Chcę Kupić Outlandera - Outlander 2.0TDi czy 2.2HDi?
Krzysiek_slask - 03-04-2009, 18:39
dab napisał/a: | a wracajac lekko do meritum, wiecie ze w ofercie nie ma juz wersji z ta franca 2,2
W tym roku juz jej nie produkuja, ciekawe...taki dobry silnik, w zasadzie lepszy od 2.0 a chyba wycofali go z oferty (uwaga - nieco ironizuje )
Zastanawiajaca jest rowniez ta obecne zrownanie cen na te obie wersje silnikowe z roku 2008
Mozna sobie te sytuacje tlumaczyc na rozne sposoby ale final jest jeden - silnik znika z oferty, nie sprawdzil sie
PS. Ja zamowilem 2.0...jak sie salon zlituje to moze kiedys odbiore |
Masz jakies wiarygodne zrodlo tych rewelacji ? Nie, zebym bronil HDI'ka, zastanawiam sie jedynie, czy volkswagenowski diesel pozostanie jedynym do wyboru, czy tez szykuje sie nam jakas nowa wysokoprezna nowosc "made in japan"
Mariusz4 - 03-04-2009, 18:59
Krzysiek_slask napisał/a: | dab napisał/a: | a wracajac lekko do meritum, wiecie ze w ofercie nie ma juz wersji z ta franca 2,2
W tym roku juz jej nie produkuja, ciekawe...taki dobry silnik, w zasadzie lepszy od 2.0 a chyba wycofali go z oferty (uwaga - nieco ironizuje )
Zastanawiajaca jest rowniez ta obecne zrownanie cen na te obie wersje silnikowe z roku 2008
Mozna sobie te sytuacje tlumaczyc na rozne sposoby ale final jest jeden - silnik znika z oferty, nie sprawdzil sie
PS. Ja zamowilem 2.0...jak sie salon zlituje to moze kiedys odbiore |
Masz jakies wiarygodne zrodlo tych rewelacji ? Nie, zebym bronil HDI'ka, zastanawiam sie jedynie, czy volkswagenowski diesel pozostanie jedynym do wyboru, czy tez szykuje sie nam jakas nowa wysokoprezna nowosc "made in japan" |
samochody z silnikiem 2.2 są nadal oferowane w innych krajach (np. Belgia http://distributor-nether...9%20-%20DEF.pdf
dab, czemu nie ma na razie w cenniku Polskim - cóż, mogę się domyślać, aczkolwiek żeby nikogo nie urazić głośno nie powiem.
pozdrawiam,
Mariusz
dab - 03-04-2009, 19:21
Krzysiek_slask napisał/a: | dab napisał/a: | a wracajac lekko do meritum, wiecie ze w ofercie nie ma juz wersji z ta franca 2,2
W tym roku juz jej nie produkuja, ciekawe...taki dobry silnik, w zasadzie lepszy od 2.0 a chyba wycofali go z oferty (uwaga - nieco ironizuje )
Zastanawiajaca jest rowniez ta obecne zrownanie cen na te obie wersje silnikowe z roku 2008
Mozna sobie te sytuacje tlumaczyc na rozne sposoby ale final jest jeden - silnik znika z oferty, nie sprawdzil sie
PS. Ja zamowilem 2.0...jak sie salon zlituje to moze kiedys odbiore |
Masz jakies wiarygodne zrodlo tych rewelacji ? Nie, zebym bronil HDI'ka, zastanawiam sie jedynie, czy volkswagenowski diesel pozostanie jedynym do wyboru, czy tez szykuje sie nam jakas nowa wysokoprezna nowosc "made in japan" |
nie wiem na ile wiarygodne to zrodlo - po prostu w ofercie cenowej auta z rocznika 2009 prozno by szukac modeli z silnikiem 2.2 hdi...chyba wycofali z oferty
A moze skoczyla im sie licencja na montaz?
A co do nowych silnikow to pytalem swego czasu sprzedawce w salonie i mowil ze na przelomie tego roku maja sie pojawic jakies nowe produkcji wlasnej, zobaczymy
Krzysiek_slask - 03-04-2009, 20:16
Cytat: | A co do nowych silnikow to pytalem swego czasu sprzedawce w salonie i mowil ze na przelomie tego roku maja sie pojawic jakies nowe produkcji wlasnej, zobaczymy |
Hmm - to ciekawe...
Przyznam sie, ze jestem zywo zainteresowany zakupem Outlandera i po tym co teraz od Ciebie uslyszalem, zaczalem sie zastanawiac, czy nie wart z decyzja sie wstrzymac do konca roku.
