Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander 2.0TDi czy 2.2HDi?
Autor Wiadomość
draftel
[Usunięty]

  Wysłany: 14-03-2008, 21:23   Outlander 2.0TDi czy 2.2HDi?

Witam
Zastanawiam się nad zakupem Outka i mam dylemat 2.0TDi VW czy 2.2HDi francuz?
Naczytałem się o tych silnikach i nadal nie wiem który?Jeden i drugi ma swoje minusy (podobno). Może ktoś zechce mi rozjaśnić....Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam
 
 
mati2
[Usunięty]

Wysłany: 14-03-2008, 21:52   

Tu chyba nie chodzi o silnik tylko o wszytko inne :) Jasne silnika ważna rzecz ale samochodu (szczegolnie takiego) nie kupuje sie dla silnika tylko wielkosc, wygody w podroży niskiego spalania, jakości marki... no i wygladu oczywiscie wiec mysle ze na to powinienes patrzec...a jakie sa francuzy kazdy wie :)

Wiec nie zastanawiaj sie kupuj Outlandera 8)

A co do silnika to wez jazdy probne to sie wyjaśni ktory Ci bardziej odpowiada bo faktyczne roznice w tych silnikach to chyba tylko inżynierowie znają...

http://www.mitsubishi-gra...er=asc&start=15 tu byla dyskusja moze znajdziesz cos dla siebie.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-03-2008, 23:33   

mati2 napisał/a:
bo faktyczne roznice w tych silnikach to chyba tylko inżynierowie znają...

Wystarczy posłuchać 2.0DID i 2.2HDi żeby zauważyć różnicę.
_________________

 
 
mati2
[Usunięty]

Wysłany: 18-03-2008, 00:04   

A moze to raczej kwestia wydechu?
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-03-2008, 22:53   

mati2 napisał/a:
A moze to raczej kwestia wydechu?

Oj nie....... Przejdź się do Citroena albo Puga i porównaj sobie. Jeździłem Peugotem i jest wyraźnie ciszej
_________________

 
 
Maciej
[Usunięty]

Wysłany: 19-03-2008, 18:05   

draftel, jak postawisz na ekonomię to na pewno 2.0 TDI, a że jest głośniejszy to wiadomo
 
 
Colto
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2008, 20:39   

Dzisiaj miałem przyjemność jeździć Outkiem z silnikiem 2.2 i powiem tak - TDi to niezła kupa pod względem elastyczności i głośności. Silnik 2.2 jest rewelacyjny, tyle że słyszałem opinię o jego sporej usterkowości. Wybór należy do Ciebie.
 
 
frankie
[Usunięty]

Wysłany: 11-06-2008, 10:45   

Odgrzebuje kotleta ale jestem ciekaw z jakim silnikiem kupił kolega w końcu auto?
sam stoję przed wyborem którego diesla wybrać...
od strony eksploatacyjnej fachowcy doradzają 2.0tdi jako mniej problematyczny, dobrze znany motor, tanie czesci itd. tego 2.2 nie wiele osób zna, ta wersja która jest montowana w Peugeocie jest z 2 turbinami ale mitsubishi nie montuje takiej wersji niestety, pewnie nie udostępnili francuzi...
 
 
saag
[Usunięty]

Wysłany: 16-06-2008, 21:05   

Witam jestem po świerzym zakupie outlandera jeżdziłem jednym i drugim i cytryną tez , wybór padł na outlandera 2.O ,nie jestem fachowcem ale odstrasza mnie praca cytryny 2.2 oraz outka no i ta cena , a poaztym duzej róznicy w mocy to raczej nie ma .
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 18-07-2008, 14:04   

saag napisał/a:
duzej róznicy w mocy to raczej nie ma
jest i to wyraźnie odczuwalna różnica mocy i momentu poniżej 2tys obr/min. Ale też wybrałem 2,0. Mam większe zaufanie do produktów VW niż PSA.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-07-2008, 12:38   

ale wybor - umrzec przez rozstrzelanie lub powieszenie...

chyba bym wybral francuski - co prawda kolo pasowe sie rozwulkanizowuje, ale przynajmniej sie rozrzad nie rozpada - jak w 2 nowych passatach mojego kuzyniacza...
no i tdi smierdzi i kopci, turbo glosne
hdi kopci mniej i smierdzi tez inaczej - jak stechlizna
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-07-2008, 20:21   

Krzyzak napisał/a:
hdi kopci mniej i smierdzi tez inaczej

Kopcić to nie kopci bo ma DPF.
_________________

 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 20-07-2008, 21:16   

oj kopci - przeciez jechalem za laguna czy tez 407, to widzialem :)
fakt, ze tdi kopci 100x bardziej
 
 
saag
[Usunięty]

Wysłany: 20-07-2008, 23:01   

niałem francuza i nie chce go widziec , nie kultywuje outka , ale jest bardziej kulturalny
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 21-07-2008, 11:30   

mati2 napisał/a:
roznice w tych silnikach to chyba tylko inżynierowie znają
fakt , że jestem inżynierem ale nie od samochodów i mimo wszystko niektóre różnice znam. 2.0 TDI VW jest zbudowany na pompowtryskiwaczach - rozwiązanie stosowane obecnie już tylko przez VW i to nie w najnowszych silnikach. ROzwiązanie dość niezawodne i oszczędne, ale okupione niską kulturą pracy silnika nie przypadkowo niektórzy nazywają VW "turboklekot". Znacznie nowocześniejsze rozwiązanie jest zastosowane w 2.2HDI ponieważ wtrysk jest z listwy Common Rail stąd znacznie wyższą kultura pracy silnika. Obecnie również VW stosuje to rozwiązanie w najnowszych silnikach montowanych na razie do Audi i najnowszego Passata. Teoretycznie CR jest oszczędniejsze wskutek wyższego cisnienia wtrysku, jednak przypadek 2.2HDI vs 2.0TDI jest tego całkowitym zaprzeczeniem. na jeździe próbnej miałem przy dynamicznej jeździe średnią 14,5 przy C-Crosserze (2,2) i 9,5 przy Outlanderze 2,0. Potwerdzili to zresztą sprzedawcy w Mitsubishi, że 2,2 ma znacznie większy apetyt na paliwo niż 2,0. Stąd też i mój wybór padł na 2,0 mimo niższej kultury pracy, ale znacznie większej liczby pozytwynych opinii użytkowników takich silników

[ Dodano: 21-07-2008, 11:33 ]
Krzyzak napisał/a:
sie rozrzad nie rozpada - jak w 2 nowych passatach
nowe Passaty mają inne silniki - CR, a nie TDI jak O2
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.