To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Black DEVIL...

Krzyzak - 02-04-2012, 11:15

ja też czekam z niecierpliwością na info w tej materii
wiem, że Bartek pisał, że to to samo, ale może tylko wzrokowo i w rzeczywistości może się stop czymś różni

Bartek - 02-04-2012, 13:56

Musiałoby się materiałem różnić. Poliftowe konwertery mają inną budowę wewnętrzną, ale frezy na skrzynię pasują - niestety ;) .

Skrzynia od VR-4 ma 2x dłuższe frezy i zęby trapezowe, ale nie ma szans zmieścić konwertera VR-4 do skrzyni FWD, jak i całej skrzyni do przeddrugolifotwej budy.

Owczar - 04-04-2012, 14:42

Na odpowiedź od midparts się nie doczekałem. Kto z koncernu może mieć takie informacje? Może napiszę do Japonii? :)

W oczekiwaniu na konkretne informacje przygotowuję auto na kolejne 2 lata... W zasadzie zakładam, że są to jego ostatnie przygotowania :) W głowie obmyślam techniczne aspekty modów i jeśli potwierdzi się, że konwerter jest trwalszy, przystąpię do zabawy :)

Póki co dotarły tuleje poliuretanowe na tył, łączniki na tył i hamulce na przód. Zobaczymy jak się sprawdzi textar. Czekałem na tarcze ponad 2 tygodnie :)
Przy okazji zmieniam wahacze proste tylne na te z angola i wrzucam sprężyny od anglika. Amorki wymieniałem 2 lata temu więc zostają moje.

Dodatkowo wymiana filtrów LPG na 2 sztuki FL02 i obrócenie zaworów od LPG cewkami do góry ;)

Ma ktoś może kolektor dolotowy od V6 w Wawie? Będę modził i wolałbym robić mody "offline" a potem bym oddał swój :)

danino88 - 04-04-2012, 17:45

a co takiego planujesz? :)
Owczar - 04-04-2012, 18:26

Jak coś wyjdzie to napiszę ;)
KaWu - 05-04-2012, 13:48

Owczar napisał/a:
i obrócenie zaworów od LPG cewkami do góry


Wreszcie :P

Owczar - 05-04-2012, 14:56

Póki co nie było problemów, ale trzeba zrobić tak jak powinno być :) Przy okazji zmienię sposób kompensacji na listwach na dwóch filtrach FL02:)

Przed:


Po:

KaWu - 06-04-2012, 07:45

Owczar napisał/a:
Po:


Ładnie. Wyrównasz ciśnienie w każdym miejscu no i ta symetria :shock:

A czujnik temp. lpg gdzie teraz dasz :?:

Owczar - 06-04-2012, 09:58

Między jedną z listew a filtrem. Myślę, że nie powinno być różnic ciśnienia :)
Owczar - 08-04-2012, 14:50

Przez poślizg z innymi tematami, cały wczorajszy dzień i pół nocy, spędziłem na regeneracji tylnego zawiasu.

Wymieniłem wszystkie tulejki i gumy stabilizatora. Powiem Wam, że największa masakra była z mimośrodami. Nie bardzo było jak je podejść. Wykręciliśmy całą belkę, ale to i tak nic nie dało. Próbowaliśmy wybić jedną ze śrub. Podłożona nasadka i walimy z drugiej... Śruba wyszła razem z tuleją robiąc otwór w belce. Do wycięcia nie było za bardzo podejścia, ale ostatecznie została ucięta przy małym nadcięciu kawałka belki, którą potem spawaliśmy. Z drugiej strony było to samo.

Z tulejkami było sporo zabawy, głównie z wyciskaniem. Jedną z tulei wybijaliśmy ze zwrotnicy młotkiem bo nie było podejścia do prasy. Trochę zabawy było z tuleją od mimośroda. Zestaw zawiera tulejkę standardową, a wahacz nie ma typowej tulei... Tylko tuleję wprasowaną między dwie blaszane części. Tak więc trzeba wypchnąć zawartość tulejki razem z gumą, a potem wcisnąć tuleje poliuretanowe. Przy okazji wrzuciłem sztywniejsze sprężyny od angola oraz łączniki oyodo i tył wybiera dziury jak nówka :) Nie jest twardy- komfortowy i cichy.

Dodatkowo konserwacja hamulców z tyłu, a na przodzie zagościł zestaw textar. Póki co hamuje rewelacyjnie. Zobaczę co będzie jak się ułoży.

danino88 - 08-04-2012, 14:59

to kupowałeś wachacze tylne? jakie i w jakiej cenie? od kogo? :)
Owczar - 08-04-2012, 15:49

A po co nowe? W starych sworznie sztywne jak w nowym. Muszę tylko gumki w najbliższym czasie wymienić na sworzniach. :) A tuleja teraz jest z poliuretanu ;)
Hugo - 09-04-2012, 12:20

Owczar napisał/a:
Nie bardzo było jak je podejść
Nowa tarcza 230 mm na szlifierce kątowej i ładnie wchodzisz od boku, nacinając na odcinku kilku cm poziome wzmocnienie wózka, które później można pospawać tigiem.
Owczar napisał/a:
Tak więc trzeba wypchnąć zawartość tulejki razem z gumą, a potem wcisnąć tuleje poliuretanowe
Dokładnie, nie ma problemu, bo guma w ori tulei i tak jest kiepska i łatwo ją wywalić.
swinks_UK - 09-04-2012, 14:52

Owczar napisał/a:

Z tulejkami było sporo zabawy, głównie z wyciskaniem. Jedną z tulei wybijaliśmy ze zwrotnicy młotkiem bo nie było podejścia do prasy.

Skąd ja to znam :wink:
Po co męczyć się młotem. U mnie wystarczyła nakładka na wiertarkę do wycinania otworów o odpowiedniej średnicy, przewiert przez gumę, potem brzeszczot włosowy do przeciecia tulei i wypukać to przecinakiem. Max. 20 minut roboty.

Owczar - 09-04-2012, 18:27

Hugo napisał/a:
Nowa tarcza 230 mm na szlifierce kątowej i ładnie wchodzisz od boku, nacinając na odcinku kilku cm poziome wzmocnienie wózka, które później można pospawać tigiem.



Dokładnie tak cięliśmy :)


swinks_UK napisał/a:
Max. 20 minut roboty.


Młotkiem trwało to 5 min :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group