Do tej pory w gre wchodzil jedynie silnik VW. Z common raili poki co sie wyleczylem, a jak czytam, ze trzeba w tych motorach dolewac jakiegos plynu eolys, ktory poki co w serwisie kosztuje chyba z 4k, a potem zmieniac caly filtr wart 10k w serwisie, to sorry - dziekuje "nie tancze"
Silnik VAG'a jest faktycznie przestarzaly i glosny, ale przynajmniej nie brak do niego czesci zamiennych, nie sa az tak drogie ("zamienniki" hehe ) no i przede wszystkim sa dostepne nie tylko w serwisach
A propos- na stronach mitsubishi pojawily sie nowe promocje (niestety cena Outlandera sie nie zmienila)[/quote]
jmgmotocykle - 03-04-2009, 21:33
Cytat: | wracajac lekko do meritum, wiecie ze w ofercie nie ma juz wersji z ta franca 2,2
W tym roku juz jej nie produkuja, ciekawe...taki dobry silnik, w zasadzie lepszy od 2.0 a chyba wycofali go z oferty (uwaga - nieco ironizuje )
Zastanawiajaca jest rowniez ta obecne zrownanie cen na te obie wersje silnikowe z roku 2008
Mozna sobie te sytuacje tlumaczyc na rozne sposoby ale final jest jeden - silnik znika z oferty, nie sprawdzil sie
|
... kiedyś Nostradamus przewidział ludzi z głowami świń w powietrzu - ktoś porównał to do obecnych pilotów mysliwców- do czego zmierzam - smieje się z powyższej wypowiedzi- człowiek zawsze sobie przetłumaczy coś na taki sposób na jaki mu lepiej ... przecież moge napisać że nie jest to koniec produkcji tylko jest takie ssanie na outki z sil. 2.2 że nie wyrabiaja z montażem , że z polski sie wycofują bo wolą obsługiwać "bogate rynki" i taki tam bełkot!!!!!!!
nie wykluczam że bedzie nowy silnik, nie wykluczam że może faktycznie z polski się wycofują bo mają w tym interes, ale tak na dobra sprawę dlaczego w 2008r. sprowadzałem to auto z belgi - nie było dostepne w polsce mimo że "wisiało" w cennikach??? teraz w belgi jest nadal a w polsce ma go ponownie nie być - może jest prosty powód - nie uda się utrzymać niskiej ceny na 2.2 ze względu na wzrost opłat na silniki o tej pojemności - może doszli do wniosku że jak mają walczyć z polskimi "durniami" od podatków to lepiej się wycofac.... i pchać ludziom klekota na starej technologii , równie awaryjnego , ale za to z jaką "LEGENDĄ VW" wypracowana przez golfa 1,2 czy passata1
[ Dodano: 03-04-2009, 21:43 ]
Cytat: | serwisie kosztuje chyba z 4k, | - ciekawostka - w np. cytrynie można nabyć samego kondona (wkład z płynem) za 800zł....
[ Dodano: 03-04-2009, 21:59 ]
Cytat: | Jeździłem tym 2.0 i tej dziury nie czułem . |
przejedz się 2.2 - dowiesz się o jaka dzurę chodzi.... pewnie jeżdzisz tylko 2.0 i nie masz porównania.... ale niekiedy lepiej żyć w błogiej nieświadomości bo człowiek nie ma "kaca"...
ratajeq - 03-04-2009, 22:00
ja odnosze wrażenie że ta "kłótnia" nie ma sensu ani końca ...
z doświadczenia jeżdziłem 2xTDI i 4xHDI ... TDI sa mniej zawodne, może głośniejsze ale mniej palą i nie psuja sie tak często jak francuzy, z którymi co 2tyg trzeba było sie zjawić w serwisie (teraz nie przeginam - mowa o partnerach z 1,9 HDI i 307) ... fakt że samochody te kulały czasami w tydzien 2-3tys ... ale to i tak przegięcie ... TDI ... na 120 tys był w serwisie raz z powodu usterki ... zatkały sie pompowtryski ... ale udało się bez wymiany naprawić ...
ktos pisał o sprzęgle ... fakt po ok 120tys w każdym HDI jakim jezdzilem były problemy ze sprzeglem ... no i nie spotkałem się z innym silnikiem niz HDI w którym wyprzedziło mnie koło pasowe, które podczas jazdy się urwało i wyleciało na ulicę ...
i mimo że naprawdę nie lubię niemców jak i wszystkiego co niemieckie, szczególnie motoryzacji to jednak TDI mimo ze starszy i glosniejszy bardziej mnie przekonuje, bo skoro kupuje disla to nie po to aby miał piękny głos, tylko żeby jeździł, mało palił i sie nie psul
jmgmotocykle - 03-04-2009, 22:40
Cytat: | partnerach z 1,9 HDI i 307 |
te silniki nie wystepuja w misku - to po co to pisać... podpisuję sie pod awaryjnością 1.9 i 2.0 ale francuzi także sie uczą ( w tym na błędach) - 2.2 jest jedną z najnowszych jednostek , z mało awaryjnymi turbinami - które były w wersjach 1.9, 2.0 - koła dwu masowe - wszyscy (nawet toyota) mieli z tym problem - teraz wszyscy je dopracowali....
