To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Black DEVIL...

Wszyc - 08-08-2011, 18:31

Krzyzak napisał/a:
by kupować najtańsze (SLR) i od razu wymieniać gumy na oryginalne HGP


eee tam od razu :P dopiero jak polegną SLRy :) u paru osób dają radę wystarczająco długo by nie przeciążać wydatków domowych :)

Hugo - 08-08-2011, 18:37

sveno napisał/a:
w jakim patyku?
Takie poznańskie powiedzenie :mrgreen: Patyk to po naszemu miejsce, w którym przebywa świnia podczas swego żywota...
sveno - 08-08-2011, 19:18

po poznańsku Patyk a po Polsku chlew :)
m6riano - 08-08-2011, 19:37

sveno napisał/a:
po poznańsku Patyk a po Polsku chlew :)

A ja myślałem że ślązoki i krakusy mają dziwną mowe..;-)

SPIDER-ek - 08-08-2011, 19:56

Hugo, mówiłem o całym zawieszeniu i jego wytrzymałości.
SPIDER-ek - 08-08-2011, 19:58

m6riano, ja jestem rodowitym ślązakiem :) i na spocie nie zauważyłeś :) :):)
m6riano - 08-08-2011, 20:32

A ile lat mieszkałeś na Śląsku a ile w Wawie?
Owczar - 08-08-2011, 21:16

Wy tu gadu gadu, a mi włosy z głowy wypadają przez te mikro drgania silnika :P
fj_mike - 08-08-2011, 21:28

Owczar napisał/a:
tu gadu gadu, a mi włosy z głowy wypadają przez te mikro drgania silnika :P

Jesteś zbyt wrażliwy :P

Owczar - 08-08-2011, 21:30

Niie jestem :P Ale chyba mam winowajcę i nie są to świece z przewodami za które zapłaciłem 400zł i na które czekam :/ Jak potwierdzę to napiszę co tak szarpie wykresami sond i powoduje drgania silnika...
m6riano - 08-08-2011, 22:05

Owczar napisał/a:
Wy tu gadu gadu, a mi włosy z głowy wypadają przez te mikro drgania silnika :P

Chcesz to wpadaj do mnie to cie ogole na łyso..problem zniknie..;-)

sveno - 08-08-2011, 22:06

u mnie to samo, a wymiana świec i kabli nie pomogła, ten typ tak ma, ogólnie silniki typu V6 nie da się dobrze wyważyć statycznie i dynamicznie więc siłą rzeczy będzie nim trząsło. V6 jest pod tym względem najgorsze bo już R4 wyważysz statycznie, a w pełni wyważalne są tylko R6 i V12 :( Może nowe poduchy pod silnik?
SPIDER-ek - 08-08-2011, 22:09

Jeżeli by popatrzeć obiektywnie są to w sumie dwie R3 które dają V6 to zawsze będzie trząsło tak jak w R3, jakbyś miał V8 to można by było się doszukiwać przyczyn, a tutaj nie warto, bo V6 nie wyważysz idealnie.
deejay - 08-08-2011, 22:10

Cytat:
u mnie to samo, a wymiana świec i kabli nie pomogła, ten typ tak ma, ogólnie silniki typu V6 nie da się dobrze wyważyć statycznie i dynamicznie więc siłą rzeczy będzie nim trząsło. V6 jest pod tym względem najgorsze bo już R4 wyważysz statycznie, a w pełni wyważalne są tylko R6 i V12 Może nowe poduchy pod silnik?
_________________


no i tu sie nie zgodze z tobą , bo V6 w Galancie potrafią naprawdę ładnie pracować , wszystko zależy od sprawnosci i stanu silnika , a kończąc na poduszkach , czyli jego mocowaniu wzgledem karoserii .

sveno - 08-08-2011, 22:12

SPIDER-ek, też studiowałeś mechanike?
deejay może i mogą, ale fizyki nie oszukasz, nie da się całkowicie wyważyć układu korbowo-tłokowego w V6,



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group