najrozsądniej jest zacząć wymieniać najtańsze z podzespołów czyli świece,później fajki ,przewody ,chyba ze widac wizualnie jakieś uszkodzenia cewek wiec wtedy od niej zacząć.
Ja zacząłem od dwóch kompletów świeć , później poszły do wymiany przewody ngk , i stanęło na wymianie fajek pod cewkami (janmor) ,to one były wadliwe.
Fajki wyglądają jak oryginał i puki co sprawują się świetnie zrobiłem puki co 1500km i nawet raz nie szarpnęło samochodem ,
wilukce - 04-12-2010, 15:49
Tylko, że ja mam jedną cewkę w aparacie zapłonowym i jakbym kupił kable NGK to one są razem z tymi fajkami, które wchodzą na świece. Więc jeśli bym wymienił jeszcze świece to by był komplet elektryki.
|
|
|