To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - FAQ - [Carisma] FAQ diagnoza, odczyt, kasowanie, inspekcja błędów

ludinho1 - 10-12-2015, 18:28

ogarniam ocb. evoscanem pewnie można tylko usunąć ale nie widać jaki kod. ale ważne że spinacz powie co jest 5 :) . dzięki

[ Dodano: 27-12-2015, 01:48 ]
Potwierdzam - spinacz działa w MSX. Mam 31 - Będzie to czujnik spalania stukowego czy czujnik temp. płynu chłodzącego? . jeśli to pierwsze to gdzie go szukać ?

Bizi78 - 27-12-2015, 08:41

Wg manuala:
31 detonation sensor system


ludinho1 - 27-12-2015, 11:51

z tego co widzę to będzie on na głowicy pod pierwszą pokrywką gdzieś obok cewek?
Bizi78 - 27-12-2015, 21:25

Tutaj masz pokazaną na schemacie wtyczkę tego czujnika w DOHC, może to ułatwi lokalizację 8) .


ludinho1 - 28-12-2015, 10:18

Ok dzięki :)
markun - 12-01-2016, 11:31

Witam

Chciałem się upewnić, zanim zacznę odczytywać błędy, czy dobrze oznaczyłem piny 1 i 4?

zdjęcie http://zapodaj.net/0640758e16c70.jpg.html

plecho1 - 12-01-2016, 15:35

Źle liczysz, tu masz pokazaną właściwą numerację http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245
markun - 12-01-2016, 22:34

Dzięki po raz drugi plecho1,
ludinho1 - 20-01-2016, 14:19

Jak sprawdzić ten knock sensor 31. ? Check zapala się okresowo tylko podczas jazdy . Problem jest taki że auto łapie muła przy gwałtownym przyspieszeniu . Jak cisnę delikatnie to przyspiesza normalnie. Czujnik jest pod kolektorem ssącym i ma 2 piny. Macie jakiś patent na sprawdzenie go ? . albo zakładając że czujnik jest sprawny to co może być przyczyną owego spalania stukowego ?
bugaj102 - 19-05-2016, 18:05

Witam, wymrugałem błąd 44 i 64
-44 Imobilaizer
-64 Co to może być?

apg2312 - 19-05-2016, 18:19

44 - abnormal combustion
64 - alternator FR terminal system

immo to błąd 54

bugaj102 - 19-05-2016, 18:32

Jesli pozniej mruga mi caly czas alternator to nie ma wiecej bledow?
MichciuGT - 19-05-2016, 19:31

prawdopodobnie może coś z układem zapłonowym, posprawdzać trzeba czy olej się nie dostał do kanałów z świecami i czy sprężynki w fajko-cewkach są całe.
Bizi78 - 19-05-2016, 20:06

bugaj102 napisał/a:
Jesli pozniej mruga mi caly czas alternator to nie ma wiecej bledow?

Błędy powinny się zapętlać, czyli powtarzać ciągle.
44,64,44,64,44... itd.

bugaj102 - 19-05-2016, 21:10

To mi wyświetla 54 i później pętla 64 a olej mam w gniazdach bo uszczelka była wymieniana ale już się nie leje:)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group