To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - Outlander 2.0TDi czy 2.2HDi?

Krzysiek_slask - 03-04-2009, 18:39

dab napisał/a:
a wracajac lekko do meritum, wiecie ze w ofercie nie ma juz wersji z ta franca 2,2 :!: :mrgreen:
W tym roku juz jej nie produkuja, ciekawe...taki dobry silnik, w zasadzie lepszy od 2.0 :P a chyba wycofali go z oferty (uwaga - nieco ironizuje :twisted: )
Zastanawiajaca jest rowniez ta obecne zrownanie cen na te obie wersje silnikowe z roku 2008 :roll:
Mozna sobie te sytuacje tlumaczyc na rozne sposoby ale final jest jeden - silnik znika z oferty, nie sprawdzil sie :badgrin:
PS. Ja zamowilem 2.0...jak sie salon zlituje to moze kiedys odbiore :roll: :?


Masz jakies wiarygodne zrodlo tych rewelacji ? Nie, zebym bronil HDI'ka, zastanawiam sie jedynie, czy volkswagenowski diesel pozostanie jedynym do wyboru, czy tez szykuje sie nam jakas nowa wysokoprezna nowosc "made in japan" :mrgreen:

Mariusz4 - 03-04-2009, 18:59

Krzysiek_slask napisał/a:
dab napisał/a:
a wracajac lekko do meritum, wiecie ze w ofercie nie ma juz wersji z ta franca 2,2 :!: :mrgreen:
W tym roku juz jej nie produkuja, ciekawe...taki dobry silnik, w zasadzie lepszy od 2.0 :P a chyba wycofali go z oferty (uwaga - nieco ironizuje :twisted: )
Zastanawiajaca jest rowniez ta obecne zrownanie cen na te obie wersje silnikowe z roku 2008 :roll:
Mozna sobie te sytuacje tlumaczyc na rozne sposoby ale final jest jeden - silnik znika z oferty, nie sprawdzil sie :badgrin:
PS. Ja zamowilem 2.0...jak sie salon zlituje to moze kiedys odbiore :roll: :?


Masz jakies wiarygodne zrodlo tych rewelacji ? Nie, zebym bronil HDI'ka, zastanawiam sie jedynie, czy volkswagenowski diesel pozostanie jedynym do wyboru, czy tez szykuje sie nam jakas nowa wysokoprezna nowosc "made in japan" :mrgreen:


samochody z silnikiem 2.2 są nadal oferowane w innych krajach (np. Belgia http://distributor-nether...9%20-%20DEF.pdf
dab, czemu nie ma na razie w cenniku Polskim - cóż, mogę się domyślać, aczkolwiek żeby nikogo nie urazić głośno nie powiem.

pozdrawiam,
Mariusz

dab - 03-04-2009, 19:21

Krzysiek_slask napisał/a:
dab napisał/a:
a wracajac lekko do meritum, wiecie ze w ofercie nie ma juz wersji z ta franca 2,2 :!: :mrgreen:
W tym roku juz jej nie produkuja, ciekawe...taki dobry silnik, w zasadzie lepszy od 2.0 :P a chyba wycofali go z oferty (uwaga - nieco ironizuje :twisted: )
Zastanawiajaca jest rowniez ta obecne zrownanie cen na te obie wersje silnikowe z roku 2008 :roll:
Mozna sobie te sytuacje tlumaczyc na rozne sposoby ale final jest jeden - silnik znika z oferty, nie sprawdzil sie :badgrin:
PS. Ja zamowilem 2.0...jak sie salon zlituje to moze kiedys odbiore :roll: :?


Masz jakies wiarygodne zrodlo tych rewelacji ? Nie, zebym bronil HDI'ka, zastanawiam sie jedynie, czy volkswagenowski diesel pozostanie jedynym do wyboru, czy tez szykuje sie nam jakas nowa wysokoprezna nowosc "made in japan" :mrgreen:


nie wiem na ile wiarygodne to zrodlo - po prostu w ofercie cenowej auta z rocznika 2009 prozno by szukac modeli z silnikiem 2.2 hdi...chyba wycofali z oferty :roll:
A moze skoczyla im sie licencja na montaz? 8)

A co do nowych silnikow to pytalem swego czasu sprzedawce w salonie i mowil ze na przelomie tego roku maja sie pojawic jakies nowe produkcji wlasnej, zobaczymy :doubt:

Krzysiek_slask - 03-04-2009, 20:16

Cytat:
A co do nowych silnikow to pytalem swego czasu sprzedawce w salonie i mowil ze na przelomie tego roku maja sie pojawic jakies nowe produkcji wlasnej, zobaczymy :doubt:


Hmm - to ciekawe... :shock:

Przyznam sie, ze jestem zywo zainteresowany zakupem Outlandera i po tym co teraz od Ciebie uslyszalem, zaczalem sie zastanawiac, czy nie wart z decyzja sie wstrzymac do konca roku.

