To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Olej silnikowy do Carismy GDI

gooni googoo - 10-11-2011, 21:50

jako nowy na forum nie rozumiem odznaczenia HC.
mlun?jako zorientowany w temacie wyraż prosze zdanie co do mojego pytania
czytam forum od początku i zastanawiam sie nad ceramizerem (taki co "saphire" stosował)

Budrys - 10-11-2011, 22:04

Oleje na bazie wysoko modyfikowanych baz mineralnych poddawanych hydrokraking'owi 8)
gooni googoo - 10-11-2011, 22:22

a jak sie to ma do przebiegu 230tyś.?
ceramizer wpuszcze zanim popychacze zrobie.
jakies dane o tym shellu helix ax7 10w 40
u mnie jest castrol 5w30

mlun - 10-11-2011, 22:51

Ceramizer to sobie daruj. Szkoda kasy według mnie. A tego 5w30 Ci coś ubywa?
kojomedal - 10-11-2011, 22:53

Mój kolega ma Cari w GDI kupił z Niemiec auto ma 170 tys i jeździło na castrolu 0w30,kolega teraz leje castrola edge 0w30 i silnik pracuje super.
Jak coś to polecam wam stronę www.ioleje.pl ostatnio tam brałem olej naprawdę mają hurtowe ceny,ja mam farta bo firma Unimot jest z Częstochowy i za wysyłkę nie muszę płacić:)

gooni googoo - 10-11-2011, 23:19

poziom jest taki sam.szukam sposobu na klekot i po przeczytaniu forum wnioski w sprawie oleum sa jak wyzej
Morfi - 11-11-2011, 01:17

gooni googoo, nic z tym nie zrobisz musisz się przyzwyczaić :) taki juz urok tego silnika .
Brikston - 11-11-2011, 09:10

Morfi napisał/a:
taki juz urok tego silnika


to przy jakim przebiegu zaczynaja klepac?

mlun - 11-11-2011, 10:20

Dla pocieszenie napiszę, że większość aut które mają taką hydraulikę prędzej czy później zaczynają klepać.
Morfi - 11-11-2011, 14:09

Brikston, 140 - 160 tys
Brikston - 11-11-2011, 17:45

Morfi napisał/a:
Brikston, 140 - 160 tys


To mam szczęscie, moja juz ma 175.000 rzeczywisty i nic a nic, nawet jeden nie poklepuje.
Jeżdze na oleju Castrol 5W40, zadnych ceramizerów nie dodawałem.

gooni googoo - 11-11-2011, 21:22

witam ponownie
jeszcze jedna sprawa.na zewnątrz jest juz dośc zimno i po sprawdzeniu poziomu oleju jest u mnie nizej niz polowa odleglości miedzy kreskami.czy temperatura bliska zeru jest odowiednią do odczytu poziomu oleju?
na rozgrzanym mam 2mm powyzej gornej kreski.
jednak po dolaniu 100ml klekot jakby lekko ucichł.
zostawić czy dolać do maxa na zimnym?
dzieki

xluki - 12-11-2011, 14:34

Nigdy nie sprawdza się poziomu oleju na rozgrzanym silniku. Dolej do górnej kreski na zimnym silniku.
SHARK1979 - 13-11-2011, 19:47

xluki napisał/a:
Nigdy nie sprawdza się poziomu oleju na rozgrzanym silniku

No właśnie bo olej rozłazi się po silniku i nie odczytasz realnego stanu, musi zlecieć i wtedy oglądasz :wink:

gooni googoo - 14-11-2011, 12:18

jest na full i lekko stuka ale tylko na zimnym.
dzis sie dowiedziałem za mam skrzynie do wymiany.
dziekuje wszystkim za pomoc.
pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group