Nasze Miśki - Galant EA6A by DCG
DCG - 21-08-2011, 13:17
robertdg napisał/a: | Szukasz także komfortu z jazdy, to zainwestuj w nowe spręzyny Eibacha koszt około 1000zł, ewentualnie H&R, |
w toyocie założyłem Eibachy i siadło mi max 2cm, a to dużo za mało
myślę że wina może leżeć też w amortyzatorach, może te dieslach są jakieś wyższe...?
robertdg - 21-08-2011, 13:30
Nie, do EA są 3 typy amora, miękki, twardy i adjustable (u mnie takie niby są przednie ale się tym nie bawiłem)
www.tuning.jedrasik.pl zadwoń i zapytaj o zestawy, kiedyś mieli fajne ceny
DCG - 21-08-2011, 20:52
na komplet nowego zawiasu mnie nie stać, jedna skarbonka wystarczy
jak nie da się niższym kosztem nic zrobić to będzie musiało zostać tak jak jest, czyli wersja off-road
mkm - 22-08-2011, 00:41
Nie sprzedały sie, więc cena do negocjacji
Dowiedz się co to za sprężyny, bo po kolorze zgaduję, że D2 - ponoć ok (kolega kolegi tak mówił )
DCG - 08-09-2011, 23:55
wpadłem na dziwny pomysł sprzedania mojego Dieslolota i kupna SE i założenie LPG,
what do you think?
ten mnie się podoba:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C20495578.html
PS. o co temu gościowy chodzi z tym 5,5l na 100?:
http://allegro.pl/piekny-...1811867298.html
nie rozumiem jak takie auto z takim silnikiem miało by spalić tylko 5,5l
Arturro-86 - 09-09-2011, 00:01
Ogółem to jak już byś się rozglądał, to "Chcę kupić Galanta" i tam więcej pewnie opini będziesz miał
Jeśli chcesz założyć LPG, to dlaczego dałeś tutaj Galanty z silnikiem GDI Tego się nie da zagazować w powszechnej opini, którą również podzielam
Polecam 2,5V6 - najlepszy silnik do tego samochodu, a spalanie praktycznie identyczne jak w wersji 2.0...
Co do małego spalania... może udało mu się kiedyś tak nisko zejść - GDI to dość zaawansowany technicznie silnik, spalanie możliwe, że ma mniejsze. Ale - sprzedawcom nie trzeba wierzyć
KaWu - 09-09-2011, 08:12
Arturro-86 napisał/a: | a spalanie praktycznie identyczne jak w wersji 2.0... |
Szczegolnie w miescie
Tutaj akurat nie oszukujmy sie...
Arturro-86 napisał/a: | Jeśli chcesz założyć LPG, to dlaczego dałeś tutaj Galanty z silnikiem GDI Tego się nie da zagazować w powszechnej opini, którą również podzielam |
Tutaj juz sie zgadzam.
robertdg - 09-09-2011, 08:25
GDI jest drogi do gazowania, koszt junkersa zaczyna się od 7000zł
DCG - 09-09-2011, 16:05
to mnie teraz zaskoczyliście, nie wiedziałem że z tym GDi taki problem
o V6 raczej ciężko w SE, nie ma nic ciekawego
więc może zagazować 2.0
http://allegro.pl/mitsubi...1810193141.html
http://allegro.pl/galant-...1807497548.html
Psikus - 09-09-2011, 22:09
100% szczęścia to 2,5 w manualu w kolorze czarnym
SPIDER-ek - 09-09-2011, 22:20
Psikus, niekoniecznie w manualu, ale 2,5 v6 i tiptronic, i więcej od życia nie potrzeba.
DCG - 10-09-2011, 13:58
a rozumiem że LPG w 2.0 daje radę, dobrze to jeździ?
robertdg - 10-09-2011, 15:48
Tak bez problemu, jeździ bardzo przyjemnie, dynamika na dobrym poziomie, fakt faktem nie ma co porównywać do V6 czy też silnika turbodoładowanego (lepszy moment obrotowy) ale da się tym całkiem sprawnie i prędko poruszać
m6riano - 10-09-2011, 18:08
DCG napisał/a: | a rozumiem że LPG w 2.0 daje radę, dobrze to jeździ? |
Diesel-90KM- 8-9litrów/100km
4G63-136KM - 10-12l Lpg/100km
6A13- 163KM - 11-13l Lpg/100km
Różnica w spalaniu niewielka ale frajda z jazdy nie porównywalna...ja teraz jakbym kupował to tylko V6 z tipem
DCG - 10-09-2011, 21:09
m6riano napisał/a: | Diesel-90KM- 8-9litrów/100km |
coś kiepskie dane masz, mi w trasie spala poniżej 6,5l przy prędkościach 120-130km/h
m6riano napisał/a: | teraz jakbym kupował to tylko V6 z tipem |
wieżę, ale naprawdę ciężko znaleźć coś sensownego V6 SE w sedane
|
|
|