To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] [FAQ] Montaż zegarów High Contrast

Rafal_Szczecin - 19-11-2010, 18:47

fj_mike napisał/a:

Ewentualnie uszkodzony regulator napięcia.

juz czytam.
regulator raczej odpada, sprawdzilem maszynka ladowanie i jest na poziomie 14,4 tak wiec ladowanie jest ok, tak samo jezeli regulator poszedlby sie kochac, rowniez maszyna by mi to wyswietlila.
problem w tym, ze zniknely niestety te dwie kontrolki .

w jakim sensie sprawdzic wg postu Krzyżaka ????

fj_mike - 19-11-2010, 19:33

Rafal_Szczecin napisał/a:
w jakim sensie sprawdzic wg postu Krzyżaka ????
Krzyżak napisał/a:
pierwszy podejrzany zwarcie lub wypięta wtyczka od alternatora

Krzyzak - 19-11-2010, 20:21

kontrolka poziomu oleju i ładowania idą wspólną wiązką do alternatora - kiedyś jak myłem silnik, to do wtyczki altera nalała się woda - przez to kontrolka poziomu nie zgasła podczas jazdy i nie było ładowania
po osuszeniu wszystkiego wróciło do normy

robertdg - 19-11-2010, 21:48

Rafal_Szczecin, zamienialeś piny w kostce, czy przelutowywałeś sciezki :?:
Rafal_Szczecin - 20-11-2010, 08:45

robertdg napisał/a:
Rafal_Szczecin, zamienialeś piny w kostce, czy przelutowywałeś sciezki

zamienialem piny w kostce,lecz podczas zamieniania, jeden pin ( wlasnie ten od poziomu oleju ) zlamal sie . zastapilem go przewodem "wpietym" we wtyczke . i to wlasnie ten przewod znajac zycie zwarl sie z drugim i poszlo spiecie.
wypieta wtyczka od alternatora to to napewno nie jest, bo nikt tam nic nie grzebal .jeszcze dzis zaraz sprawdze jakie mam ladowanie, ( wczoraj po tej akcji zrobilem jeszcze ok 60 km )

robertdg - 20-11-2010, 09:35

Kontrolka ładowania, w zegarach czy HC czy Analogach, jest na tym samym miejscu, to kontrolka OIL LEVEL jest w innym miejscu i to ten pin trzeba podmienic, posprawdzaj bezpieczniki, popodpinaj piny tak jak powinny byc.

Jeszcze jedno, w ANALOGACH kontrolka OIL LEVEL znajduje sie obok zasilania +12V, wiec jezeli zrobisz mostek, nie wyciagajac pina OIL LEVEL, to puscisz napiecie +12V przez pin OIL LEVEL.

Rafal_Szczecin - 20-11-2010, 09:45

Robert, ale ja juz podmienilem piny . wszystkie bezpieczniki ok
podmienilem zegary na analogi, i jezeli bylaby to wina zegarow HC to na analogach powinna byc chociaz kontrolka od ladowania bo przeciez nie byla ruszana, oczywiscie na analogach rowniez jej brak .

edit :

Panowie, gdzie znajduje sie czujnik poziomu oleju ??

edit2
znalazlem, czujnik znajduje sie z prawej str. miski .

edit3

padl werdykt ...
obstawiamy regulator napiecia. znalazlem caly altek w sz-n 160pln :D
mozecie mi pogratulowac ... :x

fj_mike - 20-11-2010, 11:00

Rafal_Szczecin napisał/a:
obstawiamy regulator napiecia

a jednak
Rafal_Szczecin napisał/a:
mozecie mi pogratulowac ... :x

Gratulejszyn :D

Rafal_Szczecin - 20-11-2010, 13:26

rafal_szczecin napisał/a:

obstawiamy regulator napiecia

nowy alternator zalozony, kontrolki powrocily

najlepsze jest to ,ze regulator zostal uszkodzony w jakims "tam" stopniu, poniewaz ciagle ladowal swoje 14,4 wiec jak przed "usterka" natomiast kontrolki nie swiecily .


dziekuje Panowie za pomoc :) niestety " pomogl" nie jestem w stanie dac, poniewaz nie ja jestem zalozycielem tematu .

Krzyzak - 20-11-2010, 17:54

Rafal_Szczecin napisał/a:
znalazlem caly altek w sz-n 160pln

a ja 100 zł z Allegro - a ciężko było, bo mam 100 A (V6, ASB, Wader z przodu i kupa innych prądu odbiorników ;) )

Matik608 - 24-11-2010, 19:07

Dziqs87 napisał/a:
czekaj, czekaj, Matik, jakie Ty zegary u siebie zakladales? Bo ja mam zwykle zegary gala, a chcialbym zalozyc u siebie te nowsze z wiekszym kontrastem z nowszych modeli rocznikowo. Daj no cos znac o tym, pozdrawiam Dziqs (pod biedronka sie kiedys w Sieradzu styknelismy, i potem podszedl jeszcze jeden, starszy gosciu :D )

o witam po latach :D sory nie czytałem tematu a nie mialem ostatnio czasu zeby zajrzeć.
Daj jakieś namiary to sie zgadamy to Ci pokaze w realu jak świecą nowe zegarki :D

Anonymous - 13-12-2010, 19:44

Ello.
Mam pytanko odnoście podświetlenia zegarów HC. Jest to jakaś elektronika, czy jakieś specjalne żarówki?
Pytam, bo widziałem inne samochody japońskie z taką samą zasadą działania.
Chodzi o to czy da się do "zwykłych" zegarów przełożyć ten "mechanizm".
Pzdr

swinks_UK - 13-12-2010, 21:17

Nie da sie.
Anonymous - 13-12-2010, 21:37

A coś więcej? :P
Pzdr

sipex - 23-12-2010, 18:35

witam
mam pytanie odnosnie tych zegarow mianowicie chodzi mi o to czy jest tam jakis wyswietlacz komputera ktory oprocz przebiegu wyswietla zuzycie paliwa itp?jesli tak to czy po przekladce bedzie to dzialac?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group