To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

LPG - LPI VIALLE

adaśko - 26-05-2009, 14:33

i ja stałem sie posiadaczem instalacji vialle i nieiwem czy cos z nia robic czy dac spokuj poki jezdzi.moze wezme sie tylko za czyszczenie tego filtra gazu bo mam go na zewnatrz butli.jak anrazie autko dobrze sie spisuje
Anonymous - 27-05-2009, 22:36

Jeśli nie masz żadnych nieładnych objawów to tylko jeździć :) Możesz sobie najwyżej zrobić diagnostykę, czyli podłączyć się do komputera i zobaczyć czy wszystko gra, z ciśnieniami, aczkolwiek znając życie, czy będzie dobrze, czy będzie źle, panowie diagności (szczególnie z Karczewskiej) powiedzą "no, niedługo pompa do regeneracji" ;)
No to może lepiej nie wiedzieć hehehe :D

Można też samemu sprawdzić ile prądu pobiera pompa (normalnie ok 4-6A jeśli dobrze pamiętam), włączając w szereg z bezpiecznikiem pompy amperomierz. Jak nie ma oleju w pompie albo elektronika niedomaga to będzie ciągnęła więcej, no ale jak nic nie szarpie i sie nie zacina to nie ma po co.

adaśko - 28-05-2009, 00:43

najwyzej jak cos to tylko filterka przeczyszce i bede jezdzil bo jak narazie nieodczuwam nie pokojacych objawów

[ Dodano: 28-05-2009, 19:10 ]
mam jeszcze jedno pytano odnosnie tej instalacji czy pompa paliwa jest rozłanczana podczas pracy autka na gazie czy pracuje caly czas??

Anonymous - 28-05-2009, 23:55

adaśko napisał/a:

[ Dodano: 28-05-2009, 19:10 ]
mam jeszcze jedno pytano odnosnie tej instalacji czy pompa paliwa jest rozłanczana podczas pracy autka na gazie czy pracuje caly czas??


Pompa paliwa pracuje, bo ... powinna.

adaśko - 30-05-2009, 18:15

moze ktoś mi napisac ile gazu pali wam taka instalacja w carismie 1,6 90 KM
Anonymous - 30-05-2009, 18:58

adaśko napisał/a:
moze ktoś mi napisac ile gazu pali wam taka instalacja w carismie 1,6 90 KM

10L

siwek - 30-05-2009, 21:16

leser napisał/a:
10L
chłopie to jak ty jezdzisz? :P

mi pali ok 8 przy większości po mieście...

adaśko - 31-05-2009, 00:09

cos duzo pali te 10l bo tyle to u mnie zwykła instalacja mieszalnikowa palila w poprzedniej cari 1,8 SOHC 10 l a mysle ze ta to duzo mnie bedzie ale jak sprawdze to napisze
turek61 - 31-05-2009, 20:25

U mnie śr. 9 l. ale w GDI 1,8
Sikub - 02-06-2009, 20:57
Temat postu: Lpi zmora kierowcow czy V generacja ?
Witam witam,

Temat moj mowi sam za siebie, chcialem sie Was zapytac jak to jest u Was badz bylo czy jakos tam. Zakupilem sobie kolejnego Gala i jak na razie smiem twierdzic iz pech mnie spotkal gdyz ma on instalke vialle ( z innymi zawsze bylo spoko). Postanowilem sie nie poddawac poczytalem, poszperalem no i pojechalem do jednego z warsztatow okazalo sie ze pompka nie pracuje. Zrobili regeneracje i bylo pieknie. Nawet polecalem koledze Siwkowi :) Meritum sprawy to to, ze po regeneracji zrobilem jakies 4 tys km przez powiedzmy pare miechow bo jakos nie jezdzilem za duzo i pompka odmowila posluszenstwa. Przestala w ogole pracowac. Pojechalem obejrzeli i niby sie zabrudzila jakims syfem. Przeczyscili i dziala dosc dosc. No coz ponoc zdarza sie. Mowie trudno mam pecha. Od ostatniej mojej wizyty nie minal nawet 2 miesiac zrobilem kolejne 3 tys km i powtorka z rozrywki. Tzn aktualnie pompa pracuje jak obrotomierz przy ktorym wciskasz gaz i puszczasz do zero i powtorka - efekt w momencie przelaczenia gasnie calkowicie badz rzadko pojedzie jak szarpana taczka :)

Chcialem sie dowiedziec jak to u Was wygladalo lub wyglada ... Ewentualnie czego od nich wymagac. Z racji tego ze serwisow kilka w Polsce jest nieco daleko mam - fakt robia za free - gwarancja, ale jak ma to tak wygladac to mija sie z celem to Vialle ...

Help me

Pozdro 600

siwek - 02-06-2009, 21:18

przez słabą pamięć :mrgreen: zapytam się u kogo robiłeś?

tak jak było wyżej napisne jak się nic nie dzieje z tą instalką to należy być z daleka od mechaników, a że speców jest niestety mało...
im też się zdarzają niedokładności w pracy a jesli doliczymy do tego wysokie koszta napraw i części to mało opłacalny jest u nas ta instalka... mówie z własnego doświadczenia
i powtarzam dla potomnych: jeśli się nic niepokojącego nie dzieje to nie kombinować bo wychodzą tylko jakieś kwiatki :?

napisz o swoim problemie do kenoipa, szybko i zawsze mi odpisuje wiec mysle ze pomoze a zna sie na rzeczy

Sikub - 02-06-2009, 21:27

W jednym z warsztatow LPT POLONIA wiesz nie chce jechac gdzie indziej bo caly czas mam gawarancje
siwek - 03-06-2009, 09:50

Sikub napisał/a:
W jednym z warsztatow LPT POLONIA wiesz nie chce jechac gdzie indziej bo caly czas mam gawarancje

oczywiście że nie ma sensu nigdzie indziej jechać - szkoda kasy i gwarancji, tylko że najlepiej napisz do kenoipa i opisz mu dokładnie co się dzieje a on może cię naprowadzi co to może być, żeby w serwisie nie naciągali na kase niepotrzebnie...(taka nasza rzeczywistość...)

sam się chyba wybiore do niego po Bożym Ciele

turek61 - 03-06-2009, 19:38

Sikub napisał/a:
W jednym z warsztatow LPT POLONIA wiesz nie chce jechac gdzie indziej bo caly czas mam gawarancje

Czy ten warsztat zajmuje się serwisem LPI czy tylko się uczą tego na twojej instalacji ?
Podejrzewam że tak właśnie jest...
A czy na benzynie jest wszystko OK?
Może trzeba nauczyć ECU obrotów ?

Sikub - 04-06-2009, 10:07

Wiesz nie sadze zeby sie uczyli na mnie bo sami jezdza na takich, poza tym sporo zbiornikow widzialem na warsztacie ...

Oczywiscie o niczym to nie swiadczy, ale ECU na PB dziala bez zarzutu wiec ten temat odpada. Najbardziej obstawiam zabrudzenie pompy lub tez jak powiada kenoip szwankujaca elektronike pompy. Moze sie akurat zepsula lub jak on mowi mogla zepsuc sie przy regenracji pompy ... tego juz raczej sie nie dowiem ...

Zakladacie moze jakies filtry przy wlewie gazu aby ta pompka smigala dluzej ?

Pozdro



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group