[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Stuki w tylnym zawieszeniu
komarsnk - 20-11-2013, 09:54
Szafiq napisał/a: | komarsnk napisał/a: | Szafiq napisał/a: | wychodzi 260zł na stronę |
Dlatego lepiej jest zainwestować w poliuretany |
Nie chcę mieć twardszego zawieszenia, wystarcza mi seryjne. |
Ja miałem wszystkie tuleje całe, zmieniłem na poli bo... je miałem Wiem teraz, że nie muszę się obawiać o zbieżność bo nigdy nie poleci z winy tulei A nie można powiedzieć, że zawiecha jest twardsza bo są poli - twardość zależy od sprężyny i amortyzatora. Jest pewniejszy w zakrętach i tyle
Picakus - 20-11-2013, 10:35
komarsnk napisał/a: | Szafiq napisał/a: | komarsnk napisał/a: | Szafiq napisał/a: | wychodzi 260zł na stronę |
Dlatego lepiej jest zainwestować w poliuretany |
Nie chcę mieć twardszego zawieszenia, wystarcza mi seryjne. |
Ja miałem wszystkie tuleje całe, zmieniłem na poli bo... je miałem Wiem teraz, że nie muszę się obawiać o zbieżność bo nigdy nie poleci z winy tulei A nie można powiedzieć, że zawiecha jest twardsza bo są poli - twardość zależy od sprężyny i amortyzatora. Jest pewniejszy w zakrętach i tyle |
Za to na pewno będzie głośniej pracowało zawieszenie na poliuretanie.
Marcino - 20-11-2013, 10:51
Picakus napisał/a: | komarsnk napisał/a: | Szafiq napisał/a: | komarsnk napisał/a: | Szafiq napisał/a: | wychodzi 260zł na stronę |
Dlatego lepiej jest zainwestować w poliuretany |
Nie chcę mieć twardszego zawieszenia, wystarcza mi seryjne. |
Ja miałem wszystkie tuleje całe, zmieniłem na poli bo... je miałem Wiem teraz, że nie muszę się obawiać o zbieżność bo nigdy nie poleci z winy tulei A nie można powiedzieć, że zawiecha jest twardsza bo są poli - twardość zależy od sprężyny i amortyzatora. Jest pewniejszy w zakrętach i tyle |
Za to na pewno będzie głośniej pracowało zawieszenie na poliuretanie. |
Ale są różnej twardości podobno więc coś można by dobrać..
[ Dodano: 20-11-2013, 10:53 ]
Krzyzak napisał/a: | Hugo - a tak na dobrą sprawę, to dlaczego? Przecież po zmontowaniu wszystko trafi na dokładnie swoje miejsce. |
Krzyzak napisał/a: | Hugo napisał/a: | Nowe tuleje, a jest ich sporo. Niemożliwe, że nic się nie zmieni. | Ale zakładam, że poprzednio wszystko było skręcane na tulejach bez luzów, więc zbieżność powinna pasować. A wg mnie na pewno znajdzie się w tolerancji.
Gdybym to robił dla siebie, to bym nie ustawiał. Jedynie przez pierwsze 1000 km bym obserwował zachowanie auta i opony. |
Też o tym mysle aby rozbroić zwiechę z tyłu, zaknserwować pod nią i założyć. Chciałem zazneczyć położenie śrub mimośrodowych więc w teori byłoby tak samo...
komarsnk - 20-11-2013, 11:53
Picakus napisał/a: | Za to na pewno będzie głośniej pracowało zawieszenie na poliuretanie. |
Co kto lubi Ja wolę lepsze prowadzenie niż subiektywne odczucia hałasu z zawieszenia, których i tak nie zauważyłem (teraz zwrócę na to uwagę) bo o wiele gorszy jest szum wiatru i opon niż coś tam z zawieszenia Tłuc się nic nie tłucze, nie brzdęka więc jest OK
Picakus - 20-11-2013, 12:18
Marcino napisał/a: |
Ale są różnej twardości podobno więc coś można by dobrać. |
Można dobrać poliuretan o twardości oryginalnej gumy. Jednak poliuretan to plastik, dobrze nasmarowany będzie pracował cicho, ale po pewnym czasie i tak zacznie skrzypić.
