[92-96]Galant E5xA - Po wymianie uszczelki pod głowicą nie odpala
slavo_p - 19-02-2013, 09:15
Termik termikiem , ale jak sie ustawi pompe czujnikiem na ten 0.97-103 to czy na gorącym czy na zimnym ma odpalac , na zimnym dodatkowo pomaga termik przyspieszając zapłon . a U mnie musze przyspieszyc na 115 bo nie odpali wogóle inaczej .
Pod pompą wtryskową jest sruba do samonapinacza, to wiem , naciąg paska jest ok , ale znaki sie nie pokrywają , bo luzu między połem wału a wałkiem rozrządu sie nieda zlikwidowac bo jest tam rolka . A obecnie to mam tak . jak mam założony pasek i dam wał na znak to teoretycznie koło wałka rozrządu powinno byc na znaku , a u mnie jest pół zęba przesunięte w prawo . Niewiem moze tak ma byc.
Pasek demontowałem kilka razy
milo - 19-02-2013, 15:11
slavo_p napisał/a: | U mnie musze przyspieszyc na 115 bo nie odpali wogóle inaczej |
Termikiem podkręć na ta wartość ....jak się rozgrzeje to masz pewnie za puzny zapłon i problem z uruchomieniem na gorącym po prostu popuść śruby regulcyjne kąta wyprzedzenia zapłonu na termiku i zobacz bo juz komedie się dzieją
[ Dodano: 19-02-2013, 15:12 ]
slavo_p napisał/a: | A obecnie to mam tak . jak mam założony pasek i dam wał na znak to teoretycznie koło wałka rozrządu powinno byc na znaku , a u mnie jest pół zęba przesunięte w prawo . Niewiem moze tak ma byc.
Pasek demontowałem kilka razy |
Jaki przebieg paska
slavo_p - 19-02-2013, 19:53
juz wszystko jasne , jak sie na zimnym ustawia pompe to trzeba cofnąc całkiem termik , zeby był w takiej pozycji jak gdyby był całkowicie nagrzany , i wtedy kąt jest ok sie zgadza .
a co do paska to jak kupowałem galanta to gosc mówił ze wymieniał pasek , ale ile w tym prawdy to niewiem , jakies rolki stare leżaą w bagazniku jeszcze . Chodzi mi o to czy jak nowy pasek załoze to czy znaki na wale i na kole rozrządu będą sie idealnie zgrywac ? bo miedzy tymi kołami jest normalna rolka i tam niema możliwosci naciągu. Chyba ze te pół zęba niema takiego znaczenia
milo - 19-02-2013, 20:45
slavo_p napisał/a: | jak sie na zimnym ustawia pompe to trzeba cofnąc całkiem termik , zeby był w takiej pozycji jak gdyby był całkowicie nagrzany |
Nie ...chcesz podkręcić śrubą
Musisz popuścić wcześniejszy zapłon na zimnym bo jak sie nagrzeje to masz za puzny to logiczne
slavo_p - 19-02-2013, 21:01
zle mnie zrozumiałes chyba .
Jak silnik mam zimny to zapłon mam przyspieszony na 115 bo termik jest zimny i ciągnie za sobą wajche od zmiany kąta wtrysku. jak sie termik nagrzeje to sie wysówa i popuszcza wajche i wartosc kąta wtrysku spada na tą co mam ustawione czyli na 100 . czyli na zimnym mam przyspieszony na 115 a na ciepłym mam 100 .
jacek11 - 19-02-2013, 22:11
slavo_p napisał/a: | a co do paska to jak kupowałem galanta to gosc mówił ze wymieniał pasek , ale ile w tym prawdy to niewiem , jakies rolki stare leżaą w bagazniku jeszcze . |
Ile kosztuje pasek?czy warto ryzykować uszkodzenie głowicy?tylko dlatego że poprzedni właściciel twierdzi że wymieniał?wydaje mi się,że nie
slavo_p - 22-02-2013, 21:09
Panowie !! Wymieniłem rozrusznik , kręci ze trzy razy szybciej niz mój stary , i autko odpala od strzała czy zimny czy gorący :D:D:D:D:D Zawory na zimnym 0,15 , dawka paliwa na pompie ustawiona tak ze to wcięcie na srubie jest w poziomie ( wczensiej miałem na maxa prawie i wcięcie było w pionie ) przy depnięciu w podłoge niema dymu Troszke drga na zimnym ale przez pierwsze 5 sek potem podnoszą sie obroty i jakos to znika a jak sie nagrzeje jest ok obroty ustawione na 750obr/min.
Także koniec problemów z galem
Wszyc nie zapomniałem o Twojej łaskawosci cierpliwości :)
milo - 22-02-2013, 21:16
slavo_p napisał/a: | Także koniec problemów z galem |
Tylko śmigać
Wszyc - 22-02-2013, 23:28
slavo_p napisał/a: | Wszyc nie zapomniałem o Twojej łaskawosci cierpliwości |
Spokojnie cieszę się żeś go w końcu ruszył wystarczy oby się sprawował przez dłuższy czas na częściach z serca mojego galanta
slavo_p - 17-03-2013, 12:09
Panowie autko smiga elegancko . Tylko podczas ostatnich mrozów zauwazyłem ze nie podnosi mi obrotów , zaglądam pod maske i termik jest cofniety a wajchy zostały , musiałem rękąpchnąc wtedy podniosło obroty, popusciłem troche tą nakrętke na osi ale nic to nie dało . Znacie jakis sposób zeby to luzniej chodziło ??
|
|
|