To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - Po wymianie uszczelki pod głowicą nie odpala

slavo_p - 19-02-2013, 09:15

Termik termikiem , ale jak sie ustawi pompe czujnikiem na ten 0.97-103 to czy na gorącym czy na zimnym ma odpalac , na zimnym dodatkowo pomaga termik przyspieszając zapłon . a U mnie musze przyspieszyc na 115 bo nie odpali wogóle inaczej .

Pod pompą wtryskową jest sruba do samonapinacza, to wiem , naciąg paska jest ok , ale znaki sie nie pokrywają , bo luzu między połem wału a wałkiem rozrządu sie nieda zlikwidowac bo jest tam rolka . A obecnie to mam tak . jak mam założony pasek i dam wał na znak to teoretycznie koło wałka rozrządu powinno byc na znaku , a u mnie jest pół zęba przesunięte w prawo . Niewiem moze tak ma byc.


Pasek demontowałem kilka razy

milo - 19-02-2013, 15:11

slavo_p napisał/a:
U mnie musze przyspieszyc na 115 bo nie odpali wogóle inaczej

Termikiem podkręć na ta wartość ....jak się rozgrzeje to masz pewnie za puzny zapłon i problem z uruchomieniem na gorącym po prostu popuść śruby regulcyjne kąta wyprzedzenia zapłonu na termiku i zobacz bo juz komedie się dzieją :!:

[ Dodano: 19-02-2013, 15:12 ]
slavo_p napisał/a:
A obecnie to mam tak . jak mam założony pasek i dam wał na znak to teoretycznie koło wałka rozrządu powinno byc na znaku , a u mnie jest pół zęba przesunięte w prawo . Niewiem moze tak ma byc.


Pasek demontowałem kilka razy

Jaki przebieg paska :?:

slavo_p - 19-02-2013, 19:53

juz wszystko jasne , jak sie na zimnym ustawia pompe to trzeba cofnąc całkiem termik , zeby był w takiej pozycji jak gdyby był całkowicie nagrzany , i wtedy kąt jest ok sie zgadza .

a co do paska to jak kupowałem galanta to gosc mówił ze wymieniał pasek , ale ile w tym prawdy to niewiem , jakies rolki stare leżaą w bagazniku jeszcze . Chodzi mi o to czy jak nowy pasek załoze to czy znaki na wale i na kole rozrządu będą sie idealnie zgrywac ? bo miedzy tymi kołami jest normalna rolka i tam niema możliwosci naciągu. Chyba ze te pół zęba niema takiego znaczenia

milo - 19-02-2013, 20:45

slavo_p napisał/a:
jak sie na zimnym ustawia pompe to trzeba cofnąc całkiem termik , zeby był w takiej pozycji jak gdyby był całkowicie nagrzany

Nie :!: ...chcesz podkręcić śrubą :?:
Musisz popuścić wcześniejszy zapłon na zimnym bo jak sie nagrzeje to masz za puzny to logiczne

slavo_p - 19-02-2013, 21:01

zle mnie zrozumiałes chyba .
Jak silnik mam zimny to zapłon mam przyspieszony na 115 bo termik jest zimny i ciągnie za sobą wajche od zmiany kąta wtrysku. jak sie termik nagrzeje to sie wysówa i popuszcza wajche i wartosc kąta wtrysku spada na tą co mam ustawione czyli na 100 . czyli na zimnym mam przyspieszony na 115 a na ciepłym mam 100 .

jacek11 - 19-02-2013, 22:11

slavo_p napisał/a:
a co do paska to jak kupowałem galanta to gosc mówił ze wymieniał pasek , ale ile w tym prawdy to niewiem , jakies rolki stare leżaą w bagazniku jeszcze .

Ile kosztuje pasek?czy warto ryzykować uszkodzenie głowicy?tylko dlatego że poprzedni właściciel twierdzi że wymieniał?wydaje mi się,że nie :wink:

slavo_p - 22-02-2013, 21:09

Panowie !! Wymieniłem rozrusznik , kręci ze trzy razy szybciej niz mój stary , i autko odpala od strzała czy zimny czy gorący :D :D:D:D:D:D Zawory na zimnym 0,15 , dawka paliwa na pompie ustawiona tak ze to wcięcie na srubie jest w poziomie ( wczensiej miałem na maxa prawie i wcięcie było w pionie ) przy depnięciu w podłoge niema dymu :D Troszke drga na zimnym ale przez pierwsze 5 sek potem podnoszą sie obroty i jakos to znika :P a jak sie nagrzeje jest ok :D obroty ustawione na 750obr/min.

Także koniec problemów z galem :P


Wszyc nie zapomniałem o Twojej łaskawosci :) cierpliwości :) :)

milo - 22-02-2013, 21:16

slavo_p napisał/a:
Także koniec problemów z galem

Tylko śmigać :D

Wszyc - 22-02-2013, 23:28

slavo_p napisał/a:
Wszyc nie zapomniałem o Twojej łaskawosci cierpliwości :)


Spokojnie cieszę się żeś go w końcu ruszył wystarczy ;) oby się sprawował przez dłuższy czas na częściach z serca mojego galanta :)

slavo_p - 17-03-2013, 12:09

Panowie autko smiga elegancko . Tylko podczas ostatnich mrozów zauwazyłem ze nie podnosi mi obrotów , zaglądam pod maske i termik jest cofniety a wajchy zostały , musiałem rękąpchnąc wtedy podniosło obroty, popusciłem troche tą nakrętke na osi ale nic to nie dało . Znacie jakis sposób zeby to luzniej chodziło ??


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group