Cytat: | bo skoro kupuje disla to nie po to aby miał piękny głos, tylko żeby jeździł, mało palił i sie nie psul |
he he - nie ta era diesli - ale może coś ci złorzą w VW ze starych jednostek- jakieś wolnossące 1.9 - przepraszam - teraz byłem złośliwy ...
Hubeeert - 03-04-2009, 23:58
jmgmotocykle, umówmy się Panowie co do jednej istotnej sprawy - każdy chwali to co ma
Mont - 04-04-2009, 15:03
Mariusz4 napisał/a: | samochody z silnikiem 2.2 są nadal oferowane w innych krajach (np. Belgia http://distributor-nether...9%20-%20DEF.pdf
dab, czemu nie ma na razie w cenniku Polskim - cóż, mogę się domyślać, aczkolwiek żeby nikogo nie urazić głośno nie powiem.
pozdrawiam,
Mariusz |
A silnik HDI spełnia normy EURO5 ?? Cos mi się wydaje, że podobnie jak TDI z tego powodu został wycofany.
W ASO sprzedawca mówił o silniku Mitsu pod koniec roku.
Anonymous - 04-04-2009, 16:25
Hubeeert napisał/a: | jmgmotocykle, umówmy się Panowie co do jednej istotnej sprawy - każdy chwali to co ma |
...jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma...
koniu12 - 04-04-2009, 19:14
W niemczech wersja 2.2 jest oferowana tylko jako Intense i Instyle. 2.0 tylko Inform i Invite !
Taka sytuacje tez mozna ironicznie komentowac, ale po co ...
Malo tego Instyle jest tylko z navi, nie ma mozliwosci zakupu niemieckiej wersji bez.
Sa oferty importerow z UE i roznica np. 2.0 Instyle i 2.2 Instyle to tylko 500,- EUR!
Nie dziwi mnie to, siliniki z pompowtryskami sa drozsze w produkcji niz CR. Dziwne tylko czemu w Polsce byla taka roznica cenowa.
KowaliK - 04-04-2009, 21:30
koniu12 napisał/a: | W niemczech wersja 2.2 jest oferowana tylko jako Intense i Instyle. 2.0 tylko Inform i Invite ! |
Outlander MY09 2.0 Di-D Instyle
koniu12 napisał/a: | Malo tego Instyle jest tylko z navi, nie ma mozliwosci zakupu niemieckiej wersji bez. |
Bzdura, mogę na to odpowiedzieć tym samym linkiem co wyżej... poza tym, ludzie, możecie mnie oświecić co to są te niemieckie wersje?
Przerzucam te ogłoszenia i póki co nie znalazłem ani jednego 2.2 Instyle BEZ navi. Ale 2.0 występują różnie, część z MMCS, część bez, więc tutaj zależności nie ma.
mk - 04-04-2009, 22:06
z oficjalnej strony Mitsubishi w Niemczech:
http://www.mitsubishi-mot...utlander/preise
czyli dokładnie tak jak napisał koniu12,
co nie oznacza że niezależne firmy nie mogą sprzedawać tego, na co mają ochotę...
pozdrawiam
mk
koniu12 - 05-04-2009, 11:02
Mieszkam kolo granicy niemieckiej, wiec skorzystalem z mozliwosci wizyty u dilera Mitsu w Goerlitz. Diler ma w ofercie tylko modele przeznaczone na rynek niemiecki (to raczej logiczne -> umowa z Mitsu), wiec zadnych reimportow z UE jak np. z Danii ktore mozna znalezc na mobile. Diler zrobil mi oferte z rabatem na kwote 29512,61 EUR netto. Wersja Instyle jest tylko dostepna z silnikiem 2.2 i tylko z navi (+mmcs). Na stronie niemieckiej Mitsu zreszta sa te same dane. Jezeli chodzi o modele z reimportu to oczywiscie 2.0 jest tez w Instyle np. tutaj : http://www.centrokerpen.d...ller=Mitsubishi
Widac tam tez mala roznice 2.0 do 2.2
jmgmotocykle - 05-04-2009, 11:03
Cytat: | A silnik HDI spełnia normy EURO5 ?? |
co do tego nie mam watpliwości , napiszę więcej - jest to na tyle nowoczesny silnik że spełnienie ostrzejszych norm nie bedzie problemem przy kilku małych modyfikacjach.... VW niestety sie "kończy" albo zrobia nowa jednostke albo wypadną z gry... obecne modyfikacje nowych 2.0 spełniaja pewne normy ale dalsze modyfikacje tych jednostek są dla VW niepłacalne - taniej wyjdzie stworzenie nowego silnika - ktos zreszta już na forum poruszał ten wątek...
|
|
|