Szafiq - 20-11-2013, 12:41
Picakus napisał/a: | Marcino napisał/a: |
Ale są różnej twardości podobno więc coś można by dobrać. |
Można dobrać poliuretan o twardości oryginalnej gumy. Jednak poliuretan to plastik, dobrze nasmarowany będzie pracował cicho, ale po pewnym czasie i tak zacznie skrzypić. |
Nie po to chce wymienić tuleje w stukającym zawieszeniu, żeby mi na poliuretanach skrzypiało. Lubie ciszę.
komarsnk - 23-12-2013, 18:32
raddex napisał/a: | Tak jak dwa posty wyżej napisałem. Zdjęcie tylnego stabilizatora z kilku perspektyw jak da radę. Chodzi o ułożenie stabilizatora tylnego i w jakim położeniu są łączniki stabilizatora.
Męczy mnie, żeby to sprawdzić, co wyżej napisałem.
Ha ha, znalazłem fotkę jak robiłem konserwę podwozia.
Teraz mi powiedźcie czy mój stabilizator i łączniki dobrze są zamontowane (zdjęcie sprzed wymiany na nowe).
Obrazek
Przecież tego chyba nie da się inaczej zamontować. |
Odgrzeję kotleta ale napiszę tylko, że jednak da się inaczej zamontować...
Proszę nie komentować talentu tylko wystrzegać się pośpiechu w składaniu...
milo - 23-12-2013, 18:47
komarsnk napisał/a: | jednak da się inaczej zamontować... |
Jasne że się da.... tak jezdziłem pół roku jak malowałem zawieszenie zle złożyłem i cos mi stukało cały czas po zamontowaniu poprawnie wszystko ustało
komarsnk - 23-12-2013, 20:32
milo, ja przede wszystkim odczuwałem dziwną pracę budy na zakrętach... Aż dziw, że nigdzie tyłek nie poleciał bokiem :/
Akurat wymieniałem tuleje na poli więc robiłem też zbieżność. Tak jak ich wykląłem to aż wstyd A teraz to jest poezja Miód z boczkiem na zakrętach
Remington - 23-12-2013, 21:55
milo napisał/a: | komarsnk napisał/a: | jednak da się inaczej zamontować... |
Jasne że się da.... tak jezdziłem pół roku jak malowałem zawieszenie zle złożyłem i cos mi stukało cały czas po zamontowaniu poprawnie wszystko ustało |
Zamontowałeś poprawnie, czyli jak ?
milo - 24-12-2013, 08:43
Remington napisał/a: | Zamontowałeś poprawnie, czyli jak ? |
Łączniki stabilizatora do góry tak powinno być można do dołu a to juz mija sie z celem
Remington - 24-12-2013, 10:39
milo napisał/a: | Remington napisał/a: | Zamontowałeś poprawnie, czyli jak ? |
Łączniki stabilizatora do góry tak powinno być można do dołu a to juz mija sie z celem |
Sorry, ale już zgupiałem , mam właśnie do wymiany u siebie łączniki i co znaczy " do góry " ? Wgl kupiłem łączniki " nipparts " i są troche luźne... Tak powinno być?
Hugo - 24-12-2013, 10:52
Remington napisał/a: | Sorry, ale już zgupiałem , mam właśnie do wymiany u siebie łączniki i co znaczy " do góry " ? | Załóż tak jak masz obecnie zamontowane stare i będzie OK Remington napisał/a: | Wgl kupiłem łączniki " nipparts " i są troche luźne... Tak powinno być? | Stukają?
milo - 24-12-2013, 11:07
Remington napisał/a: | mam właśnie do wymiany u siebie łączniki i co znaczy " do góry " ? |
Tzn łącznik musi być w pozycji pionowej
Hugo napisał/a: | Załóż tak jak masz obecnie zamontowane stare i będzie OK |
Jak poprawnie ma załozony to tak ,aby nie było jak u komarsnk
Remington - 24-12-2013, 14:35
Hugo napisał/a: | Remington napisał/a: | Sorry, ale już zgupiałem , mam właśnie do wymiany u siebie łączniki i co znaczy " do góry " ? | Załóż tak jak masz obecnie zamontowane stare i będzie OK Remington napisał/a: | Wgl kupiłem łączniki " nipparts " i są troche luźne... Tak powinno być? | Stukają? |
Nie wiem, miałem starą kołyskę i z niej wziąłem łączniki które były dużo bardziej sztywne niż te nowe ... Zrobie zwrot tych nowych i tyle , a co do montażu, przecież inaczej się nie da tego założyć raczej niż w pozycjii pionowej...
|
|
|