To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Black DEVIL...

Torp12 - 02-04-2012, 00:08

sveno napisał/a:
może kompresor? :) Brak Lagu, doładowanie od samego dołu....


O kompresorze juz rozmawialismy pare razy wiec to nie bylo by nic nowego. Kompresor fajna rzeczy ciekawe tylko czy by nie stracil gory... Ale w mitsu ciezko to podlaczyc bo kola masz z drugiej strony niz dolot.

Owczar - 02-04-2012, 00:09

Pożyjemy, pogadamy na spocie :)

Póki co rozważam podnoszenie mocy w moim... Ale ten konwerter. Obawiam się, że musiałbym mieć drugi w zapasie. Jak będę miał potwierdzenie, że były jakieś zmiany w celu wzmocnienia, będę celował w 200KM.

Torp12 - 02-04-2012, 00:12

Owczar napisał/a:
Pożyjemy, pogadamy na spocie :)

Póki co rozważam podnoszenie mocy w moim... Ale ten konwerter. Obawiam się, że musiałbym mieć drugi w zapasie. Jak będę miał potwierdzenie, że były jakieś zmiany w celu wzmocnienia, będę celował w 200KM.


Tyle ze ja planuje wtedy lakiernika :/

Anonymous - 02-04-2012, 00:15

chip z allegro :mrgreen:
Owczar - 02-04-2012, 00:15

No to na następnym. Mam pewien pomysł niskobudżetowy, ale zastanawiam się nad jego założeniami. Nie chcę zdradzać o co chodzi, bo zaraz dostanę odpowiedź, że tak się nie da zrobić i odpuszczę... A jest tak, że wszyscy mówią, że się nie da, a ktoś nie wie, że się nie da i to robi :)

Mowa o przyrostach na tej samej pompie, wtryskiwaczach itd. Bez głębokich zmian w silniku.

Owczar - 02-04-2012, 00:16

Derpin napisał/a:
chip z allegro


No i znowu mnie wsypujesz :P Jak jeden czip daje takie przyrosty, to pomyślcie ile da 5 takich czipów!! pod czujnik temp powietrza, paliwa, ciśnienia i czegoś tam jeszcze :D

Anonymous - 02-04-2012, 00:22

Owczar napisał/a:
No i znowu mnie wsypujesz


teoretycznie wszystko pasuje do tego co powyżej napisałeś :D

no ewentualnie jeszcze magnetyzer :mrgreen:

Owczar - 02-04-2012, 00:23

I stożek!
robertdg - 02-04-2012, 08:03

Owczar napisał/a:
Ale ten konwerter. Obawiam się, że musiałbym mieć drugi w zapasie.
To dlatego żeś się pytał czy ktoś słyszał o uszkodzeniach, ja widziałem/słyszałem o 2 przypadkach, z jakich przyczyn nie wiem, pierwszego dokładnie nie kojarze gdzie i jak, ale drugi to mi zapadł w pamięc bo jeszcze to był ktoś z forum i dzwonił do mnie w sprawie konwertera do owej skrzyni

P.S. niezły wkręt :thumbright:

Tomek - 02-04-2012, 08:26

o tym konwerterze to różne historie czytałem
raz, że jest lepszy, a drugi raz, że jest dokładnie ten sam, tylko, że moment lekko niższy mniej nim szarpie
ktoś kto to rozbierał pisał, że te wypustki są takie same jak w prelifcie
można założyć konwerter od VRki?? albo swapuj na manual

Owczar - 02-04-2012, 08:36

No właśnie... Jeśli przed każdym kickdownem mam się zastanawiać czy to będzie ostatnia redukcja, to chyba sobie odpuszcze... Skoro te konwertery nie dają? Rady z serią, to każda modyfikacja jest pewną awarią :/

A byłaby niezła zabawa :D

robertdg - 02-04-2012, 08:36

Zapomniałem o jeszcze jednej istotnej rzeczy, to były auta z lat 99-00, czyli pierwszy lift
Owczar - 02-04-2012, 08:39

No to już trochę zmienia postać rzeczy. Z tego udało mi się ustalić to od kwietnia 2000 były inne konwertery, a w 2001 roku weszły jeszcze inne. Wszystkie były zamienne wstecz. Zastanawiam się, czy wieloklin czym się różnił...
robertdg - 02-04-2012, 08:48

Jeżeli wszystko było zamienne wstecz, to wieloklin może się jedynie różnić głebokością osadzania albo obie te rzeczy moga mieć wykonanie z lepszego materiału - moja dywagacja :-)
Owczar - 02-04-2012, 09:00

Mam podobne podejrzenia, ale poki co nikt nie rozwial moich watpliwosci. Napisalem do midparts. Odpisali, ze przekazali do dzialu konwerterow... Ciekawe czy beda na tyle mili by udzielic tej informacji...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group