To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Olej silnikowy do Carismy GDI

SHARK1979 - 14-08-2011, 21:30

lukaszpl napisał/a:
myślałem że już czas na wymianę. Po wymianie nie wiele się zmieniło :twisted:

Bo w GDI nie warto nieraz robić wymiany koszta są a nic sie może nie zmienić :wink:

lukaszpl - 14-08-2011, 23:51

9t km to już chyba czas na wymianę ... i to powiedziałbym najwyższy.

Doradzi ktoś czy zalewać z powrotem syntetyk? Jestem zdesperowany i myślę nawet o Motulu :)

http://allegro.pl/olej-mo...1736775954.html
something like that :evil:

SHELLER35 - 15-08-2011, 05:24

lukaszpl napisał/a:
Czy ponowna wymiana na syntetyk może coś tutaj zdziałać czy tylko pogorszyć sprawę?

Ja na Twoim miejscu zalałbym z powrotem syntetyk.Myślę że nie zaszkodzi, a jest szansa na poprawę. Olej,nawet najlepszy i tak wyjdzie taniej niż wymiana popychaczy.

Saqu - 15-08-2011, 07:59

zmieniaj z powrotem na syntetyk ;)
Mario - 15-08-2011, 09:17

Warto spróbować. Jeśli tylko raz był zalany pół syntetykiem
mefju - 19-08-2011, 16:53

Panowie czy litr oleju na 12tys km to prawidłowy wynik? Mogę być spokojny ?
A 650ml na 8tys km? Jest okej i w porządku ? :)

Ginger1021 - 20-08-2011, 00:49

mefju napisał/a:
Panowie czy litr oleju na 12tys km to prawidłowy wynik? Mogę być spokojny ?
A 650ml na 8tys km? Jest okej i w porządku ? :)

według mnie jest w porządku :)

SHARK1979 - 20-08-2011, 20:55

mefju,
Jeśli dostaje czasami obrotów to tak czy siak weźmie, a jakieś auto nic nie bierze :?: :lol:
Byś wiedział ile mój Xedos V6 brał :twisted:

rzoberto - 20-08-2011, 22:33

Zalej syntetyk.
Ja po dwóch razach pólsynentyk Castrol wróciłem do pełnego syntetyka Mobil 0w40. Wprawdzie popychacze nie ucichły ale wydaje mi się, że silniczek lepiej chodzi.

SHARK1979 - 20-08-2011, 23:55

A po laniu Mobila 10W40 przez 3 lata i przebiegu 197tys też można wejść na Mobil 0W40 :?: :mrgreen:
Hugo - 21-08-2011, 10:31

SHARK1979 napisał/a:
A po laniu Mobila 10W40 przez 3 lata i przebiegu 197tys też można wejść na Mobil 0W40
W każdej chwili. Wcześniej zrobić płukankę.
SHARK1979 - 21-08-2011, 11:19

Hugo,
Spoko tylko chyba szybciej już teraz sprzedam niż zrobię płukankę i zaleje oleju za 200zeta :wink: może po roku to tak ale miło poczytać :D

mkm - 21-08-2011, 13:27

Cytat:
chyba szybciej już teraz sprzedam niż zrobię płukankę i zaleje oleju za 200zeta :wink:

I dlatego przy zakupie Miśka z silnikiem GDI powinno się sprawdzać jak poprzedni właściciel dbał o auto (a stosowany olej o tym świadczy :wink: )
Olej to podstawa jakby nie patrzeć, a przy Waszych głowicach smarowanie musi być takie jakie wymyślił producent i nie ma co kombinować, bo wcześniej czy później oszczędności się zemszczą.

Saqu - 21-08-2011, 19:54

mobil 0w40 kosztuje chyba 120zł +przesyłka na allegro, w sklepie pewnie podobna cena, do tego filtr oleju chyba 12zł,, tak więc sam olej nie kosztuje 200zł...
SHARK1979 - 21-08-2011, 21:12

mkm napisał/a:
I dlatego przy zakupie Miśka z silnikiem GDI powinno się sprawdzać jak poprzedni właściciel dbał o auto (a stosowany olej o tym świadczy :wink: )

Pijesz do czegoś :?: mówię i tak o zmianie auta a nie o zlewaniu tematu bo o auto dbam bardzo akurat :!:
Saqu napisał/a:
mobil 0w40 kosztuje chyba 120zł +przesyłka na allegro, w sklepie pewnie podobna cena, do tego filtr oleju chyba 12zł,, tak więc sam olej nie kosztuje 200zł..

A tu nie pisze o Mobilu tylko o czymś deczko droższym z poprzednich postów :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group