To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Black DEVIL...

sveno - 04-12-2011, 16:53

Owczar napisał/a:
przesunieta os pojazdu o 19 minut. Co jest bardzo mala wartoscia i nie powoduje zuzywania opon.
ale zostawiasz 4 ślady :) nie masz wrażenia, że np. w lewe zakręty auto wchodzi lepiej niż w prawe?
Edit.
pokusiłem się o policzenie i wychodzi na to, że te 19' to przy rozstawie osi Galanta=265cm sprawia, że tył wychyla Ci się o 1.5cm czyli zostawiasz 4 ślady :D

robertdg - 04-12-2011, 16:56


Torp12 - 04-12-2011, 16:56

Owczar napisał/a:
Zbieżność z wyminą 150zł.


Gdzie robiles ta zbieznosc i geometrie?

rosomak1983 - 04-12-2011, 17:15

Owczar napisał/a:
nie znaczy ze przod nie byl robiony wzgledem tylu.

a to da sie inaczej ???? :D :P

Owczar - 04-12-2011, 20:52

sveno napisał/a:
pokusiłem się o policzenie i wychodzi na to, że te 19' to przy rozstawie osi Galanta=265cm sprawia, że tył wychyla Ci się o 1.5cm czyli zostawiasz 4 ślady


Dokładnie o 14,57mm :P Nie ma różnicy w jeździe w zakrętach. W żadną stronę też nie piszczą gumy. Przesunięcie będzie zniwelowane jak już zmienię zawieszenie z tyłu. Póki co w niczym nie przeszkadza.

Torp12 napisał/a:
Gdzie robiles ta zbieznosc i geometrie?


U siebie w Białobrzegach. Gość ma fajny sprzęcik. Kompensuje bicie kół, potem wstawia auto na platformę z rolkami by zniwelować naprężenia po opuszczeniu auta.

rosomak1983 napisał/a:
a to da sie inaczej ????


Można ustawić tylko zbieżność przodu.

karolgt - 04-12-2011, 21:04

robertdg napisał/a:
Obrazek


chyba sobie takie kupie do siebie :D

luckyluck - 13-12-2011, 11:22

Owczar napisał/a:
U siebie w Białobrzegach.

A kto to robi, bo nie kojarzę?
Nakleiłeś tę rybkę czy dałeś sobie spokój?

Owczar - 13-12-2011, 11:34

Śliż robi.

Na razie nie naklejałem. Obawiam się o akty wandalizmu....

luckyluck - 13-12-2011, 12:53

O to dobrze wiedzieć. A ile bierze za robotę?
Co do rybki to i ja nie nakleiłem jeszcze, ale tylko i wyłącznie z braku czasu... :evil:

Aha i jak będziecie robić spontona w Arkadii jeszcze kiedyś, to pyknij mi smsa, bo jestem tam prawie codziennie. Najwyżej zejdę z roboty na chwilę na dół. :lol:

Owczar - 14-12-2011, 00:49

luckyluck napisał/a:
O to dobrze wiedzieć. A ile bierze za robotę?


100zł.
luckyluck napisał/a:
Aha i jak będziecie robić spontona w Arkadii jeszcze kiedyś, to pyknij mi smsa, bo jestem tam prawie codziennie. Najwyżej zejdę z roboty na chwilę na dół.


Nie ma sprawy :) Będę pamiętał.

Owczar - 22-12-2011, 16:42

W ostatnim czasie miałem okazję pojeździć Golfem VI.
1,6TDi 66KW. Moc niby taka jak w moim poprzednim dieslu, ale momentu mu brakuje. Jakbym go nie cisnął to jedzie tak samo. Ciężko się przesiadać z rekina, ale ma jeden plus...
Spalanie po mieście przy ciśnięciu to 5,4l :shock:
Ale zimno w aucie. Rozgrzewa się bardzo długo... Zazwyczaj jak już wysiadam :P Gdyby nie grzane fotele to tyłek by marzł :D


A jak jesteśmy przy zimnym tyłku to ostatnio miałem problem z webastem. Czasu brak na diagnostykę ale w końcu się zabrałem co by nie skrobać szyb. Objaw był taki że po włączeniu od razu załączał nadmuch powietrza do komory spalania i dalej nic się nie działo.
Objaw podobny do przepalonego bezpiecznika. Service manual jest dość ubogi, ale według niego takie objawy świadczą o uszkodzeniu czujnika temp cieczy lub uszkodzeniu modułu. Czujnik okazał się oczywiście ok, więc padło na moduł. W sezonie ciężko kupić więc zacząłem grzebać. Brak widocznych śladów przepalenia. Wszystkie przekaźniki w środku sprawne. Czytałem, że w BW50 zdarzają się zimne luty więc może w BBW46 też. Na wszelki wypadek przelutowałem część lutów. No i niestety nie pomogło.

SM nie podaje prawidłowych rezystancji innych czujników i elementów. Tylko czujnik temp. Moją uwagę przykuła duża rezystancja świecy żarowej. Sprawdziłem w dieslowym i jest. Po wykręceniu świeca spalona, chociaż nie bardzo wiem dlaczego się przepaliła...
Teraz wszystko smiga jak wcześniej i już nie muszę skrobać szyb :D

W najbliższym czasie czeka mnie opuszczanie maglownicy i kasowanie luzu na przekładni. Mam minimalny luz, po sprawdzeniu wszystkiego wyszło, że luz jest na listwie w maglu. Spróbuję go skasować śrubą regulacyjną.

tomrom - 20-02-2012, 11:37

Temat spadł na 4 stronę :shock:

Jakieś postępy, nowe mody??

sveno - 20-02-2012, 12:15

z tego co wiem, to Owczar ma urlop od forum, czytaj jest na takim zapupiu Europy gdzie nie dotarł jeszcze internet :) zazdroszczę mu :)
sveno - 20-02-2012, 12:17

tomrom napisał/a:
Jakieś postępy, nowe mody??
tak, Galant stoi pod chmurką i się biodegraduje :) podobno jak się koło niego przechodzi to słychać takie chrupanie :) To rdza wcina nadkola :)
SPIDER-ek - 20-02-2012, 13:29

e no jak przejeżdzałem dawnooooo temu, to założył srebrne kołpaki na zimę. Więc trochę pomodził chyba jeszcze przed wyjazdem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group