To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Droga do ideału cz.II

Andrew - 03-08-2012, 09:06

Maciek, to kiedy lecisz znów do Braci Zet :?: Auto widziałem na żywo, robota profi, tylko Maciek jakoś uważa colta za auto dostawcze :badgrin:
rosomak1983 - 03-08-2012, 17:18

mkm napisał/a:
a co innego pakować graty, jechać na drugi koniec miasta, rozpakowywać graty, potem znowu pakować graty, wracać do domu, rozpakowywać graty…

a nie lepiej miec te graty tam gdzie sie je uzywa... :P ja tam wszystko mam w garazach i nic nie woze :wink: A garaz mam ze 1-2km od domu.

hmm a co do 4g92 DOHC to jesli ma rzeczywscie byc to po co czekac i zbedne koszty zakładania głowicy generowac ???

mkm - 20-08-2012, 17:21

Kupię pilnie trochę czasu i maszynę do teleportacji :biggrin:
Prace przy Srebrniaku idą powolutku, ale do przodu.
Dzisiaj akcja "Zderzak" 8) .
Ponieważ zderzak z wersji "niemalowanej" trochę się namachałem.
Zderzak wymyty:



Zderzak pozbawiony faktury:



Zderzak zagruntowany:



Zderzak zapryskany:



Zderzak przelany:



Zderzak przeszlifowany:



Zderzak zapodkładowany - gotowy:



I gotowy-gotowy :D :

:biggrin:

m6riano - 20-08-2012, 23:43

A czemu on taki szary...a nie srebrny..?
Kleju - 20-08-2012, 23:52

mkm napisał/a:
A czemu on taki szary...a nie srebrny..?


Może przez to:
mkm napisał/a:
Zderzak zapodkładowany - gotowy:


Będzie chyba jeszcze lakierowany, dobrze myślę? :D

mkm - 10-02-2013, 12:12

Dawno nic nie pisałem, ale wszystkie prace przy Srebrniaku stanęły po ostatniej aktualizacji w tym temacie.
Sam Srebrniak jeździ jak dziki, tylko wygląda niewyjściowo, a od wczoraj na 13-tkach jeszcze bardziej niewyjściowo.
Tak niewyjściowo, że lepiej wygląda bez kół.



Ponieważ Srebrniak robi małe przebiegi po drogach, które leją na potęgę i nawet przy "minus nastu" jeździ po wodzie, zimę 12/13 dla szczątkowego ratowania wyglądu miał przejeździć na letnim zestawie.
Prawie się udało.
Wczoraj któraś wyrwa (którą tego dnia "prawie ominąłem") położyła kres temu zestawowi.



Z powodu takich przypadków, jak ktoś pyta czy na zimę alu czy stal radzę stal.
Zagięcia na stalówce do ważenia prostuję dwoma młotkami w 5minut.
Naprawa alu taka prosta i szybka nie jest.

rosomak1983 - 10-02-2013, 15:05

mkm napisał/a:
Z powodu takich przypadków, jak ktoś pyta czy na zimę alu czy stal radzę stal.

No to na lato tez stal bo w koncu tez moze sie takie cos przydarzyc. W lecie jezdzimy szybciej wiec sie moze zdarzyc podobnie jak zima. Ja od 4 lat nie zgiałem alusa a jezdze na tajwankach, bbs-ach i chinolach. Dwa razy zaliczyłem zakamuflowana dziure taka ze od razu wysiadłem z auta by sprawdzic czy koło sie jeszcze trzyma :P
I tak raz na Hijion opona dostała solidna bule, felga ok sprawdzana na wywazarce pózniej, a drugim razem nic sie nie stało ani felgom TP,ani oponom Yokohama, obie wpadki były latem. :wink:

Ja_good - 10-02-2013, 18:33

rosomak1983 napisał/a:
mkm napisał/a:
Z powodu takich przypadków, jak ktoś pyta czy na zimę alu czy stal radzę stal.

No to na lato tez stal bo w koncu tez moze sie takie cos przydarzyc. W lecie jezdzimy szybciej wiec sie moze zdarzyc podobnie jak zima. Ja od 4 lat nie zgiałem alusa a jezdze na tajwankach, bbs-ach i chinolach. Dwa razy zaliczyłem zakamuflowana dziure taka ze od razu wysiadłem z auta by sprawdzic czy koło sie jeszcze trzyma :P
I tak raz na Hijion opona dostała solidna bule, felga ok sprawdzana na wywazarce pózniej, a drugim razem nic sie nie stało ani felgom TP,ani oponom Yokohama, obie wpadki były latem. :wink:

Tyle, ze w zimie jest conajmniej 2x wieksze prawdopodobienstwo zaliczenia dziury-dzien krotki, slaba widocznosc oraz "zakamuflowane dziury". Dlatego wiekszosc jezdzi na stali.

m6riano - 10-02-2013, 21:23

mkm, i przy czyms takim zeszło ci powietrze..?
mkm - 11-02-2013, 11:43

m6riano, do 0.6 pompuje, powyżej się rozszczelnia i po pompowaniu.
rosomak1983 napisał/a:
Ja od 4 lat nie zgiałem alusa

Jeszcze tydzień temu mógłbym napisać, że nigdy nie zagiąłem alusa. :wink:

m6riano - 11-02-2013, 11:49

Ja jak huknąłem w zeszłym roku jakoś to tak że dwa palce mogłem wsadzić i powietrze momentalnie zeszło...i faktycznie koszt był 2x60zł gdzie na stalówkach pewnie 2 x 2sieknięcia młotkiem ale w życiu nie zamienie alu na stal,przez miesiąc jeździłem na stalowych pietnastkach i moim zdaniem do gala pasuje jak świni siodło..;-)
mkm - 11-02-2013, 11:57

Ja nawet nie wiem w którym momencie huknąłem, bo nic nie huknęło :doubt:
Byłem przekonany, że to wentyl, gwóźdź, syfy między felgą, a oponą, ale że felgę zagięło:?
Przegapiłem ten moment, aczkolwiek mam już podejrzaną :mrgreen:
Piękna wąska nowa głęboka wyrwa na trasie mijania starszej wyrwy...

mkm - 06-05-2013, 19:06

Takie coś mi wpadło 8) .



Jutro zmywam farbę i ogólnie go odświeżam.

Anonymous - 06-05-2013, 19:21

power dwururki:) koncówki z tego co pamietam ori
mkm - 07-05-2013, 00:12

Pal sześć końcówki, ważne że jest pucha :mrgreen: .



Wertuje sieć, żeby znaleźć jakieś przekroje tych tłumików, bo nie wiem czy zaczepiać te wgniecenia :doubt: .



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group