Do tej pory w gre wchodzil jedynie silnik VW. Z common raili poki co sie wyleczylem, a jak czytam, ze trzeba w tych motorach dolewac jakiegos plynu eolys, ktory poki co w serwisie kosztuje chyba z 4k, a potem zmieniac caly filtr wart 10k w serwisie, to sorry - dziekuje "nie tancze" :?

Silnik VAG'a jest faktycznie przestarzaly i glosny, ale przynajmniej nie brak do niego czesci zamiennych, nie sa az tak drogie ("zamienniki" hehe :twisted: ) no i przede wszystkim sa dostepne nie tylko w serwisach

A propos- na stronach mitsubishi pojawily sie nowe promocje (niestety cena Outlandera sie nie zmienila)[/quote]

jmgmotocykle - 03-04-2009, 21:33

Cytat:
wracajac lekko do meritum, wiecie ze w ofercie nie ma juz wersji z ta franca 2,2
W tym roku juz jej nie produkuja, ciekawe...taki dobry silnik, w zasadzie lepszy od 2.0 a chyba wycofali go z oferty (uwaga - nieco ironizuje )
Zastanawiajaca jest rowniez ta obecne zrownanie cen na te obie wersje silnikowe z roku 2008
Mozna sobie te sytuacje tlumaczyc na rozne sposoby ale final jest jeden - silnik znika z oferty, nie sprawdzil sie

... kiedyś Nostradamus przewidział ludzi z głowami świń w powietrzu - ktoś porównał to do obecnych pilotów mysliwców- do czego zmierzam - smieje się z powyższej wypowiedzi- człowiek zawsze sobie przetłumaczy coś na taki sposób na jaki mu lepiej ... przecież moge napisać że nie jest to koniec produkcji tylko jest takie ssanie na outki z sil. 2.2 że nie wyrabiaja z montażem , że z polski sie wycofują bo wolą obsługiwać "bogate rynki" i taki tam bełkot!!!!!!! :doubt:
nie wykluczam że bedzie nowy silnik, nie wykluczam że może faktycznie z polski się wycofują bo mają w tym interes, ale tak na dobra sprawę dlaczego w 2008r. sprowadzałem to auto z belgi - nie było dostepne w polsce mimo że "wisiało" w cennikach??? :mrgreen: teraz w belgi jest nadal a w polsce ma go ponownie nie być - może jest prosty powód - nie uda się utrzymać niskiej ceny na 2.2 ze względu na wzrost opłat na silniki o tej pojemności - może doszli do wniosku że jak mają walczyć z polskimi "durniami" od podatków to lepiej się wycofac.... i pchać ludziom klekota na starej technologii , równie awaryjnego , ale za to z jaką "LEGENDĄ VW" wypracowana przez golfa 1,2 czy passata1

[ Dodano: 03-04-2009, 21:43 ]
Cytat:
serwisie kosztuje chyba z 4k,
- ciekawostka - w np. cytrynie można nabyć samego kondona (wkład z płynem) za 800zł.... :)

[ Dodano: 03-04-2009, 21:59 ]
Cytat:
Jeździłem tym 2.0 i tej dziury nie czułem .

przejedz się 2.2 - dowiesz się o jaka dzurę chodzi.... pewnie jeżdzisz tylko 2.0 i nie masz porównania.... ale niekiedy lepiej żyć w błogiej nieświadomości bo człowiek nie ma "kaca"...

ratajeq - 03-04-2009, 22:00

ja odnosze wrażenie że ta "kłótnia" nie ma sensu ani końca ...
z doświadczenia jeżdziłem 2xTDI i 4xHDI ... TDI sa mniej zawodne, może głośniejsze ale mniej palą i nie psuja sie tak często jak francuzy, z którymi co 2tyg trzeba było sie zjawić w serwisie (teraz nie przeginam - mowa o partnerach z 1,9 HDI i 307) ... fakt że samochody te kulały czasami w tydzien 2-3tys ... ale to i tak przegięcie ... TDI ... na 120 tys był w serwisie raz z powodu usterki ... zatkały sie pompowtryski ... ale udało się bez wymiany naprawić ...
ktos pisał o sprzęgle ... fakt po ok 120tys w każdym HDI jakim jezdzilem były problemy ze sprzeglem ... no i nie spotkałem się z innym silnikiem niz HDI w którym wyprzedziło mnie koło pasowe, które podczas jazdy się urwało i wyleciało na ulicę ...

