[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Wibracje nadwozia tylko przy przyśpieszaniu
radek79 - 22-11-2012, 18:33
może w zacisku tłoczek ci złapało i tarcza przegrzała i biło w tedy
tnalag - 22-11-2012, 18:40
Ale hamulce raczej nie będą miały nic wspólnego z drganiami budy.. ?
tommyc1 - 22-11-2012, 19:00
tnalag napisał/a: | Ale hamulce raczej nie będą miały nic wspólnego z drganiami budy.. ? |
Będą miały, u mnie były spowodowane zapieczonym hamulcem ręcznym (powoli odpuszczał)-po naprawie problem ustąpił a cała buda właśnie siętelepała jak opisujesz. Zrób hamulce i na 99% problem zniknie.
tnalag - 22-11-2012, 19:37
Ręczny odpada, prędzej hamulce mogły nie odbić. Po przejechaniu 20 km bez żadnych drgań (czyli ręczny musiał odbić) ale teraz sobie skojarzyłem, że stałem na stopie i zaraz po ruszeniu i rozpędzeniu się do 100 zaczęło telepać budą.. więc tłoczki może się nie cofają od razu
[ Dodano: 23-11-2012, 15:28 ]
Byłem dzisiaj na stacji diagnostycznej i się okazało że lewe przednie koło ma bardzo duże opory toczenia. Jutro jadę do mechanika zobaczyć co się dzieje
bluecard88 - 24-11-2012, 14:49
Zamieniłem dziś kielichy przegubów wew i nowy smar i jest duża poprawa , delikatnie czuć jeszcze wibracje ,ale jest lepiej, roboty troche było.
pompec - 25-11-2012, 01:15
Ja od dawna miałem objaw wibracji przy przyspieszaniu (zwłaszcza na "dwójce")... przez pewien czas walczyłem z przegubami wewnętrznymi (przekładałem, próbowałem wymienić przeguby a nawet całe półosie, oczywiście na używane). Niestety nic nie dawało rezultatu. Aż ostatnio postanowiłem podnieść zawieszenie. Dość już miałem jazdy na obniżonym zawiasie (dwa poprzednie auta plus obecne od półtora roku). Całość poszła 5 cm do góry i... ku mojemu zdziwieniu ustały wibracje. Myślałem, że jeżeli coś się zmieni to raczej na gorsze, bo będzie bardziej miękko. A tu niespodzianka. Tłumaczę to tak, że zmienił się kąt wejścia półosi do kielicha. Tak więc jeśli ktoś chce pozbyć się wibracji i ma niskie zawieszenie, a będzie gotów je poświęcić, to jest duża szansa, że to pomoże.
bluecard88 - 25-11-2012, 14:56
pompec napisał/a: | Aż ostatnio postanowiłem podnieść zawieszenie. |
Teraz jak pomyśle to u mnie wibracje pojawiły się po zimie i podejrzewam, ze po zamianie sprężyn na H&R -35mm. Jak napisales to skojarzylem fakty. Ale teraz jest już znośnie.
Hugo - 25-11-2012, 16:34
bluecard88 napisał/a: | po zamianie sprężyn na H&R -35mm | Mam takie sprężyny z przodu i żadnych wibracji.
bluecard88 - 25-11-2012, 21:54
Hugo napisał/a: | bluecard88 napisał/a: | po zamianie sprężyn na H&R -35mm | Mam takie sprężyny z przodu i żadnych wibracji. |
Może masz w lepszym stanie kielichy w przegubach. Możliwe ,że zmiana kąta pracy przegubów coś się do tego przyczyniła.
Ja mam już ponad 220 tyś km nabite , więc może mała zmiana (kąt nachylenia/pracy) dała się we znaki.
Hugo - 25-11-2012, 22:42
bluecard88 napisał/a: | Ja mam już ponad 220 tyś km nabite | Podejrzewam, że mam z 2 razy więcej w swoim nakulane.
deejay - 25-01-2013, 22:04
Powoli pojawiają sie u Mateusza przeguby wewnętrzne do Galantów
Obecnie dostepne wersja na 25 zebów do 2.0 . W niedalekiej przyszłości pojawią sie przeguby do 2.5 tak bardzo poszukiwane , na razie jestesmy na tropie pomiarów
http://allegro.pl/mitsubi...2962184132.html
komarsnk - 26-01-2013, 00:25
deejay napisał/a: | Powoli pojawiają sie u Mateusza przeguby wewnętrzne do Galantów
|
Dobre wieści, dobre...
Bo moje męczę nagminnie i pewnie "wnet" będą błagały o wymianę
Anonymous - 28-01-2013, 14:07
witam już są dostępne przeguby wewnętrzne na 27 frezów jak ktoś zainteresowany to służę pomocą ja już dwa zamówiłem dla siebie
polaff - 28-01-2013, 18:35
loop999, jak z ceną i jakością?
Anonymous - 28-01-2013, 18:41
229zł sztuka za komplet ze smarem opaskami i gumą, co do jakości to pakuje to polski producent a wyrób jest niewiadomego pochodzenia czyli raczej china w środę będą u mnie
także powiem coś więcej o wykonaniu.,, jak to mówią (lepiej takie niż żadne) sprawdzić nie zaszkodzi cena dosyć niska z cena z serwisu ale kto wie możne okażą się w miarę wytrzymałe (oby)
|
|
|