Po wymianie uszczelki pod głowicą nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 23-01-2013, 23:50 Po wymianie uszczelki pod głowicą nie odpala
|
|
|
Witam , niedawno poruszałem temat urwanej świecy żarowej . Po zdjęciu głowicy i rozwierceniu swiecy szpec dorobił tulejke rozwiercił w głowicy otwór i jużsie cieszyłem że wszystko ok . Gdy przywiozłem głowice do domu wymieniłem uszczelniacze zaworowe , założyłem uszczelke pod głowice i dokręciłem śruby , jednym słowem poskłądałem wszystko do kupy , złożyłem rozrząd , ustawiłem wtrysk czujnikiem , wyregulowałem zawory na 0,15 , odpowietrzyłem wtryski zagrzałem swiece i za nic nie mozna go odpalic . Kręci kręci i nic , po dłuższym kręceniu wylatuje dymek z weża pokrywy zaworów . Początkowo mysłałem ze to zawory wiec ustawiłem na 0,20 i dalej to samo ;/ Nawet recznie dłużej grzane swiecie nie dają zadnego efektu . Rozrząd sprawdzałem jest na znakach , co do zaworów : ustawiam wał na znak i reguluje (licząc od koła zębatego wałka zrozrządu ) 1,2,4,5 , kręce o 180 stopni i reguluje 3,6,7,8 czy dobrze robie ??
Koledzy co mogłem zle zrobic ? Bo nawet kręcenie na dwa akumulatory nic nie daje , zadnego odzewu . Silnik kręci tak jak by nie dostawał paliwa ;/;/ ale jak popuszcze przewody na wtryskach to sika ;/;/;/ |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6102 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-01-2013, 00:23
|
|
|
slavo_p napisał/a: | Koledzy co mogłem zle zrobic ? Bo nawet kręcenie na dwa akumulatory nic nie daje , zadnego odzewu . Silnik kręci tak jak by nie dostawał paliwa ;/;/ ale jak popuszcze przewody na wtryskach to sika ;/;/;/ |
Po pierwsze czy kompresja prawidłowa jest |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 24-01-2013, 07:46
|
|
|
kompresji nie badałem szukam kogos kto wpadnie do mnie i to mi sprawdzi bo niema szans nawet wydrzec wóz z garazu ;/;/ |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-01-2013, 10:35
|
|
|
Zawory na zimno 0.25ssący i 0.35wylotowy, ustawiasz prawidłowo |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 24-01-2013, 22:31
|
|
|
zaznaczam ze przed sciągnięciem głowicy normalnie wjechałem do garazu , czyżby tak nagle komresji brakło ze nie odpaliłby nawet ??? wymieniałem uszczelniacze zaworowe i tak troszke przeczysciłem te zawory , nie gniazda zaworów . czy to mozliwe zeby całkowicie kompresje stracił ?? jak wkręce sprężarke i bije cisnienie to do pokrywy zaworów nie przedostaje sie powietrze tylko gdzies tam idzie tak jakos syczy czyu tak ma byc ?? i to na kazdym baniaku tak jest. . druga sprawa to zauwazyłem ze niema takich jak by podkładeczek co sązałożone na tą śrubke do regulacji luzu zaworowego i one bują o zawory , ale to tak miałem odkąd kupiłem auto czy to przeszkadza w czyms ?? , opadają mi ręce |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 25-01-2013, 15:08
|
|
|
Po pierwsze musisz dobrze odpowietrzyć żeby paliwo przebiło się przez wtryski dobrze przepompuj ręczną pompka i poluzuj jak pisałem wtryski ale delikatnie bo ze idzie paliwo to nie wszystko bo z powietrzem
Jak dokręcałeś głowicę kluczem dynamometrycznym i druga sprawa kolejność dokręcania |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 25-01-2013, 19:36
|
|
|
jutro będe odpowietrzał , uszczelke odkręcałem i dokrecałem wg instrukci . a kluczem dynamometrycznym nie dokręcałem a jakie daćluzy zaworowe na zimnym ?
[ Dodano: 26-01-2013, 19:12 ]
Panowie nie udało mi sie odpalic silnika . Podczas kręcenia usłyszałem jakies delikatne pukanie i tak jak by blokowanie kręcenia cos w stylu złego ustawienia zapłonu . Postanowiłem sciągnąć głowice po raz kolejny , po jej sciągnieciu ujżałem dziwną rzecz , mianowicie pierwszy i drugi tłok jest przykopcony a trzeci i czwarty mokry jak gnój , nawet w srodku na tłokach widac rope co to może byc ??
Powiedzcie mi PAnowie jak sie nazywają i czy da rade dokupic takie miseczki osadzone w plastikowej obudowie które biją w zawory ? chodzi o te co wsadza sie szczelinomierz gdyz kilka mi brakuje , ale wczesniej tak jezdził . |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 28-01-2013, 00:24
|
|
|
Same podkładki raczej niemożliwe, najprędzej dostaniesz komplet ze śrubką regulacyjną, dobrze zapytać Malika o takie coś, może do 4D68 będzie mieć, bo do MIVECa niestaty nie miał. W ostateczności ASO... |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6102 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-01-2013, 00:36
|
|
|
slavo_p napisał/a: | po jej sciągnieciu ujżałem dziwną rzecz , mianowicie pierwszy i drugi tłok jest przykopcony a trzeci i czwarty mokry jak gnój , nawet w srodku na tłokach widac rope co to może byc ?? |
Brak ciśnienia , lub uszkodzone wtryski ( otwarte) , ale obstawiam pierwsza opcję . |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 28-01-2013, 10:17
|
|
|
Nie chce krakać, ale to co chciałeś zaoszczędzić na własnej robocie, może się teraz srogo na Tobie zemścić i pochłonąć 2 razy więcej pieniędzy... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 28-01-2013, 15:05
|
|
|
Jak przed wymianą normalnie palił a po wymianie uszczelki są problemy to własnie tu trzeba szukać przyczyny , śruby głowicy sprawdzałeś długość 119,7 max długość |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 28-01-2013, 16:29
|
|
|
W całym opisie brakuje mi informacji o planowaniu/zabielaniu głowicy |
_________________
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 28-01-2013, 16:31
|
|
|
jacek11 napisał/a: | W całym opisie brakuje mi informacji o planowaniu/zabielaniu głowicy |
Słuszna uwaga ale nie zawsze trzeba to robić |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 28-01-2013, 16:44
|
|
|
Z doświadczenia wiem,że trzeba chociaż zabielić. |
_________________
 |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 29-01-2013, 22:44
|
|
|
Panowie wczoraj oddałem głowice do planowania orasz docieranie wszystkich zaworów , gdyz po zalaniu kanałów dolotowych i wydechowych tylko z jednego zaworu nie kapało ;/ prawdopodobnie spowodowane to było tym iz wymieniane były uszczelniacze zaworowe oraz przez szpeca który rozwiercał otwór po urwanej swiecy żarowej , a wiercił jak szło bez zabezpieczenia czegokolwiek . Ciekawi mnie sprawa długosci srób do głowicy bo o ile mnie pamiec nie myli to moje mają długosc przybliżoną do 130mm (ale ręki nie dam obciąc) .
Jutro mam odebrac głowice , ale ale do poskłądania wszystkiego brakuje mi srób regulacji zaworów , mam tylko trzy kompletne a pozostałe są bez tych ruchomych podkładek ( Kolega WSZYC trzyma mnie przy nadzieji , BÓG mu zapłac za poratowanie świecami :D:D |
|
|
|
 |
|