i mimo że naprawdę nie lubię niemców jak i wszystkiego co niemieckie, szczególnie motoryzacji to jednak TDI mimo ze starszy i glosniejszy bardziej mnie przekonuje, bo skoro kupuje disla to nie po to aby miał piękny głos, tylko żeby jeździł, mało palił i sie nie psul

jmgmotocykle - 03-04-2009, 22:40

Cytat:
partnerach z 1,9 HDI i 307

te silniki nie wystepuja w misku - to po co to pisać... podpisuję sie pod awaryjnością 1.9 i 2.0 ale francuzi także sie uczą ( w tym na błędach) - 2.2 jest jedną z najnowszych jednostek , z mało awaryjnymi turbinami - które były w wersjach 1.9, 2.0 - koła dwu masowe - wszyscy (nawet toyota) mieli z tym problem - teraz wszyscy je dopracowali....
Cytat:
bo skoro kupuje disla to nie po to aby miał piękny głos, tylko żeby jeździł, mało palił i sie nie psul

he he - nie ta era diesli :) - ale może coś ci złorzą w VW ze starych jednostek- jakieś wolnossące 1.9 :D - przepraszam - teraz byłem złośliwy ... :snakeman:

Hubeeert - 03-04-2009, 23:58

jmgmotocykle, umówmy się Panowie co do jednej istotnej sprawy - każdy chwali to co ma :D
Mont - 04-04-2009, 15:03

Mariusz4 napisał/a:
samochody z silnikiem 2.2 są nadal oferowane w innych krajach (np. Belgia http://distributor-nether...9%20-%20DEF.pdf
dab, czemu nie ma na razie w cenniku Polskim - cóż, mogę się domyślać, aczkolwiek żeby nikogo nie urazić głośno nie powiem.

pozdrawiam,
Mariusz


A silnik HDI spełnia normy EURO5 ?? Cos mi się wydaje, że podobnie jak TDI z tego powodu został wycofany.
W ASO sprzedawca mówił o silniku Mitsu pod koniec roku.

Anonymous - 04-04-2009, 16:25

Hubeeert napisał/a:
jmgmotocykle, umówmy się Panowie co do jednej istotnej sprawy - każdy chwali to co ma :D


...jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma... :D

koniu12 - 04-04-2009, 19:14

W niemczech wersja 2.2 jest oferowana tylko jako Intense i Instyle. 2.0 tylko Inform i Invite !
Taka sytuacje tez mozna ironicznie komentowac, ale po co ...
Malo tego Instyle jest tylko z navi, nie ma mozliwosci zakupu niemieckiej wersji bez.
Sa oferty importerow z UE i roznica np. 2.0 Instyle i 2.2 Instyle to tylko 500,- EUR!
Nie dziwi mnie to, siliniki z pompowtryskami sa drozsze w produkcji niz CR. Dziwne tylko czemu w Polsce byla taka roznica cenowa.

KowaliK - 04-04-2009, 21:30

koniu12 napisał/a:
W niemczech wersja 2.2 jest oferowana tylko jako Intense i Instyle. 2.0 tylko Inform i Invite !


Outlander MY09 2.0 Di-D Instyle

koniu12 napisał/a:
Malo tego Instyle jest tylko z navi, nie ma mozliwosci zakupu niemieckiej wersji bez.


Bzdura, mogę na to odpowiedzieć tym samym linkiem co wyżej... poza tym, ludzie, możecie mnie oświecić co to są te niemieckie wersje?


Przerzucam te ogłoszenia i póki co nie znalazłem ani jednego 2.2 Instyle BEZ navi. Ale 2.0 występują różnie, część z MMCS, część bez, więc tutaj zależności nie ma.

mk - 04-04-2009, 22:06

z oficjalnej strony Mitsubishi w Niemczech:
http://www.mitsubishi-mot...utlander/preise
czyli dokładnie tak jak napisał koniu12,
co nie oznacza że niezależne firmy nie mogą sprzedawać tego, na co mają ochotę...

pozdrawiam
mk

koniu12 - 05-04-2009, 11:02

Mieszkam kolo granicy niemieckiej, wiec skorzystalem z mozliwosci wizyty u dilera Mitsu w Goerlitz. Diler ma w ofercie tylko modele przeznaczone na rynek niemiecki (to raczej logiczne -> umowa z Mitsu), wiec zadnych reimportow z UE jak np. z Danii ktore mozna znalezc na mobile. Diler zrobil mi oferte z rabatem na kwote 29512,61 EUR netto. Wersja Instyle jest tylko dostepna z silnikiem 2.2 i tylko z navi (+mmcs). Na stronie niemieckiej Mitsu zreszta sa te same dane. Jezeli chodzi o modele z reimportu to oczywiscie 2.0 jest tez w Instyle np. tutaj : http://www.centrokerpen.d...ller=Mitsubishi
Widac tam tez mala roznice 2.0 do 2.2

jmgmotocykle - 05-04-2009, 11:03

Cytat:
A silnik HDI spełnia normy EURO5 ??

co do tego nie mam watpliwości , napiszę więcej - jest to na tyle nowoczesny silnik że spełnienie ostrzejszych norm nie bedzie problemem przy kilku małych modyfikacjach.... VW niestety sie "kończy" albo zrobia nowa jednostke albo wypadną z gry... obecne modyfikacje nowych 2.0 spełniaja pewne normy ale dalsze modyfikacje tych jednostek są dla VW niepłacalne - taniej wyjdzie stworzenie nowego silnika - ktos zreszta już na forum poruszał ten wątek...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group