Carisma - FAQ - [Carisma] FAQ diagnoza, odczyt, kasowanie, inspekcja błędów
ludinho1 - 10-12-2015, 18:28
ogarniam ocb. evoscanem pewnie można tylko usunąć ale nie widać jaki kod. ale ważne że spinacz powie co jest 5 . dzięki
[ Dodano: 27-12-2015, 01:48 ]
Potwierdzam - spinacz działa w MSX. Mam 31 - Będzie to czujnik spalania stukowego czy czujnik temp. płynu chłodzącego? . jeśli to pierwsze to gdzie go szukać ?
Bizi78 - 27-12-2015, 08:41
Wg manuala:
31 detonation sensor system
ludinho1 - 27-12-2015, 11:51
z tego co widzę to będzie on na głowicy pod pierwszą pokrywką gdzieś obok cewek?
Bizi78 - 27-12-2015, 21:25
Tutaj masz pokazaną na schemacie wtyczkę tego czujnika w DOHC, może to ułatwi lokalizację .
ludinho1 - 28-12-2015, 10:18
Ok dzięki
markun - 12-01-2016, 11:31
Witam
Chciałem się upewnić, zanim zacznę odczytywać błędy, czy dobrze oznaczyłem piny 1 i 4?
zdjęcie http://zapodaj.net/0640758e16c70.jpg.html
plecho1 - 12-01-2016, 15:35
Źle liczysz, tu masz pokazaną właściwą numerację http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245
markun - 12-01-2016, 22:34
Dzięki po raz drugi plecho1,
ludinho1 - 20-01-2016, 14:19
Jak sprawdzić ten knock sensor 31. ? Check zapala się okresowo tylko podczas jazdy . Problem jest taki że auto łapie muła przy gwałtownym przyspieszeniu . Jak cisnę delikatnie to przyspiesza normalnie. Czujnik jest pod kolektorem ssącym i ma 2 piny. Macie jakiś patent na sprawdzenie go ? . albo zakładając że czujnik jest sprawny to co może być przyczyną owego spalania stukowego ?
bugaj102 - 19-05-2016, 18:05
Witam, wymrugałem błąd 44 i 64
-44 Imobilaizer
-64 Co to może być?
apg2312 - 19-05-2016, 18:19
44 - abnormal combustion
64 - alternator FR terminal system
immo to błąd 54
bugaj102 - 19-05-2016, 18:32
Jesli pozniej mruga mi caly czas alternator to nie ma wiecej bledow?
MichciuGT - 19-05-2016, 19:31
prawdopodobnie może coś z układem zapłonowym, posprawdzać trzeba czy olej się nie dostał do kanałów z świecami i czy sprężynki w fajko-cewkach są całe.
Bizi78 - 19-05-2016, 20:06
bugaj102 napisał/a: | Jesli pozniej mruga mi caly czas alternator to nie ma wiecej bledow? |
Błędy powinny się zapętlać, czyli powtarzać ciągle.
44,64,44,64,44... itd.
bugaj102 - 19-05-2016, 21:10
To mi wyświetla 54 i później pętla 64 a olej mam w gniazdach bo uszczelka była wymieniana ale już się nie leje:)
|
|
|